Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik wil een cloud account creëren, maar dit lukt niet via myproximus
In December ben ik overgeschakeld naar Tuttimus M. Ik heb als Onbeperkte app Facebook genomen omdat ik de rest toch niet gebruik. Dus in januari daar volop gebruik van gemaakt, filmpjes afspelen, Facebook live,... Alles is toch gratis. Maar blijkbaar wordt het data verbruik toch heel anders berekend dan het verbruik dat mijn telefoon weergeeft. Er is "ergens" een verschil van 2,74gb dat ik volgens jullie meer verbruikt heb. Ook deze maand merk ik dat er weeral meer dan 1gb meer wordt gemeten volgens proximus. DUS, wat is het probleem? Zijn er kleine lettertjes die we niet weten? Of wat wordt er juist wel en niet als "gratis" beschouwd? En neen, messenger gebruik ik amper en dan voor tekst. Daar is dat enorme verschil niet te vinden
De rechtbank van eerste aanleg in Brussel heeft een groepsvordering van Test-Aankoop tegen Proximus ontvankelijk verklaard. Dat zegt de consumentenorganisatie in een persbericht. De zaak gaat over verouderde decoders van de telecomoperator die begin dit jaar onbruikbaar werden. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170412_02830894 Is Proximus van plan om op haar beslissing terug te komen en kunnen we opnieuw decoders aankopen ipv huren ? Het is er ver over om voor dom een dom bakske 96 euro per jaar te betalen aan huurgelden om enkel een signaal te ontvangen.
Goedemorgen, ik vraag me af wanneer Volte zal beschikbaar zijn? Ik heb nu al reeds een tijdje een S7 Edge met sinds gisteren de update naar 7.0 maar wel de Vodafone software die csc PRO ondersteunt. Kan het helaas niet activeren bij instellingen omdat het er gewoon niet bij staat. Moet ik wachten op de release van luxemburgse firmware 7.0 ? Heb momenteel AP:G935FXXU1DQBT CP: G935FXXU1DXB1 CSC: G935FVFG1DQBT Volgens sammobile de software voor Proximus Belgie maar wel vodafone branded dus met heel wat bloatware. MVG Bart
Beste, op 6 april heb ik voor de 1ste maal online mijn Pay &Go kaart opgeladen met 15 Eur via PayPal Ik kreeg hiervan een bevestiging via mail én een 2de mail (zie bijlage) dat ik mijn maandelijkse bundel had geactiveerd. Ik kreeg bovendien een play&goldcode om te sparen op www.playandgold.be. Via #121# kon ik zien dat mijn saldo inderdaad 15 Eur bedroeg. Gisteren wilde ik mijn 1ste SMS sturen maar tot mijn grote verbazing was mijn saldo plots ontoereikend, m.a.w. mijn 15 Eur is op de één of andere manier opgesoupeerd en dat zonder gebeld of ge SMS't te hebben. N.a.v. een telefonisch onderhoud met uw collega Nathan (gratisnr.1911) deze middag kreeg ik 2 Eur belkrediet en 1000 SMS'en in afwachting dat dit euvel opgelost geraakt. Mijn GSM: 0477XXXX [Edit Wim: gsm nummer verwijderd omwille van privacy, deze info staat in onze database]
Het is nodig dat de lijst "geblokkeerde afzenders" een jokerteken toelaten. Ik heb nu 250 geblokkeerde adressen en dat is blijkbaar het maximum. Alleen met een jokerteken werkt het efficiënt.
Sinds een paar dagen hebben we geen tvgids meer
Probleem met opnames in serie van Familie. De ene week neemt het wel op en de andere niet en nu sinds 2 weken geen enkele aflevering meer. Modem en decoder zijn reeds opnieuw opgestart zoals het voorgeschreven is en de reset van de decoder V5 compact bracht ook geen soelaas. Hoe kan ik dit oplossen?
De uitgestelde wedstrijd Dortmund Monaco weet iemand op welke sportzender deze vanavond wordt uitgezonden?
Beste, Ik zie via de proximus app dat ik deze maand al 1Gig verbruikt zou hebben. Heb ook een sms ontvangen dat ik 1gig verbruikt zou hebben. Maar als ik mijn verbruik controleer op de myproximus-pagina dan kom ik maar tot een 300MB ofzo. Kunnen jullie dit eens nakijken? Of is er weet van problemen met het verbruik?
Hallo, De snelheid van de Wi-Fi op de b-box is vrij traag, we halen maximum 15Mbps als je een meter van de router staat. Ter vergelijking heb ik ook een accespoint aangesloten waar de Wi-Fi snelheid veel hoger ligt. (45Mbps). Wat kan ik hier aandoen?
Telkens als ik inlog op dit forum moet ik een nieuw wachtwoord ingeven. Wie weet waarom? Dank u.
hoe lang kan het duren voor je de activering code ontvangt voor Netflix
Zondag tijdens Parijs-Roubaix werd de TV verbinding verbroken: geen WiFi signaal op WiFi-bridge meer. Gelukkig via een lange netwerkkabel was verder kijken mogelijk en snelle oplossing. Vandaag wil ik dit trachten op te lossen. Ik merk echter dat het WiFi V5- signaal niet meer tussen de beschikbare draadloze netwerkverbindingen staat. Kan dit verholpen worden door de modem uit te schakelen en opnieuw te starten? Of moet er een andere procedure gevolgd worden?
