Gisteren bij het opstarten krijg ik de melding om proximus cloud te updaten.
Na de update krijg ik bij de taakbalk de melding "kan geen verbinding maken met configuratieserver"
Ik heb de update opnieuw laten draaien maar het resultaat blijft hetzelfde.
In de taakbalk bij de pictogram cloud kan het item "dashboard tonen" niet gebruikt worden.
Antwoord
Proximus cloud
Beste antwoord door KimB
Ik heb als antwoord gekregen dat de app met volgende platformen compatibel is:
Op elk ander platform kunnen we dus geen goeie werking van de app garanderen. Desalniettemin hebben we toch de ontwikkelaars van de app gecontacteerd en gevraagd dit na te kijken.
Wat de vorige versie betreft, momenteel is die niet meer beschikbaar om te installeren, ik heb wel de vraag gesteld of die terug beschikbaar kan gesteld worden, maar heb hier nog geen antwoord voor ontvangen.
Hopelijk kan ik je binnenkort goed nieuws geven ;-)
Mvg,
Kim
Het Proximus team
- Microsoft Windows 7; 8 en 10
- Aple Mac OS X 10.9 (Mavericks), 10.10 (Yosemite) en 10.11 (El Capitan)
Op elk ander platform kunnen we dus geen goeie werking van de app garanderen. Desalniettemin hebben we toch de ontwikkelaars van de app gecontacteerd en gevraagd dit na te kijken.
Wat de vorige versie betreft, momenteel is die niet meer beschikbaar om te installeren, ik heb wel de vraag gesteld of die terug beschikbaar kan gesteld worden, maar heb hier nog geen antwoord voor ontvangen.
Hopelijk kan ik je binnenkort goed nieuws geven ;-)
Mvg,
Kim
Het Proximus team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.