Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
het lichtje van de dsl blijft niet aan toestel uit het stopcontact getrokken weer terug opgestart werk nog altijd niet dat was vrijdag zaterdag werkte het terug wel zondagavond terug uit vandaag werk het nog altijd niet de lijn test werkt ook niet achter de tweede vraag krijg ik en melding van de lijn test werkt niet door technische redenen ?:?
Beste Forumleden, Kan iemand mij uitleggen hoe ik op mijn iPhone 4 de tijd kan instellen vooraleer een inkomend telefoongesprek overgaat op de voicemail van Proximus/Belgacom. Dank vooraf.
op 20/1/2017 krijgt mijn vriendin een aanmaning met nr 171500230973. ze belt naar de klantendienst, eerste keer uitleg gegeven, welles, nietes, doorverbonden, lijn verbroken. opnieuw gebeld uiteraard andere medewerker opnieuw uitgelegd, kan niet, welles nietes, onderzocht, uw klacht is terecht dossiernummer 41203191 alles komt in orde U moet dit niet betalen. Nu op 11/02 opnieuw een aanmaning voor dezelfde rekening. In de marge, wij wonen in het buitenland dus het gesprek dat meer dan 1/2 uur duurde heeft ook een aardige cent gekost. Nu neem ik het dossier over en geef proximus welgeteld 48 uur de tijd om deze zaak op te lossen zo niet gaan er 3 abonnementen (1 van mijn vriendin en 2 van mijzelf) die al vele jaren bij proximus zitten onverwijld opgezegd worden. Ik kijk uit naar de reactie
in de homepagina van de bbox 3 (192.168.1.1) kan je een vriendelijke naam opgeven voor je apparaten en selecteren tot welke hardware groep zij behoren. Wanneer de pagina opnieuw geladen wordt, of gerefreshed, verdwijnen de benamingen en hun selectie, en val je noodzakelijkerwijze terug op de mac-adressen. Er is geen verdere mogelijkheid om settings te bewaren. Dit is verschrikkelijk onhebbelijk. Steeds weer moeten nakijken wat wat is, is niet de service die we als klant verwachten. De homepagina wordt opgevraagd in Safari, zowel op iOS als op OSX en geeft dezelfde resultaten... Graag een degelijke oplossing!
Mijn voor geprogrammeerde opnames worden ineens weer niet meer opgenomen, ik heb jullie hier al over geschreven maar het probleem blijft zich voortdoen. Ik ben sinds december met alles bij jullie en heb al van voor de aansluiting enkel problemen gehad.
Eva, wil je voor mij proximus TV activeren, ik zit in een loop via de website slaag ik er niet in... Johan Vanlauwe.
ik kan mijn factuur niet online betwisten, komt op enkel telefonisch,ja het is weer van dat vorige maand ook al verkeerde factuur,ben dat een beetje moe aan het worden,wordt weer mobiel internet aangerekend 15 euro terwijl ik niet eens een tablet heb waar mee ik mobiel kan internetten,ook worden er terug telefoongesprekken aangerekend,terwijl ik met het puntensysteem gratis belwaarde heb ingeruild,wannneer eens een juiste factuur zonder al die rompslomp?
Ik heb momenteel een Smart+ Phone 45 abonnement, kan ik overschakelen naar een Mobilus+Phone 45 met IPhone 7? Mijn contract loopt af op 08/02/2017 dus heb geen verplichtingen meer. Als ik online probeer deze af te handelen word er gevraagd of ik mijn nr wil behouden, waarop ik ja aanklik en dan komt er de vraag bij welke operator ik ben. Hier kan ik niet kiezen voor Proximus. Hoe komt dit?
Geachte, Via MyProximus kan ik enkel de facturen van mijn vaste lijn en internetabonnement raadplegen (vroegere Belgacom facturen). De facturen van mijn GSM (vroegere proximusfacturen) kan ik niet raadplegen. Ik kan ook geen GSM toevoegen aan mijn MyProximus account. Vind dit knap vervelend dat niet alles samenzit. Kan iemand mij verderhelen ? Taks
hoe komt het dat men online geen factuur kan betwisten?
Ik krijg geen facturen en op myproximus heb ik geen toegang om mijn facturen te raadplegen, ik heb ze uiteindelijk gekregen na ik een duplicaat heb aangevraagd. Na betaling zie ik dat er voor 2 gsm-nummers 3 bedragen staan en kan maar van 1 nummer het verbruik zien. Graag meer info aub
Is wifi hotspot plus gratis abonnoment
Ik vroeg een maand geleden op dit forum of het mogelijk is om voor mijn mobile internet abo een 'public' IPv4 adres te krijgen in plaats van het standaard 'private' adres. Vervolgens kwam al heel snel een reactie van ThomasP (van Proximus) met het blijde bericht dat dit inderdaad mogelijk is. Ik heb zijn instructies meteen opgevolgd, waarop hij mij meldde dat het proces in gang gezet was en dat ik iets zou horen zodra het geregeld was. Sindsdien heb ik helaas niets meer vernomen van Proximus, en op mijn herinneringen aan het Proximus-team ('prive-bericht') is niet gereageerd. Daarom vandaag gebeld met support. De proximus medewerker vertelde mij dat hij het ticketnummer (dat ik van ThomasP had gekregen) niet kon vinden in het systeem, en vervolgens plaatste hij mij in de wacht, zodat hij kon proberen te achterhalen wat er aan de hand was. En daarna.... ....gebeurde er helemaal niets. De medewerker heeft mij 25 minuten (extra) in de wacht laten staan zonder enige reactie. En toe
Ik heb al ettelijke jaren een tariefplan Smile5. Sinds een paar maanden wordt de kost van dit abonnement maandelijks verhoogd zonder dat ik hierover informatie kreeg of mijn goedkeuring gaf. Wat is er aan de hand?
