Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?
Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen
Wablief?
Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…
Ben dit ook echt beu. Ze mogen wel eens over de brug komen met een compensatie. Want ondertussen lopen de abonnementen wel
Mijn geduld is echt op. Ben zo klaar en heb zoveel zin om gewoon de GSM te laten annuleren en elders een gsm abonnement (zelfs zonder GSM) aan te gaan. Dit is echt alles behalve klantvriendelijkheid!
Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen
Wablief?
Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…
Ben dit ook echt beu. Ze mogen wel eens over de brug komen met een compensatie. Want ondertussen lopen de abonnementen wel
Mijn geduld is echt op. Ben zo klaar en heb zoveel zin om gewoon de GSM te laten annuleren en elders een gsm abonnement (zelfs zonder GSM) aan te gaan. Dit is echt alles behalve klantvriendelijkheid!
Ja idd. Ben zelf ook al meerdere jaren klant bij Proximus en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Er is ook positief nieuws ;-)
iOS 17.0.3 is nu uit om te voorkomen dat je iPhone te warm is om aan te raken.
Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen
Wablief?
Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…
Ben dit ook echt beu. Ze mogen wel eens over de brug komen met een compensatie. Want ondertussen lopen de abonnementen wel
Mijn geduld is echt op. Ben zo klaar en heb zoveel zin om gewoon de GSM te laten annuleren en elders een gsm abonnement (zelfs zonder GSM) aan te gaan. Dit is echt alles behalve klantvriendelijkheid!
Ja idd. Ben zelf ook al meerdere jaren klant bij Proximus en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Net contact gehad met de klachtendienst nav mijn klacht via Test aankoop. Eerst de usual uitleg geen stock ja whats new. Een aantal concrete vragen gesteld ivm los of met abo voorrang? It issues die je achteruit schuiven id lijn, uiteraard gewezen op de slechte barslechte comm maar weinig reactie. Ik word nog teruggebeld met antwoorden op mijn vragen die ze na willen gaan … tbc
Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen
Wablief?
Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…
Ben dit ook echt beu. Ze mogen wel eens over de brug komen met een compensatie. Want ondertussen lopen de abonnementen wel
Mijn geduld is echt op. Ben zo klaar en heb zoveel zin om gewoon de GSM te laten annuleren en elders een gsm abonnement (zelfs zonder GSM) aan te gaan. Dit is echt alles behalve klantvriendelijkheid!
Ja idd. Ben zelf ook al meerdere jaren klant bij Proximus en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Net contact gehad met de klachtendienst nav mijn klacht via Test aankoop. Eerst de usual uitleg geen stock ja whats new. Een aantal concrete vragen gesteld ivm los of met abo voorrang? It issues die je achteruit schuiven id lijn, uiteraard gewezen op de slechte barslechte comm maar weinig reactie. Ik word nog teruggebeld met antwoorden op mijn vragen die ze na willen gaan … tbc
Wacht dus ze bevestigen net dat je bestelling met abo sowieso achteruit worden geduwd en iemand zonder abo voorrang krijgt?
En voor derest ben je niet meer te weten gekomen dan wat je al wist?
Ja, hij zei gewoon er is nu geen nieuwe voorraad dat we verwachten dat ik dacht huh? Geen idee wat ze uitspoken.
Ze geven informatie mee dat we 1. elke dag opnieuw horen of al weten..
Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen
Wablief?
Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…
Ben dit ook echt beu. Ze mogen wel eens over de brug komen met een compensatie. Want ondertussen lopen de abonnementen wel
Mijn geduld is echt op. Ben zo klaar en heb zoveel zin om gewoon de GSM te laten annuleren en elders een gsm abonnement (zelfs zonder GSM) aan te gaan. Dit is echt alles behalve klantvriendelijkheid!
Ja idd. Ben zelf ook al meerdere jaren klant bij Proximus en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Net contact gehad met de klachtendienst nav mijn klacht via Test aankoop. Eerst de usual uitleg geen stock ja whats new. Een aantal concrete vragen gesteld ivm los of met abo voorrang? It issues die je achteruit schuiven id lijn, uiteraard gewezen op de slechte barslechte comm maar weinig reactie. Ik word nog teruggebeld met antwoorden op mijn vragen die ze na willen gaan … tbc
Wacht dus ze bevestigen net dat je bestelling met abo sowieso achteruit worden geduwd en iemand zonder abo voorrang krijgt?
