Skip to main content
Antwoord

Verhoging basisbedrag tariefplan

  • February 19, 2017
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb al ettelijke jaren een tariefplan Smile5. Sinds een paar maanden wordt de kost van dit abonnement maandelijks verhoogd zonder dat ik hierover informatie kreeg of mijn goedkeuring gaf.
Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Antoon1

Op 1 januari 2017 heeft PX de tarieven van alle oude abonnementen verhoogd. Dit werd kenbaar gemaakt op de factuur van november 2016. Alleen de formules, Tuttimus, Familus en Mobilus hebben deze prijsverhoging niet gehad. Zou dus even kijken op de factuur van November 2016 of daar iets opstaat hierover.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • Antwoord
  • February 19, 2017
Op 1 januari 2017 heeft PX de tarieven van alle oude abonnementen verhoogd. Dit werd kenbaar gemaakt op de factuur van november 2016. Alleen de formules, Tuttimus, Familus en Mobilus hebben deze prijsverhoging niet gehad. Zou dus even kijken op de factuur van November 2016 of daar iets opstaat hierover.

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 20, 2017
Inderdaad, op de factuur van november wordt de prijsverhoging aangekondigd.
Bedankt voor de reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • February 20, 2017
Golfeur,
Naast de vermelding op de factuur van november staat er ook een mededeling op onze website.