Skip to main content
Antwoord

VPN/Global Protect lukt niet via thuisverbinding

  • March 20, 2017
  • 1 reactie
  • 1941 Bekeken

Ikzelf moet thuis via een VPN verbinding aan de slag kunnen gaan voor mijn job.
Alles is reeds uitgezocht maar geen oplossing lijkt gevonden.
IT-afdeling van het bedrijf waar ik tewerkgesteld ben denkt dat het probleem enkel aan mijn thuisverbinding kan liggen daar het op een externe lijn (Telenet) op het werk ook direct lukt.
Thuis op mijn Proximus internet lukt het dus alleen niet.

Wat zou de reden hiervan kunnen zijn? Een oplossing hiervoor moet dringend gevonden worden.

Beste antwoord door Martin

Aan de IT-afdeling kan je vragen welke poorten moeten open staan voor je VPN verbinding, want sommige zijn gesloten

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/internetpoorten-openen.html

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#geblokkeerdepoorten

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#portforwarding
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • Antwoord
  • March 20, 2017
Aan de IT-afdeling kan je vragen welke poorten moeten open staan voor je VPN verbinding, want sommige zijn gesloten

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/internetpoorten-openen.html

♫ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#geblokkeerdepoorten

♫ http://bgctv.skynetblogs.be/#portforwarding