Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
zie vraag 31044945. bij overzetten pack zijn er vss fouten gebeurd. vorige week donderdag (28/09) was het laatste contact op voicemail met de belofte om later contact te nemen. wat nog is gebeurd. openstaande vragen : a) wat is de maandelijkse abonnements kost. gaande van "hetzelfde als nu" tot "ik weet het niet" b) netflix account inbegrepen ?
Het Belgian Paralympic Committee geeft andersvalide topsporters de kans om het beste van zichzelf te geven op internationaal niveau. Op die manier willen ze voor flink wat motivatie en inspiratie zorgen bij andere andersvaliden, maar ook sensibiliseren naar de hele maatschappij toe. Lees het hele artikel hier
Heb een nieuwe smarthphone aangekocht deze namiddag om 16u bij een proximus winkel, maar mijn simkaart moest vervangen worden naar een nog kleiner kaartje. Ze hebben me verteld dat het maximum 2u zou duren vooraleer die nieuwe kaart actief zou zijn en dat ik juist mijn gsm eens opnieuw zou moeten opstarten en dat het dan in orde zou zijn. Nu na 4u en al een paar keer mijn gsm te hebben heropgestart, werkt het nog steeds niet.
Deze morgen ontving ik van Netflix een e-mail dat mijn abonnement zomaar wordt stopgezet: Omdat ik zelf niets had gevraaagd, was ik stomverbaasd en nam ik contact op bij Proximus. Daar kreeg ik te horen dat alles in orde is bij Proximus, dat ik alles betaald heb en dat mijn netflix-abonnement in orde is. Omdat mijn Netflix niet werkt, adviseren ze om naar Netflix te bellen want ze gaan ervan uit dat de fout bij Netflix ligt. Om mijn schade te compenseren, stelt men wel een compensatie van 11,99 euro voor. Bij Netflix krijg ik te horen dat Netflix is stopgezet omdat Proximus mijn abonnement niet heeft doorgestort. Zij willen onder geen enkel beding contact opnemen met Proximus, zelfs als ik met mijn factuur kan bewijzen dat ik Netflix wel heb betaald via Proximus. Opnieuw naar Proximus gebeld en daar kreeg ik te horen dat er precies toch iets niet in orde zou zijn in hun systeem maar een andere dienst zou mij vandaag terug opbellen. Zopas opnieuw gebeld naar Proximus e
Is het mogelijk om beide opties te combineren? Indien mogelijk, is de totale data dan de som (700MB)? Het doel is vooral data te kunnen gebruiken in Hong Kong/Japan, maar ook zeer beperkt te kunnen bellen. Zijn er eventueel andere opties te combineren met "Travel Surf Top"?
Bij het opstarten van de app vraagt men mij een naam voor het toestel en deze vraag komt steeds terug
Sinds 2013 hebben wij bij Proximus een Bizz pack internet + telefonie. Bij het afsluiten van dit contract, kregen wij 4 x 3 licenties (=12) van Norton Internet security. Vorige week ben ik een simkaart gaan omruilen en daarbij kreeg de verkoopster de melding dat één van de 4 licenties werd afgesloten. Zij verzekerde mij dat dit enkel een licentie op 1 pc/laptop was en aangezien wij ze niet alle 12 gebruiken, heb ik dit dan ook doorgevoerd. Ik had niet veel tijd om hier nog uren te wachten voor een oplossing. Bij thuiskomst merkte ik op dat al onze licenties verdwenen zijn. Bij het opvragen van de licentie codes in myproximus vind ik nu maar 1 x 3 terug in plaats van de 4 x 3 licenties. Na een half uur 5 medewerkers van proximus aan de lijn te krijgen die telkens van niets wisten, werd er plots het contact verbroken. Bij het terugbellen is me nu een nieuwe licentie voor 5 pc's aangeboden, omdat ze het oude niet kunnen terugkeren. De medewerkster verzekerde mij dat deze gratis zal zijn
U bent helemaal klaar voor die nieuwe iPhone 8, Samsung Note 8 of Nokia 8? Dan kan u uw oude gsm verkopen of misschien doorgeven aan zoon- of dochterlief. Maar zorg er dan wel voor dat alle data op uw telefoon volledig gewist zijn. Lees het hele artikel hier
