Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ben al jaren proximus klant, maar wat er nu gebeurt is volledig onacceptabel. Ga op 4 februari naar proximus winkel om mijn huidig pakket te laten omzetten naar tuttimus. Volgens hen moet er technisch een aanpassing gebeuren en zou er binnen de 14 dagen een technicus contact opnemen en langskomen. Vorige week zaterdag terug naar proximus winkel geweest want er had nog steeds geen technicus gebeld. Volgens die persoon dan was er helemaal geen technicus nodig. Hij had het daar stande pede omgezet, maar wij moesten maandag (gisteren dus) het kabeltje van de vaste telefoon uit de modem halen en rechtstreeks in stopcontact steken. Dit hebben we dan vanmorgen gedaan, maar de telefoon werkte dan niet meer. Ik heb dan eerst gechat met iemand van de technische dienst ( ene evelien) maar die kon me niet verder helpen en ik moest contact opnemen met klantendienst. Terug chatversie opgestart (ben hiervan naam vergeten) en hiervan moest ik kabel terug versteken.(Heb ik gedaan, en telefoon werkt
Beste, Ik kreeg zopas een factuur terwijl ik al sinds januari geen klant meer ben bij Proximus. Factuur is voor "mobiel abbonnement" februari & maart terwijl mijn nummer op 26 januari werd overgezet. Ik stel hier de vraag want ik kan factuur niet betwisten. Kan dit worden nagekeken? Alvast bedankt Mvg
PROBLEEM: Sinds eind december geen facturen (noch papieren noch online) meer ontvangen. Nochtans gebeurt dit al jaren met domiciliëring. Ik houd dat ondertussen constant bij op Myproximus en zie mijn verbruik hoog oplopen. Ik belde om dit te melden en dat zo snel mogelijk te regelen: DUS: VRAAG: stuur me de aanbetalingen (gebeurde vroeger steeds online) zodat ik de rekeningen kan vereffenen. TUSSENKOMSTEN PROXIMUS: Tot op heden NIKS!!! Ondertussen belde ik reeds 6 keer. De ene keer verzocht men me zelf wat geld over te schrijven opdat de aanrekening niet te hoog zou oplopen. Een andere keer moest ik de domiciliëring stopzetten. Nog bij een ander contact zou de domiciliëring automatisch terug hernemen. Ondertussen kreeg ik een brief met een formulier ter domiciliëring. Gesprek achteraf moest ik die brief negeren. Laatste gesprek ging alles in orde komen, maar nu kreeg ik e-mail waarin me men meldde dat ik vanaf NU papieren facturen zou ontangen. Ik vroeg dat echter niet!!! SLOTVRAAG
Heb een gsm-nummer dat verbonden is aan een business overeenkomst. Mijn gsm is kwijt ( verloren, gestolen? ) Geen idee hoe, wel wanneer ongeveer: woe ll. tussen 9 uur en 12 uur . Na lang zoeken mij er van bewust dat ik hem niet had misgelegd of thuis had gelaten en contacteerde ik 's avonds de klantendienst . Die die konden niets doen, gezien het bussines contract, en verwezen mij naar de businesshelpdesk die nota bene alleen overdag werkt. De volgende dag tijdens de werkuren naar business support gebeld maar die konden mij ook niet kon helpen: zij konden mijn nummer ook niet blokkeren. Ze verwezen naar de firma- voor toelating of zo- maar die is werkgever van mijn echtgenote die momenteel in het buitenland zit, en daar kon ik zelf niet de juiste persoon te pakken krijgen ( verlof?) die mij kon helpen. U begrijpt zonder mobieltje en op de baan is het toch wat moeilijker bellen, zeker voor dergelijke problemen. Men raadde mij aan om... proximus te contacteren. Vandaag kon ik tus
Sinds een paar weken heb ik Nougat op mijn gsm staan. Cellular data werkt perfect hier in België, maar vorige week ben ik naar het buitenland (Duitsland) geweest en daar wilde het niet werken. Roaming stond geactiveerd. Maar ik zag telkens een uitroepteken bij de data verbinding staan. Als ik dit open klikte stond er suspended bij. Ik weet niet zeker of dit werkte voor de update naar Nougat. Is dit een gekend probleem? Het lijkt sterk op het volgend probleem: https://productforums.google.com/forum/#!topic/nexus/KfsIFNIP6w8 Helaas heb ik het niet werkend gekregen met de tips die daar gegeven werden. Heb er wel niet veel tijd kunnen insteken gezien ik op doorreis was. Iemand tips of het zelfde voor gehad? Of als iemand van Proximus meeleest. Wat kan hier de oplossing zijn?
Beste, sinds enkele dagen verschijnt op mijn schermpje "PF IUREE" als er iemand belt, volgens de handleiding van mijn telefoon wil dit zeggen " private-appel privé". Is er bij jullie iets veranderd aub. mvg Monique Roeland.
Op 12/12/2016 proximus tuttimus geworden, aansluiting gedaan op 27/12/2016. Tv zou geleverd worden 17januari 2017, maar krijg enkele smsen dat de tv's out of stock zijn. Toch staat er op de site van dynalogic nog steeds deze leverdatum. Kunt u nakijken of de tv al dan niet geleverd zal worden? Bedankt
Ik heb mijn ProximusTV app gekoppeld aan een aantal verouderde apparaten, waardoor het maximum is bereikt. Waar in MyProximus kan ik die verouderde apparaten loskoppelen?
