Skip to main content
Beantwoord

Vraag verbruik

  • November 3, 2017
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Beste,

Ik ben net klant bij jullie geworden en nu zie ik al bij mijn verbruik bovenop mijn bundel dat ik €2 extra moet betalen voor het zogezegd internationaal smsen en dat is nog niet gebeurd zelf?

Beste antwoord door LorentzV

Dag Miel,

Indien je gebruik maakt van een iPhone is dat waarsschijnlijk van een app van Apple zelf dat een sms'en stuurt naar een cenrale in de UK voor authentificatie. Zelf kunnen wij dat pas verifiëren bij de aanmaka van de factuur. Dit sms'je zie ook niet in je messaging app.

Groetjes,

Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 4, 2017
Indien u gebruikt maakt van een IPhone (en +44 bestemmingen) geeft o.a. onderstaaande post ietwat toelichting
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/internationaal-sms-aangerekend-maar-geen-verstuurd-39975
Volgens andere nationale/internationale fora kan het bij IPhone bv. ook te maken hebben met Imessage (instellingen)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • November 4, 2017
Dag Miel,

Indien je gebruik maakt van een iPhone is dat waarsschijnlijk van een app van Apple zelf dat een sms'en stuurt naar een cenrale in de UK voor authentificatie. Zelf kunnen wij dat pas verifiëren bij de aanmaka van de factuur. Dit sms'je zie ook niet in je messaging app.

Groetjes,

Lorentz.