Skip to main content

Geen facturen

  • February 18, 2017
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Ik krijg geen facturen en op myproximus heb ik geen toegang om mijn facturen te raadplegen, ik heb ze uiteindelijk gekregen na ik een duplicaat heb aangevraagd.
Na betaling zie ik dat er voor 2 gsm-nummers 3 bedragen staan en kan maar van 1 nummer het verbruik zien.
Graag meer info aub
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 20, 2017
Hoi Gary,

1 gsmnummer is aangerekend voor de hele maand januari maar de aanrekening is verdeeld over 2 periodes (1-11 en 12-31)

het andere gsm nummer is pas half januari (nl de 12e) in het pack toegekomen dus maar voor een deel aangerekend.

Verbruik gaat over de maand december: 1 nummer was toen nog niet in het pack, dus daar kon je nog geen verbruik van zien.

Wellicht moet je je login voor MyProximus nakijken ?

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/...

Laat maar weten of je nog hulp hiervoor nodig hebt ?

Groeten

Tina