Skip to main content
Vraag

Sim kaart activeren

  • November 4, 2017
  • 2 reacties
  • 539 Bekeken

Gisteren met twee gsm's overgeschakeld naar proximus, maar onze sim-kaarten zijn nog steeds niet geactiveerd...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • November 4, 2017
Beste
Op basis van bovenstaande vermoed ik dat u overgeschakeld bent van een operator x naar Px.
Betrokken "portering" moet door de andere operator "aanvaard worden" (geen verdere contractuele verplichtingen, ....)
Praktisch gezien blijft u in dienst - en kunt u dus bellen - bij uw "oude" operator tot het moment van reële overdracht (+/- 24 à 48h normaal in principe ooktijdens weeknds en/of feestdagen)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 4, 2017
Hallo,

Kan je ons via het onderstaand link een privé bericht versturen met de gsmnummers enof een klantrekeningnummer.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Aziz