van 19/9 tot 28/9 waren wij op cruise in de Middellandse zee; af en toe zette ik mijn internet op;op 22/9 kreeg ik een sms dat mijn abonnement met 10 eur overschreden was; enkele uren later nieuwe sms : abonnement met 50 eur overschreden. Ik heb toen onmiddellijk gebeld naar het gratis nummer 02475156000.Een vriendelijke medewerker schakelde mijn abonnement om naar Tuttumis en ik zou onbeperkt kunnen surfen in het buitenland. De dag erna was het weer van hetzelfde; een andere medewerker deed een reset en het surfen was opnieuw mogelijk. De dag erna echter wéér prijs; totaal geen internet meer. Toen iemand van de technische dienst aan de lijn gehad; ik moest mijn sim kaart er uit halen en terug erin steken. Nadat ik echter mijn gsm had uit en aan gezet had ik weer internet. Ik ben terug thuis en keek eens in mijn verbruik naar mijn kosten tot nog toe; ik schrok mij een aap; verbruik tot nu toe is zomaar eventjes 691 eur; wat kan ik daar NU al aan doen?
ik probeer naar een nummer te bellen via mijn vast toestel en krijg direct melding dat ik geen abonnee ben van "relise & business" of zoiets, kan iemand mij zeggen wat dit is???? is eerste keer dat k hier kom dus weet niet hoe het werkt hier 😞
Dit is de opvolger van de populaire Xcover 3. Ook de Xcover 4 heeft een uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Lees het hele artikel hier
Ik heb mijn Windows 10 computer opnieuw volledig geïnstalleerd en een nieuwe naam toegekend. Ook opnieuw de Proximus TV app geplaatst en er zijn maar 3 toestellen gekoppeld. Maar als ik de nieuwe computernaam wil toevoegen, krijg ik een foutmelding: "Dit toestel werd onlangs afgekoppeld. Gelieve 30 dagen te wachten vooraleer dit toestel opnieuw aan te koppelen". Eigenaardig want de vorige computernaam was: AMDX6 en nu is het: HOMEPC. Hoe is dit op te lossen?
Hallo Ik kan al 2 dagen geen tv meer kijken. Ik krijg steeds de melding 'geen signaal'. Heb al alles geprobeerd. Andere hdmi kabel, alles herstarten, nieuwe batterijen in afstandsbedening.. Als ik op EXT druk op de afstandsbediening werken de pijltjes ook niet (heb ook al de afstandsbediening van de buren gebruikt). Kabel zit in de juiste poort dus geen idee wat het probleem is. Iemand een idee? Bedankt!
waar staat het???
Ik heb een klacht doorgegeven via privé bericht , tot op heden helaas nog geen antwoordje mogen ontvangen ????? Hoe lang kan het duren eer je een antwoord krijgt ?
Ik kan niet inloggen op de tv app. Krijg steeds een melding dat er een technisch probleem is.
Ik kan niet inloggen. Op myproximus staat dat er een technische fout is.
Zou iemand van proximus mij kunnen helpen om mijn PPPoE wachtwoord te verkrijgen. Mvg, Alexander
Vorige week bestelde ik me via de proximus site een Huawei Y7 Grey. Op de afbeelding stond dit duidelijk met een witte voorkant. Ik krijg deze de dag erna thuis en blijkt dit met een zwarte voorkant te zijn. Bel ik even naar de support en word er mij verteld dat ik dit direct kan omwisselen in een proximus center of kan terug sturen maar dat dit wel even kan duren. Dus ga ik dan maar naar een proximus center ( wat een half uur rijden is in het midden van het stad, dus ja ook parking betalen enzo) Kom ik daar binnen en zeggen ze mij doodleuk dat ze dit daar niet kunnen wisselen. Bel ik dan terug naar de klantendienst en durven ze de fout niet toegeven. Ze vertellen me dat dit niet via proximus gebeurt maar via Dynalogic. Hier laat de service toch enkele serieuze steken vallen hoor! En tot op dit moment staat het nog altijd fout op de site...
