Ikzelf moet thuis via een VPN verbinding aan de slag kunnen gaan voor mijn job.
Alles is reeds uitgezocht maar geen oplossing lijkt gevonden.
IT-afdeling van het bedrijf waar ik tewerkgesteld ben denkt dat het probleem enkel aan mijn thuisverbinding kan liggen daar het op een externe lijn (Telenet) op het werk ook direct lukt.
Thuis op mijn Proximus internet lukt het dus alleen niet.
Wat zou de reden hiervan kunnen zijn? Een oplossing hiervoor moet dringend gevonden worden.
Antwoord
VPN/Global Protect lukt niet via thuisverbinding
Beste antwoord door Martin
Aan de IT-afdeling kan je vragen welke poorten moeten open staan voor je VPN verbinding, want sommige zijn gesloten
♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/internetpoorten-openen.html
♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html
♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#geblokkeerdepoorten
♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#portforwarding
♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/internetpoorten-openen.html
♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html
♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#geblokkeerdepoorten
♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#portforwarding
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
