Skip to main content
Antwoord

Netflix

  • April 11, 2017
  • 2 reacties
  • 353 Bekeken

hoe lang kan het duren voor je de activering code ontvangt voor Netflix

Beste antwoord door Martin

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • April 11, 2017
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 12, 2017
Om misverstanden te vermijden wil ik je informatie nog verder aanvullen met het volgende: De Netflix code wordt ten laatste 10 werkdagen na het activeren van je Pack verzonden.
Welbedankt Martin voor je inzet op ons Forum met nuttige links en info!

Groetjes,
Lorentz.