En voor derest ben je niet meer te weten gekomen dan wat je al wist?
nee zelfs dat bevestigde ze niet , die moet dat ook navragen maar ik vermoed sterk dat dit wel het geval zal zijn (maar of ze dat toegeven) .dat een abo minder prio heeft denk ik niet dat ze dat carrement zullen toegeven dat zal interne keuken mtn blijven Ja ik dien geen klacht in om Te horen dat er stockproblemen zijn goeiemorgen . Zover was ik al mee pfff.
Ja, hij zei gewoon er is nu geen nieuwe voorraad dat we verwachten dat ik dacht huh? Geen idee wat ze uitspoken.
Ik ga wel stuk. Want al dagen en weken zeggen ze: we hebben geen zicht op leveringen. Maar nu kunnen ze plots zeggen: we verwachten niks? Leg mij dit eens uit…
Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen
Wablief?
Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…
Ben dit ook echt beu. Ze mogen wel eens over de brug komen met een compensatie. Want ondertussen lopen de abonnementen wel
Mijn geduld is echt op. Ben zo klaar en heb zoveel zin om gewoon de GSM te laten annuleren en elders een gsm abonnement (zelfs zonder GSM) aan te gaan. Dit is echt alles behalve klantvriendelijkheid!
Ja idd. Ben zelf ook al meerdere jaren klant bij Proximus en dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Net contact gehad met de klachtendienst nav mijn klacht via Test aankoop. Eerst de usual uitleg geen stock ja whats new. Een aantal concrete vragen gesteld ivm los of met abo voorrang? It issues die je achteruit schuiven id lijn, uiteraard gewezen op de slechte barslechte comm maar weinig reactie. Ik word nog teruggebeld met antwoorden op mijn vragen die ze na willen gaan … tbc
Wacht dus ze bevestigen net dat je bestelling met abo sowieso achteruit worden geduwd en iemand zonder abo voorrang krijgt?
En voor derest ben je niet meer te weten gekomen dan wat je al wist?
nee zelfs dat bevestigde ze niet , die moet dat ook navragen maar ik vermoed sterk dat dit wel het geval zal zijn (maar of ze dat toegeven) .dat een abo minder prio heeft denk ik niet dat ze dat carrement zullen toegeven dat zal interne keuken mtn blijven Ja ik dien geen klacht in om Te horen dat er stockproblemen zijn goeiemorgen . Zover was ik al mee pfff.
Oh pff chaos overal, maar vooral in mijn hoofd
Ja, hij zei gewoon er is nu geen nieuwe voorraad dat we verwachten dat ik dacht huh? Geen idee wat ze uitspoken.
Ik ga wel stuk. Want al dagen en weken zeggen ze: we hebben geen zicht op leveringen. Maar nu kunnen ze plots zeggen: we verwachten niks? Leg mij dit eens uit…
Ja wie waar zegt dat? Dat ik dit aan de klachtendame nog kan vragen? De 0800 agenten moet je niet op rekenen die vertellen maar wat . Ale iedereen eig.
Ze hebben er wel zicht over, hij heeft dat gezegd.
Ze hebben er wel zicht over, hij heeft dat gezegd.
ja mss kunnen ze dat zicht eens delen dat op de maandagse mail… geloof niks of niemand , we zijn al genoeg wijsgemaakt
Dat wel, maar hij zei we verwachten nu geen voorraad voor komende dagen… Ik geloof het ergens wel, misschien volgende week dat ze weer lading krijgen.
Dat wel, maar hij zei we verwachten nu geen voorraad voor komende dagen… Ik geloof het ergens wel, misschien volgende week dat ze weer lading krijgen.
Ja ik verwacht persoonlijk niet snel de pro max, maar tgaat mij allang niet meer over die gsm maar over hoe we behandeld werden worden en t blijft maar duren die blaaskes wijsmaken en nul vooruitzicht en komaan he elke grote elektro keten weet wanneer er leveringe gepland staan en ok mss klopt de levering op dat moment dan niet…. Dat kan. Maar er zijn teveel zaken gebeurd die niet kloppen en niet ok zijn. Period !
