Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb een vraag, Vrijdag is zenders stop gezet wegens niet correct comnicatie niet door mij door de klantendienst zelf. Die dag gebeld om als nog de zenders terug te krijgen het zou binnen 48 uur of 3 dagen tellen de weekend mee? Want er staat op het scherm DSL, wat ook het geval is ik heb toen huis telefoon stop gezet dus ik heb nu alleen internet & tv. Heeft dat er mee te maken? sinds vrijdag zit ik zonder tv ze zou die met spoed laten doen.
sim pincode is zoek en ik weet geen puck code hoe krijg ik mijn simkaart aan
Ik probeer al enkele dagen 'mijn verbruik' te zien van mijn vast internet, maar elke keer krijg ik een 'Oeps, foutje! 404' pagina te zien. Als ik op 'Mijn producten' klik krijg ik ook foutmeldingen.
Vroeger was het hebben van een vaste telefoonlijn noodzakelijk voor internet of TV diensten. Hoe zit dat tegenwoordig? Stel dat ik (enkel) het pack 'Internet+TV' wens? Is de prijs voor het gebruik van het koperpaar inbegrepen in het pack? Nieuwe klant, geen internet of telefonie diensten actief.
Sinds ik via mijn werk overgeschakeld ben naar een Proximus gsm abonnement, ontvang ik nog maar heel weinig sms'en en niet enkel van 1 persoon. Via mijn vriend heb ik gezien dat hij wel steeds een ontvangstbevestiging krijgt van de sms'en die hij naar mij stuurt, maar ik krijg niets.. Hoe kan dit opgelost worden?
hoelang duurt het bij Proximus om M&S te wijzigen naar Etertainment pakket is me gezegd 24 uur
Heb enige tijd geleden tuttimus aangegaan heb ik.nog.recht op gratis tv bundel vb belgisch voetbal?
Gisteren met twee gsm's overgeschakeld naar proximus, maar onze sim-kaarten zijn nog steeds niet geactiveerd...
Beste, Ik ben net klant bij jullie geworden en nu zie ik al bij mijn verbruik bovenop mijn bundel dat ik €2 extra moet betalen voor het zogezegd internationaal smsen en dat is nog niet gebeurd zelf?
Mijn Bizz club waardebon van 50€ was blijkbaar in een spam folder terecht gekomen en blijkt nu vervallen. Kan ik deze nog verlengen?
Weet er iemand of er ergens in te kijken is wat de verdere plannen met betrekking tot de uitrol van VDSL2 zijn? We zijn al jaren trouwe klant met triple play maar zouden binnenkort naar eennieuwbouw verhuizen. Bij de pre-installatie werd er echter gezegd dat de aansluiting nog ADSL is. De wijkkast zou wel alles hebben klaarzitten voor VDSL maar deze zou niet actief zijn (ook nog geen idee wanneer). Als ik de helpdesk telefonisch probeer te bereiken met de vraag voor een datum volgt meestal een wachtstand voor >15m wat helaas niet veel goed beloofd.
hallo! Ik ben +- 2 maand geleden overgeschakelt naar Mobilus S bij proximus met een GSM, nu, ik merk dat ik zelf te veel mobiel internet gebruik en dus altijd over mijn tarief ga. Kan ik overschakelen naar Mobilus M? En hoe? Alvast bedankt! Grrr
Ter info: http://datanews.knack.be/ict/nieuws/proximus-wil-volgend-jaar-vast-en-mobiel-internet-combineren/article-normal-920941.html Eindelijk een mogelijke oplossing om de Europese doelstelling van 30 Mbps in sommige ""achtergebleven regio's" te halen...?
beste na het bekijken van laatste factuur denk ik dat we al een tijd te veel betalen we hebben namelijk tuttimus gsm 3gb en netflix + 2 extra decoders en als ik bekijk hoeveel dit zou kosten komt dit op 91.98 zonder decoders dus 107.98 met decoders toch is de factuur 121.98 klopt dit zie ik iets fout of ligt het ergens bij jullie
Ik ben sinds een maand overgegaan op aanraden van proximus medewerker overgegaan met alles naar Tutimus ! Mijn vraag , bij mijn vorige abbonnementen kreeg ik Premium punten , is dit bij Tutimus ook ???
