Skip to main content

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

@Kelvintjeuh Ofwel via uw orderbevestiging op de link klikken of in de Proximus app: linksboven op het icoontje / foto klikken → opvolging en daar zou uw order moeten staan. 

Dat via de px app werkt zelfs niet bij de me (geen open aanvraag) 🙄

@Kelvintjeuh Ofwel via uw orderbevestiging op de link klikken of in de Proximus app: linksboven op het icoontje / foto klikken → opvolging en daar zou uw order moeten staan. 

Dat via de px app werkt zelfs niet bij de me (geen open aanvraag) 🙄

Ik zie niks meer staan. Enkel dat m’n automatische betaalopdracht bevestigd is. Ervoor kon komen wel iets zien. Nu zie Ik niks meer. Frustrerend om niks op te kunnen volgen

@Kelvintjeuh Bij mij ziet het er zo uit (nog niets veranderd sedert 18/09)

@Kelvintjeuh Bij mij ziet het er zo uit (nog niets veranderd sedert 18/09)

Ik zag dit ook eerst. Nu staat dat er niet meer bij enkel dat m’n automatische betaaloverdracht aanvaard is

@Kelvintjeuh Ook als je het een x aantal keren sluit en heropent? Want echt stabiel is het niet. Soms krijg ik ‘geen orders’ dan terug mijn volledige order, dan enkel mijn laatste order voor de Iphone 15 Pro Max,..

@Kelvintjeuh Ook als je het een x aantal keren sluit en heropent? Want echt stabiel is het niet. Soms krijg ik ‘geen orders’ dan terug mijn volledige order, dan enkel mijn laatste order voor de Iphone 15 Pro Max,..

Neen. Zonet iemand van de chat zei levering 26/09 dus morgen normaal gezien. Ben eens benieuwd 

Neen. Zonet iemand van de chat zei levering 26/09 dus morgen normaal gezien. Ben eens benieuwd 

Op chat zeggen ze 5000 versies  , is hier nog altijd geen admin gepasseerd

@Kelvintjeuh Maar bij u is de order nog niet gesloten of wel? 

@Shamo Ik geef het op via de chat 😂

Nog geen reactie van een admin, neen. 

tina antwoordde net, in volgorde van bestelling verder verwerking. 15/09 of die 22/09 . Als 22/09 gebruikt wordt dan zal het nog heel lang duren en laat maar vallen dan .. 

De chat zegt nog 2 dagen en dan werd het stil als ik verdervroeg … que sera sera 

Nog 2 dagen en dan wat? @Shamo 

@JVerhoye 

agent :

Het is in behandeling nu , het kan nog 2 dagen duren .11:36

user :

Is het toestel wel in voorraad?

Ja natuurlijke want uw order is goede gekeurd .11:38

Uw order is uitgevoerd en niet geannuleerd .11:45

agent :

U krijgt uw smartphone binnen paar dagen geleverd .

Neen staat nog in het groen 

@Shamo Ik geloof er niets meer van. 😂

@Kelvintjeuh En toch al een bezorgdatum meegekregen?

Ik snap de werking van PX echt niet. 😂

@Shamo Ik geloof er niets meer van. 😂

@Kelvintjeuh En toch al een bezorgdatum meegekregen?

Ik snap de werking van PX echt niet. 😂

na 21h Bpost mailtje he , time will tell, en tis nog 21 h meermaals deze week  a Courcelles et de Bruges a Gand 🤣 

@Kelvintjeuh 

@JVerhoye 

de mod zegt dat zij zelf geen zicht hebben op leverdata, dus hoe kan een agent dat op chat dat dan wel zien…  🤨 

Ik heb net gebelt en hij zei ofwel vandaag, morgen en ten laatste woensdag, we zien wel 🤷🏽‍♀️

Ik heb net gebelt en hij zei ofwel vandaag, morgen en ten laatste woensdag, we zien wel 🤷🏽‍♀️

Hopenlijk is het waar, mag nu wel beginnen komen eg

Het is echt ma echt irritant ben al bijna 2 weken zonder gsm en was zo blij en enthousiast voor deze en nu…

Het is echt ma echt irritant ben al bijna 2 weken zonder gsm en was zo blij en enthousiast voor deze en nu…

duim voor je en voor iedereen 👍🏻👍🏻👍🏻 bpost stuurt vanaf of na 21h trackingcodes als er morgen iets zou komen …  toi toi toi er moet toch wel iets voor iemand beginnen bougeren he 🤞🏽🤞🏽

duim voor je en voor iedereen 👍🏻👍🏻👍🏻 bpost stuurt vanaf of na 21h trackingcodes als er morgen iets zou komen …  toi toi toi er moet toch wel iets voor iemand beginnen bougeren he 🤞🏽🤞🏽

🤞🏾🤞🏾🙏🏾🙏🏾

Ik heb zonet een mail gehad dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ze mij op de hoogte gaan houden. 

Ik heb zonet een mail gehad dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ze mij op de hoogte gaan houden. 

Jammer genoeg bij mij het zelfde.

jij had zeeeer vroeg besteld, ik op de valreep 21/09. Dus ik vrees ook voor de zeer lange wachttijd.

Ben beetje teleurgesteld want als ik dit had geweten dan had ik gewoon niet besteld…

Jammer genoeg bij mij het zelfde.

jij had zeeeer vroeg besteld, ik op de valreep 21/09. Dus ik vrees ook voor de zeer lange wachttijd.

Ben beetje teleurgesteld want als ik dit had geweten dan had ik gewoon niet besteld…

@Elise1999 ik heb op 15/09 17h besteld dus wanneer je besteld hebt is weinig relevant denk ik, ze hebben er gewoon een potje van gemaakt!  Ik betwijfel dat er uberhaupt nog plus pros of pro maxen onderweg zullen zijn! 

En dat dit moet komen na meermaalse beloftes jaja paar dagen, is in voorraad. Ik kan wachten maar er moet wel open comm zijn en dat was er niet en dit mailtje komt rijkelijk te laat. My two cents.

@Elise1999 Indeed.. Ik heb de hoesjes bij Apple besteld maar kan ze nog retourneren. Misschien annuleer ik mijn bestelling en hou ik mijn 13 pro nog een jaartje langer. 

Reageer