Beste, Ik kan geen facturen opvragen via mijn zakelijk MyProximus-account. Ik belde reeds naar de klantendienst, waarop ik mijn account moest verwijderen en opnieuw aanmaken maar nog steeds zie ik mijn facturen niet verschijnen. Mijn lopend verbruik kan ik wel raadplegen. Ik heb ook een privé-account waar het opvragen en afdrukken in pdf van de facturen probleemloos lukt. Ik heb deze facturen nodig voor mijn boekhouding. Ik vroeg er reeds een deel aan via de post maar ben niet van plan dit steeds zo te moeten doen. Kan hier iets aan gedaan worden? Mvg,
3maand geleden gebeld naar proximus dat we de gratis blokbuster per maand willen inruilen in netflix. Eerste maand netflix gratis maar de laatste 2 maanden zit die blokbuster nog steeds in mijn bundel en wordt netflix apart aangerekend. Al 2 x gebeld, de eerste zei dat het ging aangepast worden en het bedrag in mindering gebracht ging worden. Bij mijn huidige factuur niets van gemerkt, nog eens gebeld, ik zou de eerste keer verkeerd ingelicht zijn, netflix wordt apart aangerekend. Toch vind ik op de proximussite dat je netflix in je bundel kan steken. Pffff, al dat gedoe, maar op tijd betalen moeten we wel doen, maar eens deftig uitleg geven en de aanpassingen uitvoeren dat lukt hen niet. Dus mijn vraag : kan netflix in mijn familus opgenomen worden ipv de gratis blockbuster?
beste forumgenoten, ik heb voor de moment een bbox 3 model technicolor maar via ethernet heb ik vaak problemen met het spelen van destiny 2. Ik heb na wat opzoekingswerk gevonden dat het model sagem dit probleem niet zou hebben. Mijn vraag is nu of het gratis of toch niet al te duur is om te wisselen van model en hoe dit zou moeten verlopen. Mvg, Alexander
https://webmail.proximus.be werkt op mijn laptop maar niet op mijn tablet. hoe kan ik mijn mail lezen vanaf mijn tablet? mvg
Het pakket van Tuttimus werkt totaal niet zoals het hoort. De wifi werkt niet zoals gegeven en we kunnen soms totaal niets doen op het internet. We hebben veel te hoge kosten voor wat we krijgen. Dit is nu al maanden aan de gang. Ook moeten we altijd maar meer en meer betalen en wordt het internet trager en slechter met de dag, dit is niet OK! We hebben al geprobeerd om te bellen maar kregen niemand te horen. Ook in de Proximus centers kunnen ze niets doen. Ik hoop dat hier wel iemand kan helpen en liefst nog iemand van Proximus zodat we eindelijk krijgen waarvoor we betalen. Alvast bedankt.
Ik zou voor mijn echtgenote een nieuwe smartphone willen aanschaffen. Nu werkt deze op nanosim en niet meer op microsim. Ze heeft nu een HTC en we willen overgaan naar Samung J5(2017). Nu blijkt dat je enkel bij je provider (Proximus) een andere simkaart kan aanvragen en het een tijdje kan duren. Ik vind het wel genant om die J5 elders te kopen dan bij Proximus en daar dan binnen te stappen met de mededeling dat ze er een nieuwe simkaart moeten instoppen. Maar het prijsverschil tussen mijn eventuele leverancier is meer dan 30 euro en dat is voor een gewone mens nog altijd veel geld. Is er een andere oplossing mogelijk?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.