Skip to main content
Antwoord

Rekeningnummer voor domiciliering wijzigen

  • March 19, 2017
  • 7 reacties
  • 2965 Bekeken

Ik ben op MyProximus op zoek waar ik mijn rekeningnummer voor domiciliering kan wijzigen. Maar ik vind dit niet terug.

Beste antwoord door Alexander

Aan Defre, zoals Marleen zegt bellen naar de klantendienst en dan zal jij dan een nieuwe formulier toegestuurd krijgen die je dan moet ingevuld en ondertekend moet terugsturen.
Indien je van plan bent om uw oude rekeningnummer af te sluiten gelieve er mee te wachten tot die nieuwe domiciliëring actief is op uw nieuwe rekeningnummer en dan pas de oude rekening laten afsluiten anders ontstaan er problemen voor de betaling van de facturen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • March 19, 2017
Ik denk dat online wijzigen moeilijk zal zijn en dat je daarvoor het best de telefonische klantendienst kan bellen , met een aanrekening/klantennummer bij de hand:
zie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_direct/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/betalingsmethode/een-domiciliering-aanvragen-wijzigen-of-stopzetten.html
of je kan het hier vragen via een privé bericht met het Proximus team, dat vanaf maandag weer actief zal zijn hier:
nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
maar volgens mij is de facturatiedienst op het nummer 0800 22 800 toch het gemakkelijkst hiervoor.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • Antwoord
  • March 19, 2017
Aan Defre, zoals Marleen zegt bellen naar de klantendienst en dan zal jij dan een nieuwe formulier toegestuurd krijgen die je dan moet ingevuld en ondertekend moet terugsturen.
Indien je van plan bent om uw oude rekeningnummer af te sluiten gelieve er mee te wachten tot die nieuwe domiciliëring actief is op uw nieuwe rekeningnummer en dan pas de oude rekening laten afsluiten anders ontstaan er problemen voor de betaling van de facturen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • March 19, 2017
Defre, Alexander spreekt duidelijk uit ervaring!
Succes ermee. 😉

Martin
  • March 19, 2017
Alexander,
je bent duidelijk al een oude rat in het vak :-))

Mvg, Martin

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 20, 2017
Dag DeFre,

Stuur je me een privébericht met je nieuwe IBAN nummer? Dan pas ik dit graag voor je aan.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.


Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 21, 2017
Dag AntonellaD Welke link?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • March 21, 2017
Dag AntonellaD Welke link?
Deze link, DeFre:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Effe een kleine vergetelheid van mijn collega 😉