PROBLEEM: Sinds eind december geen facturen (noch papieren noch online) meer ontvangen. Nochtans gebeurt dit al jaren met domiciliëring. Ik houd dat ondertussen constant bij op Myproximus en zie mijn verbruik hoog oplopen. Ik belde om dit te melden en dat zo snel mogelijk te regelen: DUS: VRAAG: stuur me de aanbetalingen (gebeurde vroeger steeds online) zodat ik de rekeningen kan vereffenen.
TUSSENKOMSTEN PROXIMUS: Tot op heden NIKS!!! Ondertussen belde ik reeds 6 keer. De ene keer verzocht men me zelf wat geld over te schrijven opdat de aanrekening niet te hoog zou oplopen. Een andere keer moest ik de domiciliëring stopzetten. Nog bij een ander contact zou de domiciliëring automatisch terug hernemen. Ondertussen kreeg ik een brief met een formulier ter domiciliëring. Gesprek achteraf moest ik die brief negeren. Laatste gesprek ging alles in orde komen, maar nu kreeg ik e-mail waarin me men meldde dat ik vanaf NU papieren facturen zou ontangen. Ik vroeg dat echter niet!!!
SLOTVRAAG: Wanneer ontvang ik mijn facturen (online of papieren; het doet er niet toe).
Ik bespaar jullie mijn appreciatie van Proximus, maar ik vermoed wel dat je weet hoe ik me voel!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.