Skip to main content

Faktuur terug verkeerd

  • February 20, 2017
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
ik kan mijn factuur niet online betwisten, komt op enkel telefonisch,ja het is weer van dat
vorige maand ook al verkeerde factuur,ben dat een beetje moe aan het worden,wordt weer mobiel internet aangerekend 15 euro terwijl ik niet eens een tablet heb waar mee ik mobiel kan internetten,ook worden er terug telefoongesprekken aangerekend,terwijl ik met het puntensysteem gratis belwaarde heb ingeruild,wannneer eens een juiste factuur zonder al die rompslomp?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 20, 2017
waarom kan ik mijn factuur niet online betwisten?ben dat wachten aan de telefoon beu

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 20, 2017
Dag Koen_095

Alvast de excuses hiervoor.

Ik heb uw factuur nagekeken en meteen een dossier (41570779) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We gaan dit allemaal in orde brengen en je spoedig contacteren voor de oplossing.

Ook heb ik genoteerd dat je voorlopig de factuur niet moet betalen tot we je gecontacteerd hebben.

Met vriendelijke groeten

Koen