Skip to main content
Beantwoord

pre order iphone 15 pro


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

Beste antwoord door Joel M

@Kelvintjeuh Uw order is goed toegekomen en is nu in verwerking.Men gaat dan nakijken als uw toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch de track&trace van Bpost.Dit voor verdere opvolging levering.Groetjes,Joel

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

524 reacties

Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 22 september 2023

R4WEBSHOP020073880 is mijn orderbevestiging 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2130 reacties
  • Antwoord
  • 22 september 2023

@Kelvintjeuh Uw order is goed toegekomen en is nu in verwerking.Men gaat dan nakijken als uw toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch de track&trace van Bpost.Dit voor verdere opvolging levering.Groetjes,Joel


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 22 september 2023

Kan het zijn dat ik deze morgen dan al ontv1ngen? Al meer info nu? Normaal zou deze in voorraad moeten zijn stond er vanmorgen bij de gegevens van status


Martin
  • 33127 reacties
  • 22 september 2023

Dat zou mij verwonderen want je hebt nog geen track en trace van Bpost gekregen.


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 22 september 2023
Joel M schreef:

@Kelvintjeuh Uw order is goed toegekomen en is nu in verwerking.Men gaat dan nakijken als uw toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch de track&trace van Bpost.Dit voor verdere opvolging levering.Groetjes,Joel

Is er al meer info


Martin
  • 33127 reacties
  • 22 september 2023

Ter info: Hier komt pas maandag iemand terug van de Proximus moderatoren.


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 23 september 2023
Martin schreef:

Ter info: Hier komt pas maandag iemand terug van de Proximus moderatoren.

Hopelijk krijg ik meer nieuws, zonet een chat gestart met iemand, en die zei dat mijn bestelling al bij bpost zou zijn, en dat het nu wachten is tot zij ermee starten, terwijl er hier al gezegd werd dat ze eerst zouden nakijken of mijn bestelling in voorraad zou zijn, zo ja dat ik automatisch een antwoord van bpost zou krijgen met een track en trace nummer, raar dat ze nu in de chat zeggen dat het al bij bpost zou zijn, heel raar toch??


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 23 september 2023
Kelvintjeuh schreef:
Joel M schreef:

@Kelvintjeuh Uw order is goed toegekomen en is nu in verwerking.Men gaat dan nakijken als uw toestel nog in voorraad is.Indien ja, dan krijgt u automatisch de track&trace van Bpost.Dit voor verdere opvolging levering.Groetjes,Joel

Is er al meer info

Zonet een chat gestart op de site hier van Proximus, en er werd me gezegd dat de levering al bij bpost zou zijn, en dat zij het nog moeten starten of oppikken en dat ik vanaf dan een track en trace nummer zou krijgen, klopt dit? Is toch raar dat het al bij bpost zou zijn, terwijl ze gisteren in de chat iets anders hadden gezegd, ze wisten toen nog niks. Ook kon ik zien dat dat mijn levering binnenkort zou zijn, de medewerkers moesten mn pakket nog klaar maken, nu zie ik daar niks meer van.


Martin
  • 33127 reacties
  • 23 september 2023

Als de levering al bij Bpost zou zijn dan zou je ook al een bericht van Bpost gekregen hebben van Bpost!

Hopelijk kunnen de PX moderatoren je maandag meer duidelijkheid brengen.


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 23 september 2023

ik snap er echt nix meer van, ik had de mijne bestel in de winkel zelf en nog geen tracking code ontvangen en de meneer zei dat de levering voor de 22 was, mijn abo is ook al actif maar ik heb geen gsm


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 23 september 2023

Hier hetzelfde, 16de ge pre ordered met abbo, abbo was direct actief maar gsm is nog niet hier terwijl de proximus medewerkers me meermaals meedeelde dat die gisteren geleverd zou worden.. hopelijk wordt die dan maandag geleverd…


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 23 september 2023

Dit is zo frustrerend en het ergste is dat je geen informatie krijgt 


Martin
  • 33127 reacties
  • 23 september 2023

Ik heb ook slechte ervaring met pre-orders het was dan wel niet via PX maar in een locale computer winkel, tenslotte kwam het op het zelfde neer, een paar weken mogen wachten op mijn smartphone, nog een geluk dat er bij deze pre-order een flinke korting aan vast zat!!


