Beantwoord
Twee klantennrs op 1 mailadres
Hallo, mijn ouders en ik hebben beide proximus. Toen ik nog thuis woonde is hun klantnr op mijn mailadres gezet maar nu woon ik op een ander adres en mijn klantnr staat ook op mijn mailadres. Echter geraak ik enkel op mijn ouders hun myproximus.
Beste antwoord door ThomasP
Hey guntheru, de meest eenvoudige oplossing is dat je je MyProximus login wijzigt naar een ander emailadres (bijvoorbeeld dat van je ouders). Meer info hier. Dit zal het probleem oplossen. Als je wilt kijk ik de situatie even voor je na. Stuur me even volgende gegevens door:
- beide klantid's
- login (email)
Je kan deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
- beide klantid's
- login (email)
Je kan deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
