Skip to main content
Antwoord

Nagaan of mijn facturen betaald zijn via My Proximus: enkel vaste lijn is raadpleegbaar ?

  • February 19, 2017
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Geachte,

Via MyProximus kan ik enkel de facturen van mijn vaste lijn en internetabonnement raadplegen (vroegere Belgacom facturen). De facturen van mijn GSM (vroegere proximusfacturen) kan ik niet raadplegen. Ik kan ook geen GSM toevoegen aan mijn MyProximus account. Vind dit knap vervelend dat niet alles samenzit. Kan iemand mij verderhelen ?

Taks

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Isabelle47,

Je gsm nummer staat op naam van je werkgever.

Je vaste lijn en internet staan op je eigen naam.

Het klopt in dit geval dat je gsm abonnement niet toegevoegd kan worden aan je MyProximus account.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 20, 2017
Dag Isabelle47,

Je gsm nummer staat op naam van je werkgever.

Je vaste lijn en internet staan op je eigen naam.

Het klopt in dit geval dat je gsm abonnement niet toegevoegd kan worden aan je MyProximus account.

Groetjes,

Antonella