Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel
Wablief? Hoe kan dit?!?!?!
In de PX winkel of elders?
in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel
Wablief? Hoe kan dit?!?!?!
In de PX winkel of elders?
in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb
I’m crying, ik zit hier mega braaf te wachten!🤬
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel
Wablief? Hoe kan dit?!?!?!
In de PX winkel of elders?
in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb
I’m crying, ik zit hier mega braaf te wachten!🤬
jup ik ben ook boos heb de 15 plus roze 512 gb besteld nog niks ontvangen
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel
Wablief? Hoe kan dit?!?!?!
In de PX winkel of elders?
in de proximus winkel die van 100 en zoveel gb
I’m crying, ik zit hier mega braaf te wachten!🤬
jup ik ben ook boos heb de 15 plus roze 512 gb besteld nog niks ontvangen
hzb zin om te anuleren
Nu vraag ik me af, we kunnen gewoon wel in winkel halen met abo of zonder maar pre-orders worden gewoon genegeerd?
Nu vraag ik me af, we kunnen gewoon wel in winkel halen met abo of zonder maar pre-orders worden gewoon genegeerd?
jup
hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?
Neen, jammer genoeg niet.
hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?
Neen, hier ook nog steeds niks.. Ben eens benieuwd hoelang nog wachten, wss vanavond terug een standaard bericht.. pff
Is een geautomatiseerde mail, dus we gaan het 100% zeker weer ontvangen. Staat voor elke maandagavond.
Is een geautomatiseerde mail, dus we gaan het 100% zeker weer ontvangen. Staat voor elke maandagavond.
we gaan dat zwz niet krijgen deze week kheb er geen vertrouwen niet meer in
Is een geautomatiseerde mail, dus we gaan het 100% zeker weer ontvangen. Staat voor elke maandagavond.
we gaan dat zwz niet krijgen deze week kheb er geen vertrouwen niet meer in
Ik heb er ook nog weinig vertrouwen in, maar blijf toch nog wat positief. Als je ziet op bol.com dat je daar kan bestellen en donderdag al in huis, dus zou toch ook wel mogen komen nu. Wij hebben pre order besteld
Blauw en zwart zie ik nog veel voorbij komen, maar de natural titanium zie ik nergens nog…
Blauw en zwart zie ik nog veel voorbij komen, maar de natural titanium zie ik nergens nog…
en de plus 512 gb roze ook ng niet gezien
hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?
Neen, de 16de besteld en nog niks ontvangen
hebben jullie al ondertussen jullie gsm ontvangen?
Nee nog steeds niks…
Njet en geen nieuws van de klachtendienst ook niet. Nobody cares..
Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen
Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen
Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen
Maar wat gebeurd er dan als ze dat inroepen? Is nog geen 30 dagen eh
Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen
Maar wat gebeurd er dan als ze dat inroepen? Is nog geen 30 dagen eh
30’d te rekenen vanaf 22/09 , overmacht inroepen verlengt dit naar 90 dagen en zo kan er mee gespeeld worden (Apple leveringen vertraagd , externe redenenetc).. maar sorry als ik op 15/09 bestel en mensen na mij hebben hun toestel gehad en heel het PX preorder wan- gebeuren is duidelijk intern en ligt bij hun de oorzaak. (Teveel orders toelaten,, trouwens online in onze link is alles in voorraad) ook tijdens het preorderen zelf.
Pas dat dan aan he?! Dus overmacht is mijns insziens dan ook niet afdwingbaar.
Enige deftige comm of richtdata van hun leverancier krijgt elke verkoper om aan zijn
klanten mee te kunnen delen … Waarom moeten wij het stellen met n wekelijks mailtje en zero info ..
Verwachten ze nog altijd geen levering?
is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer
is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer
Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit
is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer
Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit
Ik zie dit zelf niet meer staan enkel je automatische betalingsopdracht is bevestigd, maar de opvolging kan ik niet zien
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.