Dat wel, maar hij zei we verwachten nu geen voorraad voor komende dagen… Ik geloof het ergens wel, misschien volgende week dat ze weer lading krijgen.
Wss door de staking van Bpost. En het is ook al donderdag. Dus hopelijk volgende week. Snap wel niet dat ze niet gewoon 1 algemene mail kunnen sturen met gewoon informatie. Denk dat iedereen die besteld heeft is komen klagen en iedereen daarvan zegt hetzelfde : dat alle Proximus medewerkers andere verhalen vertellen. Heb het al gezegd. Wil echt wel geduld hebben maar dan wil ik wel informatie krijgen
Dat wel, maar hij zei we verwachten nu geen voorraad voor komende dagen… Ik geloof het ergens wel, misschien volgende week dat ze weer lading krijgen.
Wss door de staking van Bpost. En het is ook al donderdag. Dus hopelijk volgende week. Snap wel niet dat ze niet gewoon 1 algemene mail kunnen sturen met gewoon informatie. Denk dat iedereen die besteld heeft is komen klagen en iedereen daarvan zegt hetzelfde : dat alle Proximus medewerkers andere verhalen vertellen. Heb het al gezegd. Wil echt wel geduld hebben maar dan wil ik wel informatie krijgen
Staking men oor, coolblue en bol comheeft met bpost geleverd vandaag en gisteren besteld om 22h , zo fijn als Je zo meteen id bpost app een melding krijgt n uur na je bestelling
Mijn bestelling van Lab9 werd vandaag geleverd met Bpost.
Mijn Apple Watch Ultra 2 (gisteren besteld bij Coolblue) hebben ze vandaag geleverd met PostNL omdat Coolblue wou garanderen dat het ‘next day delivery’ was. Ze wisten niet zeker of er hinder ging zijn met Bpost.
Mijn bestelling van Lab9 werd vandaag geleverd met Bpost.
Mijn Apple Watch Ultra 2 (gisteren besteld bij Coolblue) hebben ze vandaag geleverd met PostNL omdat Coolblue wou garanderen dat het ‘next day delivery’ was. Ze wisten niet zeker of er hinder ging zijn met Bpost.
Oh ok. Das geen excuus voor Proximus dus.
Mijn bestelling van Lab9 werd vandaag geleverd met Bpost.
Mijn Apple Watch Ultra 2 (gisteren besteld bij Coolblue) hebben ze vandaag geleverd met PostNL omdat Coolblue wou garanderen dat het ‘next day delivery’ was. Ze wisten niet zeker of er hinder ging zijn met Bpost.
Oh ok. Das geen excuus voor Proximus dus.
binnenkort weer mailtje sorry je toestel is niet op vooraad
Als er staking is bij Bpost, werken meestal studenten/interims. Dus is geen excuus ervoor!
Mijn bestelling van Lab9 werd vandaag geleverd met Bpost.
Mijn Apple Watch Ultra 2 (gisteren besteld bij Coolblue) hebben ze vandaag geleverd met PostNL omdat Coolblue wou garanderen dat het ‘next day delivery’ was. Ze wisten niet zeker of er hinder ging zijn met Bpost.
Oh ok. Das geen excuus voor Proximus dus.
binnenkort weer mailtje sorry je toestel is niet op vooraad
Ja maandag avond
Mijn bestelling van Lab9 werd vandaag geleverd met Bpost.
Mijn Apple Watch Ultra 2 (gisteren besteld bij Coolblue) hebben ze vandaag geleverd met PostNL omdat Coolblue wou garanderen dat het ‘next day delivery’ was. Ze wisten niet zeker of er hinder ging zijn met Bpost.
Oh ok. Das geen excuus voor Proximus dus.
binnenkort weer mailtje sorry je toestel is niet op vooraad
Ja maandag avond
mss isner vanavond nog wel een bpost trackje voor iemand he , hoop doet leven
Kreeg je geen mail met dat gsm onderweg was van Bpost of Proximus?
Bpost
Pro max black 1tb staat nu op voorraad. Hebben ze een levering gekregen? Wanneer krijgen we eens wat nieuws van proximus..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.