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 23 september 2023
Cindykwamo schreef:

Dit is zo frustrerend en het ergste is dat je geen informatie krijgt 

Je kan proberen via social media, chat , 0800 nr etc.. maar goeie tip doe het jezelf niet aan. Je versplilt er enkel tijd mee want elke agent zegt wat anders. Eerst oei je bestelling is geannuleerd dan , het is onderweg, heel druk, toestel komt maandag, toestel komt volgende week, meneer heb geduld. Heb geduld zat maar daar heb je duidelijke info voor nodig.

Als je dan vraagt is je toestel dat je preorderde wel in voorraad voor jou, is er uberhaupt voorraad… niemand die het weet.

 

Maandag worden we mss iets wijzer of mss niet… 

 


  • Practitioner
  • 66 reacties
  • 23 september 2023
Martin schreef:

Ik heb ook slechte ervaring met pre-orders het was dan wel niet via PX maar in een locale computer winkel, tenslotte kwam het op het zelfde neer, een paar weken mogen wachten op mijn smartphone, nog een geluk dat er bij deze pre-order een flinke korting aan vast zat!!

Voor de pro max zal het sowieso wachten worden vrees ik..

Maar inderdaad, met die korting kon ik het niet laten liggen (-€229 / zonder abonnement).


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 25 september 2023

Hebben jullie al meer nieuws iemand de levering? Hier nog steeds geen mail gehad van bpost..


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 25 september 2023
Kelvintjeuh schreef:

Hebben jullie al meer nieuws iemand de levering? Hier nog steeds geen mail gehad van bpost..

Niks nada noppes..


  • Practitioner
  • 66 reacties
  • 25 september 2023

@Kelvintjeuh Orderstatus is bij mij nog steeds hetzelfde als op 18/09. 
 

“Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen”. 


  • Practitioner
  • 25 reacties
  • 25 september 2023

Hier ook nog steeds niets gehoord heb ge pre ordered de 16de…


  • Practitioner
  • 66 reacties
  • 25 september 2023

@Shamo Bij u is dat toch maar raar hoor. Uw order is gesloten en nog steeds geen track & trace? Waarschijnlijk afgesloten omdat uw abonnement actief is. Vreemde werking bij PX. 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 25 september 2023
JVerhoye schreef:

@Shamo Bij u is dat toch maar raar hoor. Uw order is gesloten en nog steeds geen track & trace? Waarschijnlijk afgesloten omdat uw abonnement actief is. Vreemde werking bij PX. 

En dat order is elke dag gesloten nu staat er 25:/09.  Verontrustender is dat ik 15/09’besteld heb en niet 22/09. Dan sta ik achteraan id queue id conga lijn…


  • Practitioner
  • 66 reacties
  • 25 september 2023

@Shamo Misschien is de datum aangepast naar de datum dat de ‘IT guys’ uw probleem opgelost hebben..


Kelvintjeuh
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 25 september 2023

Waar zien jullie dat? Ik kan nergens een

datum vinden 


Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • 277 reacties
  • 25 september 2023
JVerhoye schreef:

@Shamo Misschien is de datum aangepast naar de datum dat de ‘IT guys’ uw probleem opgelost hebben..

Dat is mogelijk, tegelijk is beide bestelling aangemaakt van 15 naar 22/09 als order is afgesloten 22/09 geworden …


  • Practitioner
  • 66 reacties
  • 25 september 2023

@Kelvintjeuh Ofwel via uw orderbevestiging op de link klikken of in de Proximus app: linksboven op het icoontje / foto klikken → opvolging en daar zou uw order moeten staan.