Skip to main content

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

Ook *

@Shamo Staking morgen bij Bpost.. 

Dus vanavond zal er niet veel gesorteerd worden vrees ik.

@Shamo Staking morgen bij Bpost.. 

Dus vanavond zal er niet veel gesorteerd worden vrees ik.

Hahahaha en gene kamion morgenavond ook niet met verse appeltjes dus das 2 dagen noppes 😁🔫

Tis echt mooiiii voor de mensen die ook een roze hebben besteld 

Aaaaah!!!! Jij had wanneer besteld en de 128GB?

amai blij dit te lezen! Er is hooooop 🥳

18 sep en okay 128

Oke er is dus schot in de zaak! Top dank je wel he om ons op de hoogte te brengen!

@Shamo 

Nu hoop ik dat de Pro ook terug in voorraad komt :(

Er is iemand die vandaag de 15 pro Max heeft gekregen dus het wachten zal nie meer lang zijn denk ik en de persoon had de 18de besteld zoals ik 

De kleur is nog mooier in het echt, heb echt advies nodig hou ik deze of de 14 pro Max gold?

De kleur is nog mooier in het echt, heb echt advies nodig hou ik deze of de 14 pro Max gold?

Moest fucking mensen van Proxi mij gezegd hebben dat mijn gsm vandaag ging aankomen zou ik nooit de andere hebben gekocht 😭 

Moest fucking mensen van Proxi mij gezegd hebben dat mijn gsm vandaag ging aankomen zou ik nooit de andere hebben gekocht 😭 

Hev jij helemaal niks ontvangen van px over de levering?

er zijn er terug veel op vooraad ook van pro 

@sivaaaaa 

Raar we kunnen bestellen, maar pre-orders worden nog niet geleverd…

@Cindykwamo 

Kreeg je geen mail met dat gsm onderweg was van Bpost of Proximus?

@Cindykwamo

Kreeg je geen mail met dat gsm onderweg was van Bpost of Proximus?

neen en die dt ik besteld hb ng alltijd ni in vooraad

@sivaaaaa 

Als ik nu de iPhone 15 Pro zou bestellen, denk dat die sneller ga geleverd worden dan me pre-order. Vind dit zo raar!

Welke had je besteld?

@sivaaaaa

Als ik nu de iPhone 15 Pro zou bestellen, denk dat die sneller ga geleverd worden dan me pre-order. Vind dit zo raar!

Welke had je besteld?

denk ook en 15 plus 512 gb in roze jij?

@sivaaaaa 

Ik las ergens dat de grotere GB wat langer kunnen duren, geen idee waarom. Maar hopelijk krijg je hem snel! Er is iemand die de roze hier heeft ontvangen, dus wie weet. Wanneer had je besteld? Ik wacht op de Pro in Natural Titanium 128 GB…

er zijn er terug veel op vooraad ook van pro 

Waar zie je dit? Bij mij is geen enkele pro op voorraad… 

@mtrats 

Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen

Dat gezegd, mensen. Een medewerker zegt nu even dat ze geen nieuwe voorraad ontvangen van Apple. is dit een grap? Ik snap niets meer van wat ze doen

en onze gsm dan? 

@sivaaaaa 

Geen idee, hij zei dat er aparte team is voor pre-orders… maar ze niets verwachten nu.

@sivaaaaa

Geen idee, hij zei dat er aparte team is voor pre-orders… maar ze niets verwachten nu.

als ik et geweten ad had ik gewoon in de winkel gekocht

@sivaaaaa 

Sama here, kon abonnement even goed in Mediamarkt winkel halen waar ze wel gsm ook direct geven ala je met proximus doet. Of gewoon algemeen ergens anders maar goed… İedereen zegt ook wat anders dus hopelijk volgende week is het een goede week. 

Wablief?

Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…

Wablief?

Ze maken me kwader met de dag. Ben dit zo beu,…

Ben dit ook echt beu. Ze mogen wel eens over de brug komen met een compensatie. Want ondertussen lopen de abonnementen wel 

Reageer