Skip to main content
Antwoord

Cloud

  • March 19, 2017
  • 12 reacties
  • 175 Bekeken

Bever
Forum|alt.badge.img+1
Kan ik ergens die vervelende cloud terug verwijderen want als ik steeds mijn pc start komt die te voorschijn. Ik had dat de eerste dag ook geïnstalleerd toen ik klant werd omdat ik het niet kende en ook niet wist of het meest geïnstalleerd worden; Maar zelf gebruik ik al een externe harde schijf en heb ik het dus in feite niet nodig. Nu heb ik het geprobeerd via het configuratiescherm en programma's verwijderen maar dit lukt ook al niet. die cloud blijft steeds terug komen ook al steekt er niets in. Weet soms iemand hoe ik langs een andere manier dit kan verwijderen? systeem herstel lukte ook al niet.

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Bever,

Normaal kan je hem verwijderen via configuratie scherm en programma verwijderen.

Mvg, Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 20, 2017
Dag Bever,

Normaal kan je hem verwijderen via configuratie scherm en programma verwijderen.

Mvg, Robrecht

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2017
Normaal doe ik dit ook als ik geen programma meer wil op mijn pc daarom dat ik vraag hoe je het kan verwijderen want hier doet hij het niet. Ik ga proberen het op één of andere manier voor u te vinden want heb het icoontje al lang verwijdert, enkel komt dat blad in het begin terug en moet ik nu ergens op mijn pc iets anders gaan zoeken dat dat icoontje desnoods kan vervangen.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2017
Zo sneller dan ik dacht. Beste Robrecht B ik heb dus gedaan zoals je zei maar je zal me even moeten helpen.

Ik ben dus naar dat configuratiescherm gegaan en die Cloud opgezocht.;

Daar staat dan CLOUD van uw systeem verwijderen. Ik heb daar dan op geklikt.

We hebben vastgesteld dat CLOUD al word uitgevoerd. Sluit CLOUD af voor u verwijderd.

beste hoe moet ik dit nu juist doen? Want ik zie hier ook geen CLOUD icoon meer. Dat vind ik nu wel desnoods denk ik.

Martin
  • March 20, 2017
druk "control " "shift" "escape" toetsen in en zoek naar proximus cloud waar je kunt,kiezen voor stoppen .

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 20, 2017
Kan je eens Control + Alt + Delete doen en in je processen kijken of je daar ergens een exe van Proximus cloud terugvindt ?

Mvg,Robrecht

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2017
Kan je eens Control + Alt + Delete doen en in je processen kijken of je daar ergens een exe van Proximus cloud terugvindt ?

Mvg,Robrecht

Ik ben er terug zal eens even zien want het vorige van Martin lukte me niet.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2017
Kan je eens Control + Alt + Delete doen en in je processen kijken of je daar ergens een exe van Proximus cloud terugvindt ?

Mvg,Robrecht


Ik ben er terug zal eens even zien want het vorige van Martin lukte me niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 20, 2017
Ok normaal gezien als het programma openstaat zou het ergens in de task manager in de lijst moeten staan. Mvg,Robrecht

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2017
Nee, dan reageert hij helemaal niet. Ik denk dat ik via die CLOUD zelf moet gaan want nu zit ik daar nog niet in. Die is dus wel geïnstalleerd maar kan hem niet zo maar 1 2 3 toveren omdat ik geen icoon zie staan.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 20, 2017
Je kan hem altijd eens opnieuw installeren en hem dan afsluiten.

Bever
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2017
Ok, dat is het proberen waard. Ik gebruik toch de externe harde schijf.

Martin
  • March 20, 2017



In Taskmanager op cloud.exe rechts klikken en kiezen voor taak (process) beeindigen.