Beantwoord

pre order iphone 15 pro

  • 22 September 2023
  • 524 reacties
  • 8401 Bekeken


Toon eerste bericht

524 reacties

Reputatie 5
Badge +1

is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer 😳

 

Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit 

Ik zie dit zelf niet meer staan enkel je automatische betalingsopdracht is bevestigd, maar de opvolging kan ik niet zien

Ik zie alles maar die betalingsopdracht nog

maar sinds 27 sep  na drie keer men IBAN in te hebben mtn vullen voor domiciliering. Nochtans was mijn order zogezegd allang ervoor in orde … 

🤷🏽‍♂️

is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer 😳

 

Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit 

Ik zie dit zelf niet meer staan enkel je automatische betalingsopdracht is bevestigd, maar de opvolging kan ik niet zien

Ik zie alles maar die betalingsopdracht nog

maar sinds 27 sep  na drie keer men IBAN in te hebben mtn vullen voor domiciliering. Nochtans was mijn order zogezegd allang ervoor in orde … 

🤷🏽‍♂️

Ik heb bovenstaande problemen ook gehad en nog steeds.

Leeg veld onder inhoud pakket & heb ook al 3x mijn IBAN moeten ingeven.

(ik heb huidig abo gehouden en enkel 35 euro per maand bijgepakt).

Heb dat al eens aangekaart maar normaal zou dat wel gewoon in orde zijn. Vrees ergens dat IBAN vragen elke week is om de meest actuele IBAN te hebben? (Ofzo iets tot 1e betaling).

En in de app vrees ik een systeemfout…

Reputatie 3

is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer 😳

 

Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit 

Ik zie dit zelf niet meer staan enkel je automatische betalingsopdracht is bevestigd, maar de opvolging kan ik niet zien

bmij is ook weg

Reputatie 5
Badge +1

is het normaal dat de inhoud van je pakket niet meer zichtbaar is? Daar stond eerst welke 15 , kleur en hoeveel GB. Nu niks meer 😳

 

Strange, bij mij staat hij er nog in. Ma bon aan die link klopt toch geen fluit 

Ik zie dit zelf niet meer staan enkel je automatische betalingsopdracht is bevestigd, maar de opvolging kan ik niet zien

bmij is ook weg

is mss een goed teken he, wie weet ;)

 

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

Voor alles of enkel de pro/pro max?

 

ik heb een Plus 15 en ben ook aan het wachten 🙃

Reputatie 3
Badge

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

Maar die kunnen toch zelf niks zeggen?? Ze weten zelf van niks.. als je nu opnieuw zou bellen hoor je weer iets anders. 

Reputatie 5
Badge +1

Vanavond rond 22h weten we meer 🫥

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

Maar die kunnen toch zelf niks zeggen?? Ze weten zelf van niks.. als je nu opnieuw zou bellen hoor je weer iets anders. 

Da denk ik ook… ze mogen eigenlijk niks zeggen heb ik al horen vallen omdat het volgens mij continu veranderd.

ze willen ons gewoon doen sussen zodat we niet ‘elke dag’ zouden bellen… 

Reputatie 5
Badge +1

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

Maar die kunnen toch zelf niks zeggen?? Ze weten zelf van niks.. als je nu opnieuw zou bellen hoor je weer iets anders. 

Da denk ik ook… ze mogen eigenlijk niks zeggen heb ik al horen vallen omdat het volgens mij continu veranderd.

ze willen ons gewoon doen sussen zodat we niet ‘elke dag’ zouden bellen… 

Ik bel of chat allang niet meer, brengt geen zoden ad dijk, hoop geven vr niks en de tijd die ge eraan verspilt. Not worth it , tga ni ineens opgelost zijn.  Als ik simpele concrete vragen stel aan de klachtendienst (nav testaankoop) en ik hoor niemand terug ondanks belofte me antwoorden te bezorgen ..tja … dan ga een gewone call agent of verkoper id shop ook niks meer kunnen zeggen dat wat ze mogen zeggen of kunnen en mogen…

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

Maar die kunnen toch zelf niks zeggen?? Ze weten zelf van niks.. als je nu opnieuw zou bellen hoor je weer iets anders. 

Da denk ik ook… ze mogen eigenlijk niks zeggen heb ik al horen vallen omdat het volgens mij continu veranderd.

ze willen ons gewoon doen sussen zodat we niet ‘elke dag’ zouden bellen… 

Ik bel of chat allang niet meer, brengt geen zoden ad dijk, hoop geven vr niks en de tijd die ge eraan verspilt. Not worth it , tga ni ineens opgelost zijn.  Als ik simpele concrete vragen stel aan de klachtendienst (nav testaankoop) en ik hoor niemand terug ondanks belofte me antwoorden te bezorgen ..tja … dan ga een gewone call agent of verkoper id shop ook niks meer kunnen zeggen dat wat ze mogen zeggen of kunnen en mogen…

Klopt inderdaad! Volgens mij weten ze het zelf niet meer of willen ze doen alsof ze van niks weten… 

Reputatie 3

Vandaag weer gebeld met Proximus, het komt er op neer dat we deze week ook nog niet mogen ontvangen 

Maar die kunnen toch zelf niks zeggen?? Ze weten zelf van niks.. als je nu opnieuw zou bellen hoor je weer iets anders. 

