Skip to main content
Beantwoord

Bbox 3 technicolor naar sagem omruilen

  • October 2, 2017
  • 4 reacties
  • 425 Bekeken

beste forumgenoten,

ik heb voor de moment een bbox 3 model technicolor maar via ethernet heb ik vaak problemen met het spelen van destiny 2. Ik heb na wat opzoekingswerk gevonden dat het model sagem dit probleem niet zou hebben. Mijn vraag is nu of het gratis of toch niet al te duur is om te wisselen van model en hoe dit zou moeten verlopen.

Mvg,
Alexander

Beste antwoord door jonathandr

Alexander

Heb je dit probleem op ps4, xbox of pc ?

Je kan alle info hierover vinden op volgende forumpost

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042

mvg Jonathan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 2, 2017
Alexander

Heb je dit probleem op ps4, xbox of pc ?

Je kan alle info hierover vinden op volgende forumpost

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index7.html#post585042

mvg Jonathan

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 2, 2017
En kan ik ook bij u terecht om dit pppoe login en wachtwoord te verkrijgen?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 2, 2017
Je kan dit via mijn verkrijgen ja
kan je dan gewoon je klantengegevens doorgeven via een privebericht ?
je lijnnr of klantennr is al voldoende voorlopig

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 2, 2017
verzonden