Skip to main content
Vraag

Geen TV via Wifi, geen Wifi V5- via bbox-3 modem

  • April 12, 2017
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Zondag tijdens Parijs-Roubaix werd de TV verbinding verbroken: geen WiFi signaal op WiFi-bridge meer. Gelukkig via een lange netwerkkabel was verder kijken mogelijk en snelle oplossing.
Vandaag wil ik dit trachten op te lossen. Ik merk echter dat het WiFi V5- signaal niet meer tussen de beschikbare draadloze netwerkverbindingen staat.
Kan dit verholpen worden door de modem uit te schakelen en opnieuw te starten?
Of moet er een andere procedure gevolgd worden?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • April 12, 2017
Dag Argenteus, je kan eens een reboot proberen indien je dan nog een 5Ghz wifi ziet raden we je aan een reset van de modem te doen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html

Mvg, Robrecht