Beste Proximus,
Graag had ik hier wat meer info gekregen van Proximus medewerker. Aangezien ik vandaag veranderd ben van pack zonder vaste telefoonlijn. Er was wat onduidelijkheid over de formule zonder vaste telefoon lijn, dit zou dat geen impact hebben op de andere producten in het pack.
Na de tussenkomst van de technieker heeft de technische dienst mij opgebeld en uitleg gevraagd wat mijn vraag en of wens was. Nu blijkt als ik geen vaste lijn meer heb mijn data verkeer op mijn mobiel nummer verminderd van 3 GB naar 1,5 GB.
Er zijn twee mogelijkheden om terug 3 GB data te hebben op mijn mobiel dat is terug het activeren van de vaste lijn of de formule verhogen op het mobiel nummer.
Graag had ik geweten van Proximus medewerker wat mijn dataverkeer is op mijn mobiel van de laatste 12 maanden. Aan de hand van deze cijfers kan ik dan bepalen welke formule ik wens.
Ik vind het jammer wanneer je je vaste lijn niet gebruikt en deze opzegt je hierdoor minder data verkeer hebt op uw mobiel nummer.
Ik hoop dat iemand van Proximus mij hier kan helpen en dat ik deze info zo spoedig mogelijk mag ontvangen. Voor de duidelijkheid ik ben overgegaan van tuttimus naar minimus.
De Proximus medewerker mag mij hier op dit schrijven informeren wat mijn dataverbruik is en dat ik toekom met 31,5 GB.
Met vriendelijke groeten,
Geert Buelens.
Beantwoord
Pack proximus
Beste antwoord door FreyaVR
Beste Geert, Onze packs zijn gekoppeld aan bepaalde voorwaarden en voordelen. Hoe meer producten, hoe meer voordelen. Daarom krijgen mensen met een vaste lijn meer data dan mensen zonder een vaste lijn. Het is eigenlijk een soort beloning omdat men een extra product heeft waarvoor men ook meer betaalt. Je mag ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679het betrokken gsmnummer geven, zodat we even kunnen bekijken wat je verbruik hiervan is. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
