Skip to main content
Beantwoord

Internet verstoring 9/11-16/11...

  • November 16, 2017
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Beste Support,

Ik woon Regio Etterbeek (Brussel), en voor meer als een week ondertussen zijn er constant problemen met het uitvallen van het internet. Het zelfde probleem heb ik gehad van midden augustus tot begin-midden september. Ik heb daar toen voor gebeld en ze gingen het oplossen en mij een compensatie geven. (Probeer maar 2000$ te compenseren door verlies in poker door de SLECHTE QUALITEIT van jullie NETWERK). Die is echter nooit gekomen.

Het probleem was echter van de baan en ik heb besloten dan maar verder te gaan zonder stappen te ondernemen. NU echter, anderhalve maand verder, is het opnieuw DEZELFDE MISERIE.

Jullie diensten zijn bij de DUURSTE van europa (lees; De Wereld) en van zo n ONBETROUWBARE QUALITEIT, dat het woord SCHANDALIG heel vaak bij mij te binnen schiet.

Gaan jullie nu eens eindelijk werk maken van jullie netwerk qualiteit en betrouwbaarheid in REGIO BRUSSEL, en kan ik een eerlijke SCHADELOOSSTELLING krijgen??!

Of kan iemand mij linken met de beste methode om van ISP te veranderen?

MVG,
David.

Beste antwoord door LinosD

Dag David, er kan een technieker langskomen nu maandag, ofwel tussen 10:00u en 12:30u, tussen 12:30u en 17:00u, of tussen 16:30u en 20:00u. Laat best zo snel mogelijk bericht, gezien de agenda snel ingevuld wordt. Groeten, Linos.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • November 16, 2017
Ter info: je kan het antwoord van iemand van Proximus afwachten en ondertussen geef ik het antwoord op je laatste vraag indien het echt moest nodig zijn naar uw mening

http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/easy-switch

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • November 16, 2017
Dag David, ik heb je lijn uitgetest en ik zie dat deze zijn syncro profiel van 70Mbps niet haalt en downsynct op en lager profiel. Dit zorgt voor veel errors en onderbrekingen. Om het probleem te kunnen oplossen en verder na te kijken zal er en technicus moeten langskomen. Kan je ons via en privé bericht(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) en gsm nummer bezorgen ?

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • November 17, 2017
Dag David, er kan een technieker langskomen nu maandag, ofwel tussen 10:00u en 12:30u, tussen 12:30u en 17:00u, of tussen 16:30u en 20:00u. Laat best zo snel mogelijk bericht, gezien de agenda snel ingevuld wordt. Groeten, Linos.