Beantwoord

pre order iphone 15 pro

  • 22 September 2023
  • 524 reacties
  • 8398 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

icon

Beste antwoord door Joel M 22 September 2023, 14:11

Bekijk origineel

524 reacties

Reputatie 3

Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever 

mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel 

Wablief? Hoe kan dit?!?!?!

 

In de PX winkel of elders?

in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb

Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever 

mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel 

Wablief? Hoe kan dit?!?!?!

 

In de PX winkel of elders?

in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb

I’m crying, ik zit hier mega braaf te wachten!đŸ€Ź

Reputatie 3

Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever 

mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel 

Wablief? Hoe kan dit?!?!?!

 

In de PX winkel of elders?

in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb

I’m crying, ik zit hier mega braaf te wachten!đŸ€Ź

jup ik ben ook boos heb de 15 plus roze 512 gb besteld nog niks ontvangen

Reputatie 3

Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever 

mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel 

Wablief? Hoe kan dit?!?!?!

 

In de PX winkel of elders?

in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb

I’m crying, ik zit hier mega braaf te wachten!đŸ€Ź

jup ik ben ook boos heb de 15 plus roze 512 gb besteld nog niks ontvangen

hzb zin om te anuleren

Reputatie 4
Badge

Nu vraag ik me af, we kunnen gewoon wel in winkel halen met abo of zonder maar pre-orders worden gewoon genegeerd?

Reputatie 3

Nu vraag ik me af, we kunnen gewoon wel in winkel halen met abo of zonder maar pre-orders worden gewoon genegeerd?

jup

Reputatie 3

hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

Neen, jammer genoeg niet.

Reputatie 3
Badge

hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?

Neen, hier ook nog steeds niks.. Ben eens benieuwd hoelang nog wachten, wss vanavond terug een standaard bericht.. pff 

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

Is een geautomatiseerde mail, dus we gaan het 100% zeker weer ontvangen. Staat voor elke maandagavond. 

Reputatie 3

@Kelvintjeuh

Is een geautomatiseerde mail, dus we gaan het 100% zeker weer ontvangen. Staat voor elke maandagavond. 

we gaan dat zwz niet krijgen deze week kheb er geen vertrouwen niet meer in

Reputatie 3
Badge

@Kelvintjeuh

Is een geautomatiseerde mail, dus we gaan het 100% zeker weer ontvangen. Staat voor elke maandagavond. 

we gaan dat zwz niet krijgen deze week kheb er geen vertrouwen niet meer in

Ik heb er ook nog weinig vertrouwen in, maar blijf toch nog wat positief. Als je ziet op bol.com dat je daar kan bestellen en donderdag al in huis, dus zou toch ook wel mogen komen nu. Wij hebben pre order besteld 

Reputatie 4
Badge

@Kelvintjeuh 

Blauw en zwart zie ik nog veel voorbij komen, maar de natural titanium zie ik nergens nog


Reputatie 3

@Kelvintjeuh

Blauw en zwart zie ik nog veel voorbij komen, maar de natural titanium zie ik nergens nog


en de plus 512 gb roze ook ng niet gezien

hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?

Neen, de 16de besteld en nog niks ontvangen 😕

hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?

Nee nog steeds niks
 🙃

Reputatie 5
Badge +1

Njet en geen nieuws van de klachtendienst ook niet. Nobody cares..

Reputatie 2

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

Reputatie 5
Badge +1

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

@Jessica.h  dan wordt t tijd dat ze overmacht inroepen want max  30 d levertijd vanaf activatie abo, zit er niet in 

Reputatie 3
Badge

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

@Jessica.h  dan wordt t tijd dat ze overmacht inroepen want max  30 d levertijd vanaf activatie abo, zit er niet in 

Maar wat gebeurd er dan als ze dat inroepen? Is nog geen 30 dagen eh 

Reputatie 5
Badge +1

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

@Jessica.h  dan wordt t tijd dat ze overmacht inroepen want max  30 d levertijd vanaf activatie abo, zit er niet in 

Maar wat gebeurd er dan als ze dat inroepen? Is nog geen 30 dagen eh 


30’d te rekenen vanaf 22/09 , overmacht inroepen verlengt dit naar 90 dagen en zo kan er mee gespeeld worden (Apple leveringen vertraagd , externe redenenetc).. maar sorry als ik op 15/09 bestel en mensen na mij hebben hun toestel gehad en heel het PX preorder wan- gebeuren is duidelijk intern en ligt bij hun de oorzaak.  (Teveel orders toelaten,, trouwens online in onze link is alles in voorraad) ook tijdens het preorderen zelf.
Pas dat dan aan he?!  Dus overmacht is mijns insziens dan ook niet afdwingbaar. 
Enige deftige comm of richtdata van hun leverancier krijgt elke verkoper om aan zijn

klanten mee te kunnen delen 
 Waarom moeten wij het stellen met n wekelijks mailtje en zero info  ..
 

Reputatie 4
Badge

@Jessica.h 

Verwachten ze nog altijd geen levering?

Reputatie 1

is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer 😳

 

Reputatie 5
Badge +1

is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer 😳

 

Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit 

Reputatie 3
Badge

is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer 😳

 

Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit 

Ik zie dit zelf niet meer staan enkel je automatische betalingsopdracht is bevestigd, maar de opvolging kan ik niet zien

Reageer