Even kort de situatie: Ik heb een Raspberry Pi met een EHDD via UTP kabel verbonden met mijn Bbox3 om te gebruiken als NAS. Ik kon via verschillende devices zonder problemen connecteren naar mijn NAS/RPi (wifi, eth). Nu het probleem: Gisteren heb ik mijn Bbox3 moeten resetten wegens een technische storing. Sinds dan kan ik geen verbinding meer maken met mijn RPi via Wifi op mijn laptop. Via de kabel (ook verbonden met mijn Bbox) lukt het wel. Ook pingen naar de RPi werkt niet op mijn laptop met Wifi, tenzij in de utp kabel aansluit. Zou er nog iets moeten ingesteld worden in de Bbox, of op mijn laptop? In de portal van mijn Bbox zie ik mijn RPi staan onder "Ethernet"
Telefonie, vast toestel, oproepnummers worden niet meer getoond. Toestel zegt withheld. Oplossing?
test
Ik had 2 opnames die ik niet gewist kreeg (stonden beiden op korte termijn). Op de decoder bleven ze staan, maar in de app waren ze weg. Ik had de decoder V5 HD al uit en aan gezet, maar niks hielp. Ook de HD eens uitgetrokken en terug ingestoken, na herstart van de decoder. Uiteindelijk heb ik een reset gedaan van de decoder: https://www.youtube.com/watch?v=9G9wpyrJ6-0&index=7&list=PLTdre3HM8tOoh6wA3tIAWWxXg4HjGW4Vl en toen waren ze weg.
Ik heb enkele dagen via de klantendienst de optie laten activeren om via Proximus abbonement aankopen te verrichten. Ik heb ook een bevestigingsmiddelen gehad. Toch werkt dit nog steeds niet. Als ik een aankoop wil doen, krijg ik van de app de melding dat er een sms wordt verstuurd, maar ik krijg deze nooit
In ProximusTV/MijnBibliotheek (op een desktop PC) zie ik een aantal (17) afleveringen van NCIS. Deze hebben allen een opnamedatum in januari 2017 en een speelduur van 1 minuut. Op mijn PVR interface (TV/decoder) zie ik deze opnames niet. Met ProximusTV kan ik ze niet afspelen. Hoe kan ik ze wissen? Zowel decoder als modem zijn intussen reeds een paar keer herstart geweest. Dat verandert niets aan de zaak. Nand
Na vervanging van b-box2 door b-box3 heb ik een heel instabiele wifi verbinding met de Netgear WN3000RP repeater. Deze repeater werkte op voorgaand systeem zonder problemen. Nu besloot ik hier niet zoveel aandacht aan te geven en een andere repeater te zoeken. Vandaag ben ik echter enige uren zoet geweest om de Bosch Nyon fietsnavigaties via wifi te koppelen met hetzelfde resultaat als de repeater. Soms heb ik verbinding, dan valt het weer weg, de verbinding is zo instabiel dat ik er niet in slaag om kaarten te downloaden terwijl de B-Box3 nog geen halve meter van me verwijderd is. Iemand enig idee hoe dit komt?
Mijn tv overal werkt niet meer nadat hij op een nieuwe tablet werd geinstalleerd We zien de tv gids maar kunnen niet live tv kijken Wie kan mij helpen?
pas mijn instellingen zover dat ik mijn nas van extern kan bereiken maar nu is echter sindsdien is mijn extern / wan ip-adres gewijzigd. oke ik weet dit is natuurlijk geen statisch ip-adres dus zag niet gelijk een probleem. echter ik kan momenteel kan ik mijn nas niet meer bereiken, niet via ip en niet via ddns. initeel dacht ik dat ik wat modem of router instellingen per ongeluk veranderd had maar dat staat allemaal goed. ook zegt mijn ddns provider dat alles in orde is. Echter tijdens mijn zoektocht kom ik er net achter dat ik ook mijn extern ip-adres niet eens meer kan pingen. Niet van een ander netwerk (andere proximus modem en ook niet vanaf mobiel netwerk met wifi af (geen proximus)) kan dit intentioneel zijn (vandaar het ip-adres wijziging?) of loopt hier iets (tijdelijks) mis? Matt
Mijn GSM nr is 0474 368784 Wat is mijn klantnummer aub? Heb 0800 nr gebeld maar ingaven klantrekening lukt niet
hallo ik kan niet meer bellen mijn sim kaart is geblokkeerd hoe kom ik hier van af want heb de telefoon nodig voor mijn werk
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.