Deze morgen ontving ik van Netflix een e-mail dat mijn abonnement zomaar wordt stopgezet:
Omdat ik zelf niets had gevraaagd, was ik stomverbaasd en nam ik contact op bij Proximus.
Daar kreeg ik te horen dat alles in orde is bij Proximus, dat ik alles betaald heb en dat mijn netflix-abonnement in orde is. Omdat mijn Netflix niet werkt, adviseren ze om naar Netflix te bellen want ze gaan ervan uit dat de fout bij Netflix ligt. Om mijn schade te compenseren, stelt men wel een compensatie van 11,99 euro voor.
Bij Netflix krijg ik te horen dat Netflix is stopgezet omdat Proximus mijn abonnement niet heeft doorgestort. Zij willen onder geen enkel beding contact opnemen met Proximus, zelfs als ik met mijn factuur kan bewijzen dat ik Netflix wel heb betaald via Proximus.
Opnieuw naar Proximus gebeld en daar kreeg ik te horen dat er precies toch iets niet in orde zou zijn in hun systeem maar een andere dienst zou mij vandaag terug opbellen.
Zopas opnieuw gebeld naar Proximus en ik krijg opnieuw te horen dat het probleem geregistreerd is, maar nog niet opgelost.
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen Netflix, heb ik het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en vrees ik dat het nog lang gaat duren vooraleer ik Netflix zal werken.
Netflix abonnement zomaar stopgezet zonder reden
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

