Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Ik heb ondervonden dat mijn Wifi 5Ghz is onstabiel en traag tegenover mijn 2.4GHz wifi netwerk. heeft iemand anders het ook opgemerkt ? Jonay
Wanneer ik een tijdje achter mn pc zit krijg ik na een tijd dat mn verbinding steeds weg valt. Ook mn tablet zegt geregeld verbinden met wifi... dus ook hier hetzelfde probleem. Iemand een oplossing? De pc is gloednieuw en tablet ook ng gzen jaar oud.
Probeer al paar weken om een proximus abonnement af te sluiten..... is er iemand die kan zorgen dat het eindelijk in orde komt..... of me tenminste een afspraak kan geven die nagekomen wordt????????
aan Proximus NV Koning Albert II Laan 27 1030 Schaarbeek België Geachte 15/11/2017 Betreft: verkeerde adres - en géén domiciliering ? Volgens de heer Alfons HENNES, aanwezig bij het contract te Vilvoorde, is het adres als volgt: Mulslaan 55a , 1820 Steenokkerzeel - doorgegeven. Uw factuur nr 173002038699 geeft het verkeerde adres. Het is niet: Mulslaan 55 BLK 4 Volgens de heer Alfons HENNES, aanwezig bij het contract te Vilvoorde, is domiciliering doorgegeven. Uw factuur nr 173002038699 maakt geen gewag van domiciliering. Graag rectificatie aub. Tot genoegen, HENNES Alfons .be (INSZ): 570117/529-68 http://alfonshennes.jouwweb.nl/ UW DOSSIER ? https://drive.google.com/open?id=0BwfDIa9waHImVlJlNXA5SzR5Y2s fons.hennes@gmail.com
Geachte, Wij hebben draadloos TV, en 1 modem twee decoders, 2 PLC's, 2 TV 's. Regelmatig valt het beeld weg op alle twee de tv's, en gewoonlijk op zender een! ik heb al alles gedaan, modem en decoder en PLC 's geresett , het blijft terug komen!!
Mijn proximus tv app werkt niet, het is de eerste x dat ik inlog,maar verspringt telkens naar beginscherm.
ik probeer al dikwijls mijn punten in te ruilen voor filmcredits maar het gaat gewoon niet. ik heb nochtans genoeg punten staan.
Beste Proximus, Graag had ik hier wat meer info gekregen van Proximus medewerker. Aangezien ik vandaag veranderd ben van pack zonder vaste telefoonlijn. Er was wat onduidelijkheid over de formule zonder vaste telefoon lijn, dit zou dat geen impact hebben op de andere producten in het pack. Na de tussenkomst van de technieker heeft de technische dienst mij opgebeld en uitleg gevraagd wat mijn vraag en of wens was. Nu blijkt als ik geen vaste lijn meer heb mijn data verkeer op mijn mobiel nummer verminderd van 3 GB naar 1,5 GB. Er zijn twee mogelijkheden om terug 3 GB data te hebben op mijn mobiel dat is terug het activeren van de vaste lijn of de formule verhogen op het mobiel nummer. Graag had ik geweten van Proximus medewerker wat mijn dataverkeer is op mijn mobiel van de laatste 12 maanden. Aan de hand van deze cijfers kan ik dan bepalen welke formule ik wens. Ik vind het jammer wanneer je je vaste lijn niet gebruikt en deze opzegt je hierdoor minder data v
Kan ik gsm nummer van mijn echtgenote toevoegen om via my Proximus te beheren? Is pay & Go nummer
Een login en passwoord zijn blijkbaar niet voldoende voor proximus. Ik wil alleen mijn facturen raadplegen. Niet die andere bullshit. dikke buis proximus
Ik heb dinsdag 14november een nieuw abonement genomen bij proximus Ik ben dus overgestapt van telenet naar proximus. De mevrouw in de winkel vertelde dat dit max.48u ging duren eer dat mijn simkaart actief zou zijn. We zijn nu meer als 48uur verder en ik kan nog niks met mijn noeuwe simkaart doen. Dus die is nog niet geactieveert na 48u. Kan dit zomang duren ? Mvg
Met Mijn iPhone kan ik niet op het internet in het buitenland. Roaming staat aan. Is een iPhone 6
Na je installatie van tv en internet kan je dan pas de komende dagen je tv app gebruiken op je gsm moet profiles dit nog activeren
Waarom kan ik jullie plots niet meer bereiken via mail? Alleszins, mijn rekeningnummer voor mijn domicilie dient aangepast te worden. Hoe kan ik dit dringend veranderen aangezien mijn huidig rekeningnummer niet meer bestaat?
Kan men ook een Samsung Galaxy S8 vanuit de promotie verkrijgen met ons bestaande abonnement Tuttimus
Wij zijn klant sinds 17 oktober 2017 is het normaal dat ik nog steeds geen factuur ontvangen heb ?
Iedere keer ik me wil aanmelden keer ik terug naar aanmeldscherm
ik probeer steeds maar een bestelling te maken , stel mijn pack samen , onderaan staat er dan contacteer me , en daar stop het , steeds weer lokken ze naar iets die niet bestaat ! mij geen probleem , er is nog Telenet , Mobistar en TV Vlaanderen ! ge zoudt voor minder wegblijven bij Proximus ! een ex-taats bedrijf , maar nog steeds de zelfde mentaliteit ! luierikken !
Overzicht mijn factuur
Beste Support, Ik woon Regio Etterbeek (Brussel), en voor meer als een week ondertussen zijn er constant problemen met het uitvallen van het internet. Het zelfde probleem heb ik gehad van midden augustus tot begin-midden september. Ik heb daar toen voor gebeld en ze gingen het oplossen en mij een compensatie geven. (Probeer maar 2000$ te compenseren door verlies in poker door de SLECHTE QUALITEIT van jullie NETWERK). Die is echter nooit gekomen. Het probleem was echter van de baan en ik heb besloten dan maar verder te gaan zonder stappen te ondernemen. NU echter, anderhalve maand verder, is het opnieuw DEZELFDE MISERIE. Jullie diensten zijn bij de DUURSTE van europa (lees; De Wereld) en van zo n ONBETROUWBARE QUALITEIT, dat het woord SCHANDALIG heel vaak bij mij te binnen schiet. Gaan jullie nu eens eindelijk werk maken van jullie netwerk qualiteit en betrouwbaarheid in REGIO BRUSSEL, en kan ik een eerlijke SCHADELOOSSTELLING krijgen??! Of kan iemand mij linken met de b
Weet er iemand of er nog problemen zijn met de app ik kan mijn verbruik niet zien
Sinds de overstap naar tutimus met mobilus s kan ik geen gebruik meer maken van de wifi hotspots. Als ik mij aanmeld op my proximus, heb een aparte account voor gsm, ga naar mijn producten bij wifi hotspot staat beschikbaar 0 reeds gbruikt 0 resterend 0. Hoe kan ik dan een proximusfon aanmaken. Ben ten einde raad. Heb al x aantal keren gebeld, gemaild, gechat maar er is blijkbaar niemand die dat kan activeren.
Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt eer er iemand antwoordt op een privé bericht van proximus?? Mvg
de channels
Hallo, Ik heb sinds kort een abonnement betaald door mijn nieuwe werkgever bij Proximus op mijn eigen nummer. Mijn gsm-abonnement komt echter niet in de lijst van mijn producten waardoor ik verbruik niet kan volgen. Kan ik dit toch ergens op de site vinden of op een andere manier? Ter info: hiervoor was ik klant bij Orange ook met een bedrijfsabonnement en kon ik dit direct online raadplegen Bedankt, Joost
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.