op 20/1/2017 krijgt mijn vriendin een aanmaning met nr 171500230973. ze belt naar de klantendienst, eerste keer uitleg gegeven, welles, nietes, doorverbonden, lijn verbroken. opnieuw gebeld uiteraard andere medewerker opnieuw uitgelegd, kan niet, welles nietes, onderzocht, uw klacht is terecht dossiernummer 41203191 alles komt in orde U moet dit niet betalen. Nu op 11/02 opnieuw een aanmaning voor dezelfde rekening. In de marge, wij wonen in het buitenland dus het gesprek dat meer dan 1/2 uur duurde heeft ook een aardige cent gekost. Nu neem ik het dossier over en geef proximus welgeteld 48 uur de tijd om deze zaak op te lossen zo niet gaan er 3 abonnementen (1 van mijn vriendin en 2 van mijzelf) die al vele jaren bij proximus zitten onverwijld opgezegd worden.
Ik kijk uit naar de reactie
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.