Skip to main content
Antwoord

Overschakelen naar ander abonnement

  • February 19, 2017
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Ik heb momenteel een Smart+ Phone 45 abonnement, kan ik overschakelen naar een Mobilus+Phone 45 met IPhone 7?
Mijn contract loopt af op 08/02/2017 dus heb geen verplichtingen meer.
Als ik online probeer deze af te handelen word er gevraagd of ik mijn nr wil behouden, waarop ik ja aanklik en dan komt er de vraag bij welke operator ik ben. Hier kan ik niet kiezen voor Proximus. Hoe komt dit?

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Tripod,

De webpromotie met de iPhone is momenteel helaas niet geldig voor bestaande klanten.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 20, 2017
Dag Tripod,

De webpromotie met de iPhone is momenteel helaas niet geldig voor bestaande klanten.

Groetjes,

Antonella