Keuze mobiel nummer
Vorige week een nieuw gsm-abonnement geactiveerd binnen m'n Pack.
Daarbij duidelijk gevraagd of ik het gsm-nummer kon kiezen, niet omdat ik een of ander speciaal (makkelijk) nummer wil maar wel om te kunnen aansluiten bij een ander, bestaand nummer.
Geen probleem zei men, op het moment zelf kon de operator het nummer nog niet zien, maar ik kon gewoon terugbellen na ontvangst van de simkaart om het te laten wijzigen.
Dat ging ook gewoon: ik kon het gewenste nummer zeggen, het bleek vrij, en het zou snel geactiveerd worden. Tot daar allemaal geen probleem.
Vandaag krijg ik echter een mailtje (op het e-mailadres van m'n oude ISP dan nog, gelukkig werkt dat nog!) dat het niet mogelijk is het nummer te kiezen... en dat ik contact kan opnemen met de klantendienst als ik toch het nummer wil wijzigen (wat is het nu?!).
Ik dus nog maar eens bellen, waar de operator zegt dat ik niet het nummer kan kiezen maar wel de laat