Dag allen. Ik heb van proximus een brief ontvangen van het einde van discovery line en stellen voor over te gaan naar Familus. Indien ik niet reageer gebeurt dit automatisch een maand na het ontvangen van deze brief. Is dat vandaag ? De datum ben ik vergeten. Ik baseer me hierop omdat norton virus erin begrepen was en vanaf 01/11/2017 niet meer; Weet er soms iemand meer over ? Kan ik norton virus nog bestellen bij PROXIMUS ? Bedankt voor de info groetjes patoe fa839825
Ik kan al enkele dagen mijn factuur niet raadplegen via my proximus. Is er iemand bij proximus die hier kan helpen
Beste, Ik ben geïnteresseerd in de Samsung Galaxy A5-2017. Op de site van proximus (https://www.proximus.be/nl/id_cr_samsung-galaxy-a5-2017-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/samsung-galaxy-a5-2017-black.html) staat dat de smartphone 389,99 euro kost, maar op andere sites kost deze tegenwoordig 349,99 euro. Als ik naar een proximuswinkel ga, kan ik dan 349,99 euro betalen? Daarnaast hoort er ook een luidspreker bij, maar krijg je die sowieso?
Op verschillende zenders blijft er staan volgend programma om... Vorige week van hetzelfde en toen zijn programma's niet opgenomen. Ook niks reactie van proximus toen via messenger. Moet ik nu weer alles missen?
Hallo, mijn ouders en ik hebben beide proximus. Toen ik nog thuis woonde is hun klantnr op mijn mailadres gezet maar nu woon ik op een ander adres en mijn klantnr staat ook op mijn mailadres. Echter geraak ik enkel op mijn ouders hun myproximus.
Ik gebruik 4.5 gigabyte als ik al mijn bestanden optel, toch geeft hij 9 gigabyte aan, hoe kan dat?
Hallo allemaal, Ik heb een probleem met de TV overal app. Ik kan deze namelijk niet casten naar men google chromecast. Dit lukte voordien wel prima. Van zodra ik het casten start krijg ik op men tv het proximus logo. Maar van zodra ik men zender selecteer crasht de app. Ik gebruik de app op een iphone 7. Het zou me dus verwonderen dat het aan men gsm zou liggen. Iemand tips? Of ligt de fout bij de app?
Volgens de Plex Media Server op mijn nas kan ik deze server niet aanspreken op mijn netwerk. De server is hierdoor dus niet bereikbaar. Deze nas zit in hetzelfde netwerk als mijn desktop. Beide op Wifi. Volgens Plex is dit een instelling op de router of bij isp. Hoe kan ik dit veranderen en waar?
De nieuwe software voor mijn decoder V4 staat er nog steeds NIET op. De uitrol is toch al voorbij. Hoe kan ik alsnog de software bekomen ..? Mijn Proximus Tv op mijn tablet is niet compatibel met mij decoder en Tv Gtjes Borry 052301836
Van een valse start gesproken krijgen we gisteren als nieuwe klant onze brieven toegestuurd met melding dat de simkaarten bij de brieven zouden zitten maar jammer genoeg is dat het geval niet vraag ik netjes om deze opnieuw op te sturen maar volgens de persoon bij de klantendienst neemt dat te veel tijd in beslag en moeten we naar een proximus winkel gaan. Het is toch niet mijn fout dat ze 4 sim kaarten vergeten aan de brieven toe te voegen en dat wij nu in de rij moeten gaan staan in een winkel waar het steeds lang wachten is eer we aan de beurt zijn en dat terwijl alles pas volgende vrijdag geïnstalleerd word dan denk ik dat ze best nog tijd hebben om alles opnieuw op te sturen. Mag ik hopen dat het bij dit enige misverstand blijft en dat dit geen voorbode is voor nog meer miserie.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.