Een tijd geleden werd SyFy channel plots niet meer uitgezonden. Daar is nooit compensatie of vervanging voor gekomen. Nu zie ik SyFy channel plots staan in de promotie voor het Familius pak. Mag ik SyFy channel terug op mijn Tv verwachten of is dit consumenten bedrog?. Wat me trouwens ook opvalt is dat in het Familius pak geen vermelding meer in van het Historie channel gaat dat misschien ook verdwijnen zodat ik verplicht wordt meerder paketten te nemen? Is dit de manier waarop Proximus klanten wil binden?
Gisteren bij het opstarten krijg ik de melding om proximus cloud te updaten. Na de update krijg ik bij de taakbalk de melding "kan geen verbinding maken met configuratieserver" Ik heb de update opnieuw laten draaien maar het resultaat blijft hetzelfde. In de taakbalk bij de pictogram cloud kan het item "dashboard tonen" niet gebruikt worden.
hoe kan ik opnemen op de harde schijf van mijn decoder en niet op de server?
Sinds december lukt het niet om "thuis" op te nemen.Zowel niet afzonderlijk als in serieopname.Soms staan er dan wel enkele opgenomen afleveringen op, maar je kan er niet op rekenen.Ook "chaussee d'amour " geprogrammeerd, maar enkel aflevering 1, 3 en 11 waren opgenomen.Daarom alles maar terug afgeveegd. Heb al meerdere keren de decoder afgezet.Kan deze laatste reeks van bij jullie teruggeplaatst worden? Alvast bedankt Fons
Vrijdagnamiddag mijn nieuwe modem geïnstaleerd en deze bleef hangen bij het welkomscherm van Proximus. Naar de technische dienst gebeld maar met de beste wil niet verder geholpen. Zaterdagvoormiddag terug gebeld maar alweer geen oplossing. Maandagmorgen om 0h30 via de website een e-mail gestuurd en om hulp gevraagd. Maandag om 10 h gebeld en dan toch doorgestuurd voor meer support. Maandagnamiddag een reactie gekregen op mijn e-mail. Er was nieuwe software naar mijn B-box gestuurd. Geen resultaat tot gevolg. Maandagavond om 19h35 telefoon gekregen dat er naar een oplossing werd gezocht. Dinsdagvoormiddag telefoon gekregen dat er een technieker ging langskomen. En nu is de technieker pas weg die mijn modem opnieuw heeft gereset vanaf nul en ZIE... Ik kan terug TV kijken. Ik wil enkel het volgende zeggen. Waarom verloopt de communicatie met Proximus zo stroef. Ik heb de wijsheid niet in pacht maar wist dat het probleem aan de modem lag. Ik ga toch trouw blijven aan Proximus maar er blij
Hallo allemaal Ik heb gelezen dat onlangs bij telenet zen fm te ontvangen is. Binnenkort ook bij proximus op de V4 decoders? Timm1983
Het is hemeltergend dat het lezen en schrijven van mijn mails op de proximusserver maar niet wil lukken. Ik log me in, ga naar mijn mails lezen en schrijven en dan is het wachten en wachten om mails te zien en, nog erger, de ongewenste te wissen. Zo raakt mijn postbus in geen tijd vol en kan ik geen kant op, net zoals vorig jaar! Verbetering: geen. Klantvriendelijk: neen. Ik heb het met proximus stilaan gehad!
We hebben vorige week in een Proximus Shop onze oude "vaste lijn + internet maxi + TV" pack laten uitbreiden met 4 GSMs tot een Tuttimus (met nummeroverdracht vanuit Orange). Eigenaardig genoeg stellen we nu vast dat zowel op de MyProximus app op de GSMs, als op de MyProximus website, onder "Mijn verbruik" foute datalimieten voor mobiel internet staan aangegeven : niet de 2 GB mobiele data zoals dat voor de Mobilus S van een Tuttimus zou moeten zijn, maar wel 750 MB of 1 GB. Schort er iets aan de MyProximus info of ga ik, zoals ik al gelezen heb van een andere klant, ook problemen krijgen als het nu aangegeven volume mobiel internet opgebruikt is ?
Beste, Mijn zoon zit momenteel in Mexico om te vermijden dat we kosten zouden hebben hadden we roaming uitgeschakeld op zijn toestel. Nu blijken er toch roamingkosten aangerekend te zijn ? Hij heeft geen instelling gewijzigd hoe kan dit dan? Mvg
Hallo, ik heb gisteren per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan met mijn bonuspunten, ik heb 1 Imagix-ticket besteld ipv zoals ik gewoonlijk doe, 1 Kinepolis ticket. Mijn vraag is nu of ik dit nog kan veranderen, en zo ja, hoe ik dit moet doen ? Dank voor jullie tip ! Jackthebaseman
Beste, het is misschien wel mogelijk dat de nieuwe Nokia 3310 pas eind april of zelfs later gereleased wordt dit jaar. Mijn vraag is echter, vanaf wanneer kan deze Nokia gereserveerd worden? Worden wij als klant automatisch geïnformeerd? Ik heb de promo's aangevinkt via mail. Ik zou het echter op prijs stellen mocht ik deze gsm nu al kunnen reserveren. Alvast bedankt, Mvg, Veerle Bruelemans
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.