Skip to main content
Vraag

MyProximus

  • October 31, 2017
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Ik kan al enkele dagen mijn factuur niet raadplegen via my proximus. Is er iemand bij proximus die hier kan helpen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 2, 2017
Dag Walter, ik stuur je oproep door naar de dienst "myproximus", maar kan je ondertussen al bevestigen dat er geen enkele factuur open staat. Dat zal dus al een geruststelling zijn. Fijna avond nog. Johan

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 2, 2017
Hallo Walter,

Kan je mij via onderstaand link je klantrekeningnummer even doorsturen, dan kijk ik voor je na.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz

johan46
  • Apprentice
  • November 3, 2017
Ik kan mijn factuur ook niet raadplegen via My Proximus.
Dit krijg ik mijn scherm Mijn factuur online

Exit

Opgelet:

Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.

Mvg Johan