Skip to main content

Gsm kaart werkt nog steeds niet na 4 u

  • October 3, 2017
  • 3 reacties
  • 166 Bekeken

Heb een nieuwe smarthphone aangekocht deze namiddag om 16u bij een proximus winkel, maar mijn simkaart moest vervangen worden naar een nog kleiner kaartje. Ze hebben me verteld dat het maximum 2u zou duren vooraleer die nieuwe kaart actief zou zijn en dat ik juist mijn gsm eens opnieuw zou moeten opstarten en dat het dan in orde zou zijn. Nu na 4u en al een paar keer mijn gsm te hebben heropgestart, werkt het nog steeds niet.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 3, 2017
= Morgenvroeg bellen naar 0800 22800
(recent mijn sim vervangen op een zaterdag in een eigen Px center en deze was onmiddellijk actief)

Martin
  • October 3, 2017
Die moet inderdaad binnen enkele minuten actief zijn want anders is .... aan de knikker 😉
Ze kunnen dit ook direct via hun computer opvolgen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 4, 2017
Ik neem aan dat nu alles in orde is, Astrid ? Groeten Jan