K ben het nu wel stilletjes aan beu geworden. K ben al van januari naar jullie aan t bellen voor mijn aanrekeningen die zeer moeilijk zijn blijkbaar want je krijgt het niet voor elkaar om die te doen kloppen. K ben helemaal niet tevreden over jullie diensten zeker niet de klanten dienst, die dit schijnen te zien als een grapje blijkbaar. ook niet over jullie tv ik heb speciaal digitaal tv om programma's op te nemen omdat ik moet werken. Als ik s avond thuis kom van t werk wil ik mijn programma's zien maar blijkbaar om een of andere duistere reden (geen conflict) schijnt dat niet te lukken. Ook had ik recht op netfix voor 2 maanden. Waar is dat gebleven ? t is niet omdat ik klant ben bij netflix dat ik daar geen recht op heb. K ben zeker niet tevreden. Houden jullie die twee maanden Netflix maar Jullie komen je contract ook niet na. Daarom wil ik opzeggen Dus eigenlijk wil ik niet verder meer met jullie in zee gaan. Wat moet ik doen om op te zeggen ? ( en geloof me ik betaal GEEN
Hey Kunnen jullie (proximus) een gebarsten scherm vervangen ? Zo ja, gebeurt dat in de winkel zelf of ...? Worden dan al mijn gegevens gewist of niet? Bedankt!
Ik ben op MyProximus op zoek waar ik mijn rekeningnummer voor domiciliering kan wijzigen. Maar ik vind dit niet terug.
Op mijn vaste lijn staat dat ik 1969 moet bellen, maar dit wordt extra aangerekend op mijn factuur. Moet dat niet gratis zijn Op mijn mobiele lijn moet ik 1230 bellen om berichten te beluisteren. Dat is toch ook gratis?
Momenteel beschik ik op 3 aparte plaatsen PX tv met uiteraard 3 decoders. Zou het mogelijk zijn op een of andere manier een 4e tv toestel te activeren dank bij voorbaat voor uw reacties.
Hallo, Aangezien ik geen zin had om een uur aan de lijn te hangen hiervoor wou ik het even zo vragen... Dus m-pay werkt niet op een van de mobiele nummers in mijn pakket, heb geprobeerd om het aan te passen via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html maar dit werkt niet, ik kan deze optie niet uitvoeren. En aangezien deze nummer gebruikt wordt voor de lijn te betalen is dit zeer lastig... kan iemand me helpen? M.V.G Kisie
kostprijs verzending 500 e-mails (5MB)?
Ik heb een internet maxi abonnement, met onbeperkt internet volume. Echter na 750gb gaat de snelheid drastisch omlaag tenzij ik "150gb extra volume" toevoeg. Omdat ik in een huis woon met 10 studenten, die vrij veel data gebruiken, moet ik dit elke maand meerdere keren doen. De procedure is daarbij ook nog eens omslachtig en niet gebruiksvriendelijk. Mijn vraag is of deze beperking verwijderd kan worden, vooral aangezien er geadverteerd wordt met 'onbeperkt' internet.
Ikzelf moet thuis via een VPN verbinding aan de slag kunnen gaan voor mijn job. Alles is reeds uitgezocht maar geen oplossing lijkt gevonden. IT-afdeling van het bedrijf waar ik tewerkgesteld ben denkt dat het probleem enkel aan mijn thuisverbinding kan liggen daar het op een externe lijn (Telenet) op het werk ook direct lukt. Thuis op mijn Proximus internet lukt het dus alleen niet. Wat zou de reden hiervan kunnen zijn? Een oplossing hiervoor moet dringend gevonden worden.
tegenwoordig moet ik iedere week mijn herlaadkaart herladen voor mijn 4g ik gebruik al geen internet op mijn gsm enkel nu en dan facebook vooral mijn mails en imesage meer gebruik ik niet. dit kost me bijna iedere week 15 euro dat is een beetje overdreven niet? als dit zo blijft duren dan ben ik genoodzaakt voor over te stappen naar een andere provider.
Na invoeren correct GSM nummer licht de volgende stap op maar dimt weer als je ernaartoe gaat om verder te klikken naar het keuzemenu. MAW link werkt niet. Mijn kaart vervalt 22 maart dus hoe kan ik dit tijdig oplossen? IVDL
Beste, kan mijn Proximus-center mijn contacten van mijn MICRO-simkaart overzetten naar, de voor mijn nieuwe smartphone benodigde, NANO-simkaart? Mvg.
Hallo, Is er al nieuws over wanneer de zender "evenaar tv" beschikbaar zal komen op ProximusTV ? Groeten
Beste, sinds 17/12/2016 zijn we overgestapt naar Familus L. We zouden recht hebben op 3 maanden gratis Netflix. De code hiervoor zouden we binnen de 10 dagen ontvangen. Tot op heden hebben we echter nog geen code ontvangen.
Beste, Mijn factuur is heel hoog. Raar want heb elke maand betaald. Heb een Tuttimus-abonnement: internet + TV + gsm. Mijn vaste lijn gebruik ik niet....heb ik deze dan nodig? Kan u mijn factuur nakijken alstublieft? Dank.
Kan ik ergens die vervelende cloud terug verwijderen want als ik steeds mijn pc start komt die te voorschijn. Ik had dat de eerste dag ook geïnstalleerd toen ik klant werd omdat ik het niet kende en ook niet wist of het meest geïnstalleerd worden; Maar zelf gebruik ik al een externe harde schijf en heb ik het dus in feite niet nodig. Nu heb ik het geprobeerd via het configuratiescherm en programma's verwijderen maar dit lukt ook al niet. die cloud blijft steeds terug komen ook al steekt er niets in. Weet soms iemand hoe ik langs een andere manier dit kan verwijderen? systeem herstel lukte ook al niet.
Reeds sinds januari overgestapt naar tuttimus en nog steeds geen code voor netflix ontvangen. Is dit normaal?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.