Beantwoord
Zit Netflix in Familus of niet?
3maand geleden gebeld naar proximus dat we de gratis blokbuster per maand willen inruilen in netflix. Eerste maand netflix gratis maar de laatste 2 maanden zit die blokbuster nog steeds in mijn bundel en wordt netflix apart aangerekend. Al 2 x gebeld, de eerste zei dat het ging aangepast worden en het bedrag in mindering gebracht ging worden. Bij mijn huidige factuur niets van gemerkt, nog eens gebeld, ik zou de eerste keer verkeerd ingelicht zijn, netflix wordt apart aangerekend. Toch vind ik op de proximussite dat je netflix in je bundel kan steken. Pffff, al dat gedoe, maar op tijd betalen moeten we wel doen, maar eens deftig uitleg geven en de aanpassingen uitvoeren dat lukt hen niet. Dus mijn vraag : kan netflix in mijn familus opgenomen worden ipv de gratis blockbuster?
Beste antwoord door KoenN
Dag MiekeBjorn,
Ik heb meteen een dossier (31054102) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Ik heb meteen een dossier (31054102) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

