Skip to main content
Antwoord

M-pay werkt niet...

  • March 17, 2017
  • 3 reacties
  • 353 Bekeken

Hallo,

Aangezien ik geen zin had om een uur aan de lijn te hangen hiervoor wou ik het even zo vragen...
Dus m-pay werkt niet op een van de mobiele nummers in mijn pakket, heb geprobeerd om het aan te passen via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-controleren/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html maar dit werkt niet, ik kan deze optie niet uitvoeren. En aangezien deze nummer gebruikt wordt voor de lijn te betalen is dit zeer lastig...

kan iemand me helpen?

M.V.G Kisie

Beste antwoord door LorentzV

Dag Kisie.G,

Indien je ons jouw klantnummer geeft in een privébericht kunnen wij dit voor jou in orde brengen, hoor. :)

Groetjes,

Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 18, 2017
Dag Kisie.G,

Indien je ons jouw klantnummer geeft in een privébericht kunnen wij dit voor jou in orde brengen, hoor. :)

Groetjes,

Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 20, 2017
beste,

oké heb een privébericht gestuurd.


MVG Kisie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 20, 2017
Dag Kisie.g,

Kan je ons ook nog zeggen op welk van de 3 gsm nummers het niet werkt? :/

Groetjes,

Lorentz.