Da denk ik ook… ze mogen eigenlijk niks zeggen heb ik al horen vallen omdat het volgens mij continu veranderd.

ze willen ons gewoon doen sussen zodat we niet ‘elke dag’ zouden bellen… 

Ik bel of chat allang niet meer, brengt geen zoden ad dijk, hoop geven vr niks en de tijd die ge eraan verspilt. Not worth it , tga ni ineens opgelost zijn.  Als ik simpele concrete vragen stel aan de klachtendienst (nav testaankoop) en ik hoor niemand terug ondanks belofte me antwoorden te bezorgen ..tja … dan ga een gewone call agent of verkoper id shop ook niks meer kunnen zeggen dat wat ze mogen zeggen of kunnen en mogen…

Klopt inderdaad! Volgens mij weten ze het zelf niet meer of willen ze doen alsof ze van niks weten… 

of ze zijn bang dat iedereen ga anuleren

Reputatie 4
Badge

Naar wat ik begreep is, Proximus medewerkers hebben dus voorrang bovenop iedereen. Dit is wat ik heb gehoord van wie me kennissen kennen die werken bij Proximus, dus waarschijnlijk klopt deze informatie wel. En dan heb je de mensen die zonder abonnement hebben gekocht, ook voorrang als hebben ze laatste dag besteld. Dus daarom duurt het waarschijnlijk veel langer dan het hoort :)

Reputatie 4
Badge

Wat ik niet snap is, hoe kunnen ze het in voorraad op hun website zetten voor sommige kleuren (dan weer weg) maar niet de pre-orders leveren. 

Reputatie 4
Badge

@sivaaaaa 

Mensen die geannuleerd hebben kregen of hun bestelling opeens, of het duurde even voor te annuleren. Zag dat iemand wou annuleren en ze zeiden “je hebt je gsm ontvangen” en al dat gedoe ondanks het niet zo was. 

Reputatie 3

@sivaaaaa

Mensen die geannuleerd hebben kregen of hun bestelling opeens, of het duurde even voor te annuleren. Zag dat iemand wou annuleren en ze zeiden “je hebt je gsm ontvangen” en al dat gedoe ondanks het niet zo was. 

ja ik zag het ook

Reputatie 3
Badge

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

Reputatie 3

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Reputatie 1

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

Reputatie 3

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

ben jij die van tiktok😂

Reputatie 3
Badge

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

ben jij die van tiktok😂

?

Reputatie 3

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

ben jij die van tiktok😂

?

is bedoeldt voor mtrats

Reputatie 3

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

ben jij die van tiktok😂

?

was voor de reactie boven jou

Reputatie 5
Badge +1

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

ben jij die van tiktok😂

?

was voor de reactie boven jou

Bepaalde Pro s en vrijwel alle Pro maxen vreesk dat dit PX Verhaal zo spaak loopt dat we hem nog later gaan hebben mid/eind nov dan als we hem 2-3 weken geleden elders hadden besteld…zelfs via Apple direct… maar ja als ze ons maar aan t lijntje houden een wortel voorhouden… ieeehaaa 

ale tot straks he rond 22h 💩💩
 

 

Reputatie 3

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

ben jij die van tiktok😂

?

was voor de reactie boven jou

Bepaalde Pro s en vrijwel alle Pro maxen vreesk dat dit PX Verhaal zo spaak loopt dat we hem nog later gaan hebben mid/eind nov dan als we hem 2-3 weken geleden elders hadden besteld…zelfs via Apple direct… maar ja als ze ons maar aan t lijntje houden een wortel voorhouden… ieeehaaa 

ale tot straks he rond 22h 💩💩
 

 

blijkbaar in nederland wachten mensen ook heel lang maar ja zij weten teminste hoelang ze moeten wachten

Reputatie 3
Badge

Zopas nog eens gebeld en het is afwachten zei die vrouw. Ze zien dus dat de iPhone 15 en 15 plus af en toe al geleverd worden, maar de pro en pro Max is nog afwachten daarvan zei ze. Daarmee moeten we het doen. Helaas kunnen ze nog steeds geen streefdatum zeggen. Dit is het enigste dat mij frustreert dat er geen streefdatum is. Als ze zouden zeggen het duurt nog een maand of 2 maanden, dan zou ik het snappen. En kunnen we wachten. Nu is het wachten op iets waar we geen tijd over weten. 

de pro en promax komen ook heel af zn toe vanmorgen was de pro er efkus 

Ja oké allemaal heel erg dat ze te weinig voorraad gekregen hebben, maar ik verwacht nu echt een compensering. Als ik mijn factuur te laat betaal moet ik ook extra betalen. Haat dit bedrijf uit de grond van mijn hart. Bende amateurs 

ben jij die van tiktok😂

?

was voor de reactie boven jou

Bepaalde Pro s en vrijwel alle Pro maxen vreesk dat dit PX Verhaal zo spaak loopt dat we hem nog later gaan hebben mid/eind nov dan als we hem 2-3 weken geleden elders hadden besteld…zelfs via Apple direct… maar ja als ze ons maar aan t lijntje houden een wortel voorhouden… ieeehaaa 

ale tot straks he rond 22h 💩💩
 

 

blijkbaar in nederland wachten mensen ook heel lang maar ja zij weten teminste hoelang ze moeten wachten

Ik denk dat de meesten die moeten wachten wel weten hoelang ze ongeveer moeten wachten. Is blijkbaar enkel bij Proximus dat wij als klant niks horen. Enkel zoals eerder gezegd hier, de maandagavond om 22u

Reageer