Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?
Dat via de px app werkt zelfs niet bij de me (geen open aanvraag)
Dat via de px app werkt zelfs niet bij de me (geen open aanvraag)
Ik zie niks meer staan. Enkel dat m’n automatische betaalopdracht bevestigd is. Ervoor kon komen wel iets zien. Nu zie Ik niks meer. Frustrerend om niks op te kunnen volgen
Ik zag dit ook eerst. Nu staat dat er niet meer bij enkel dat m’n automatische betaaloverdracht aanvaard is
Neen. Zonet iemand van de chat zei levering 26/09 dus morgen normaal gezien. Ben eens benieuwd
Neen. Zonet iemand van de chat zei levering 26/09 dus morgen normaal gezien. Ben eens benieuwd
Op chat zeggen ze 5000 versies , is hier nog altijd geen admin gepasseerd
Nog geen reactie van een admin, neen.
tina antwoordde net, in volgorde van bestelling verder verwerking. 15/09 of die 22/09 . Als 22/09 gebruikt wordt dan zal het nog heel lang duren en laat maar vallen dan ..
De chat zegt nog 2 dagen en dan werd het stil als ik verdervroeg … que sera sera
Nog 2 dagen en dan wat?
agent :
Het is in behandeling nu , het kan nog 2 dagen duren .11:36
user :
Is het toestel wel in voorraad?
Ja natuurlijke want uw order is goede gekeurd .11:38
Uw order is uitgevoerd en niet geannuleerd .11:45
agent :
U krijgt uw smartphone binnen paar dagen geleverd .
Neen staat nog in het groen
Ik snap de werking van PX echt niet.
Ik snap de werking van PX echt niet.
na 21h Bpost mailtje he , time will tell, en tis nog 21 h meermaals deze week a Courcelles et de Bruges a Gand
de mod zegt dat zij zelf geen zicht hebben op leverdata, dus hoe kan een agent dat op chat dat dan wel zien… 🤨
Ik heb net gebelt en hij zei ofwel vandaag, morgen en ten laatste woensdag, we zien wel ♀️
Ik heb net gebelt en hij zei ofwel vandaag, morgen en ten laatste woensdag, we zien wel ♀️
Hopenlijk is het waar, mag nu wel beginnen komen eg
Het is echt ma echt irritant ben al bijna 2 weken zonder gsm en was zo blij en enthousiast voor deze en nu…
Het is echt ma echt irritant ben al bijna 2 weken zonder gsm en was zo blij en enthousiast voor deze en nu…
duim voor je en voor iedereen bpost stuurt vanaf of na 21h trackingcodes als er morgen iets zou komen … toi toi toi er moet toch wel iets voor iemand beginnen bougeren he
duim voor je en voor iedereen bpost stuurt vanaf of na 21h trackingcodes als er morgen iets zou komen … toi toi toi er moet toch wel iets voor iemand beginnen bougeren he
Ik heb zonet een mail gehad dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ze mij op de hoogte gaan houden.
Ik heb zonet een mail gehad dat het toestel momenteel niet beschikbaar is en dat ze mij op de hoogte gaan houden.
Jammer genoeg bij mij het zelfde.
jij had zeeeer vroeg besteld, ik op de valreep 21/09. Dus ik vrees ook voor de zeer lange wachttijd.
Ben beetje teleurgesteld want als ik dit had geweten dan had ik gewoon niet besteld…
Jammer genoeg bij mij het zelfde.
jij had zeeeer vroeg besteld, ik op de valreep 21/09. Dus ik vrees ook voor de zeer lange wachttijd.
Ben beetje teleurgesteld want als ik dit had geweten dan had ik gewoon niet besteld…
En dat dit moet komen na meermaalse beloftes jaja paar dagen, is in voorraad. Ik kan wachten maar er moet wel open comm zijn en dat was er niet en dit mailtje komt rijkelijk te laat. My two cents.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.