Skip to main content
Antwoord

Traag WiFi op b-box 2

  • April 11, 2017
  • 7 reacties
  • 871 Bekeken

Hallo,

De snelheid van de Wi-Fi op de b-box is vrij traag, we halen maximum 15Mbps als je een meter van de router staat. Ter vergelijking heb ik ook een accespoint aangesloten waar de Wi-Fi snelheid veel hoger ligt. (45Mbps).

Wat kan ik hier aandoen?

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Ewp,

en bbox2 ondersteunt een wifi signaal van bg. Dit is niet zo snel als en n wifi of ac wifi.

Mvg,Robrecht

Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • April 11, 2017
Dag Ewp,

en bbox2 ondersteunt een wifi signaal van bg. Dit is niet zo snel als en n wifi of ac wifi.

Mvg,Robrecht

Het Proximus Team

Martin
  • April 11, 2017
Hallo Ewp,

Een bbox3 ondersteunt wel wifi ac
met de bbox2 haal je normaal 20 Mbps als je niet veraf staat ervan en het wifi kanaal niet gestoorde wordet door andere naburige wifi signalen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • April 11, 2017
Probeer een bbox3 te bekomen via technische dienst 080022800 of via dit forum met privé-bericht naar een proximus-medewerker.
Vermeld dat je Wifi te traag is.

Martin
  • April 11, 2017
vervangen van bb2 door bb3 is tegenwoordig geen enkel probleem meer, bij een buur werd die zelf aan huis geleverd met Bpost.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • April 12, 2017
Niet dat Ewp om een vervanging gevraagd heeft of de Proximus medewerker het heeft voorgesteld, maar voor NU:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_swap/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/een-defecte-decoder-of-modem-omruilen.html
Kiala dus.
Prima, die supportpagina's.
No emoji's

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 12, 2017
Is er eventueel een mogelijkheid om de B-Box 2 te vervangen naar de B-box3? Want 15Mbps is toch niet snel.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • April 12, 2017
Ewoud, hier voor kan je best en privé berichtsturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

met gsm nummer + ups/kiala punt code naar keuze.

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL?DeliveryDate=20/03/2017&ZipCode=2340&GuiLang=NL

Mvg,Robrecht