Skip to main content
Beantwoord

Factuur

  • November 1, 2017
  • 8 reacties
  • 466 Bekeken

beste na het bekijken van laatste factuur denk ik dat we al een tijd te veel betalen we hebben namelijk tuttimus gsm 3gb en netflix + 2 extra decoders en als ik bekijk hoeveel dit zou kosten komt dit op 91.98 zonder decoders dus 107.98 met decoders toch is de factuur 121.98 klopt dit zie ik iets fout of ligt het ergens bij jullie

Beste antwoord door AzizA

Hallo,

Netflix is inderdaad een bundel die inbegrepen zit voor €1 extra in onze Familus/Tuttimus L. Alle items worden natuurlijk wel vermeld op de facturen. Wat betreft de 2de decoder die ook aan 8 euro wordt gefactureerd ipv 5 euro, de reden hiervan is omdat de decoders niet correct gelinkt zijn aan je pack, maar afzonderlijk gefactureerd worden. Hiervoor kunnen we op dit moment geen wijziging op brengen, omwille van dat er een lopende order is voor het activeren van een All Entertainment bundel. Ik stel voor dat je maandag ons via deze weg opnieuw de vraag stelt wat betreft de decoders. Zo gaan we de nodige rechtzettingen doen.

Groetjes

Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • November 1, 2017
In Tuttimus is 1 decoder inbegrepen in de prijs, bij een 2de decoder zou het 5 € zijn die er bijkomt.
Maar kan zijn dat je extra telefoon verbruik hebt met de vaste lijn buiten de piekuren of met de Gsm .... normaal moet je dat zien staan op de factuur wat ze allemaal aanrekenen.

best ik heb geen verbruik als ik de factuur bekijk klopt dit maar vergelijk me hoe veel het pack me zou kosten niet ik denk dat netflix niet als mijn tv bundels is maar als extra kost waardoor de prijs van inbegrepen bundel ook nog is er bijstaat
en volgens factuur kost onze tuttimus opgesplitst in familus 77 en gsm 20.99

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 2, 2017
Dag Nadia, ik kan met de beschikbare gegevens niet nakijken welk abonnement je precies hebt. Wat is je klantennummer ? Groetjes Johan

ik heb dit in een privebericht naar je gestuurd leek me beter dit niet openlijk te plaatsen hopelijk kan dit geen kwaad

en over 5 euro voor een extra decoder wij betalen al jaren 8 voor een extra en nu 2 extra dus 16

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • November 3, 2017
Hallo,

Netflix is inderdaad een bundel die inbegrepen zit voor €1 extra in onze Familus/Tuttimus L. Alle items worden natuurlijk wel vermeld op de facturen. Wat betreft de 2de decoder die ook aan 8 euro wordt gefactureerd ipv 5 euro, de reden hiervan is omdat de decoders niet correct gelinkt zijn aan je pack, maar afzonderlijk gefactureerd worden. Hiervoor kunnen we op dit moment geen wijziging op brengen, omwille van dat er een lopende order is voor het activeren van een All Entertainment bundel. Ik stel voor dat je maandag ons via deze weg opnieuw de vraag stelt wat betreft de decoders. Zo gaan we de nodige rechtzettingen doen.

Groetjes

Aziz

een lopende order voor het activeren van een all entertainment dit heb ik een tijd geleden stopgezet er was wel eens een probleem dat dit de franse werd en heb moeten opnieuw aanvragen

Hallo,

Netflix is inderdaad een bundel die inbegrepen zit voor €1 extra in onze Familus/Tuttimus L. Alle items worden natuurlijk wel vermeld op de facturen. Wat betreft de 2de decoder die ook aan 8 euro wordt gefactureerd ipv 5 euro, de reden hiervan is omdat de decoders niet correct gelinkt zijn aan je pack, maar afzonderlijk gefactureerd worden. Hiervoor kunnen we op dit moment geen wijziging op brengen, omwille van dat er een lopende order is voor het activeren van een All Entertainment bundel. Ik stel voor dat je maandag ons via deze weg opnieuw de vraag stelt wat betreft de decoders. Zo gaan we de nodige rechtzettingen doen.

Groetjes

Aziz

dit gaat maandag toch ook het probleem geven want heb dit niet recent aangevraagd ik heb dit zeker een maand geleden stopgezet