Skip to main content

Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?

@Shamo

normaal zouden ze dit wel in volgorde doen ( per toestel/generatie).

Maar ik vind dat Proximus een grote fout heeft begaan. Bij het bestellen, in de mail en op de app van je bestelling staat letterlijk: ‘Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen.’

Dat ze niet leveren op de afgesproken moment begrijp ik, dit is zeer duidelijk in de mail vermeldt. 

Maar NIET op voorraad is wel een ander verhaal. Grove fout & ik voel dat Apple en Proximus nu de vinger naar elkaar wijzen. Maar wij hebben mooi betaald, zij hebben hun centen & iedereen maar wachten op hun GSM.

Dit is alles behalve oké.

@Elise1999 100% de fout van Proximus. Ze hebben van 15/09 - 21/09 bij de pre-orders met de volle overtuiging gezet “op voorraad” terwijl andere winkels de pre-orders stopzetten na een x-aantal orders.

@Shamo

Maar ik vind dat Proximus een grote fout heeft begaan. Bij het bestellen, in de mail en op de app van je bestelling staat letterlijk: ‘Je apparatuur is op voorraad, we maken een pakket klaar om je op te sturen.’

Dat ze niet leveren op de afgesproken moment begrijp ik, dit is zeer duidelijk in de mail vermeldt. 

Maar NIET op voorraad is wel een ander verhaal. Grove fout & ik voel dat Apple en Proximus nu de vinger naar elkaar wijzen. Maar wij hebben mooi betaald, zij hebben hun centen & iedereen maar wachten op hun GSM.

AMEN!!!  Als een vliegtuigt overboekt is krijg je compensatie en neem je de volgende vlieger… wat is onze compensatie? Eerst hzast en stress om die presale te halen en dan betalen en kaal thuiskomen… PX kan er ook niks aan doen als er niks geleverd wordt maar wel al dit foute systeemnmer foute info op tracking en loze beloftes op chats en calls… 

@Elise1999 100% de fout van Proximus. Ze hebben van 15/09 - 21/09 bij de pre-orders met de volle overtuiging gezet “op voorraad” terwijl andere winkels de pre-orders stopzetten na een x-aantal orders.

Een all u can eat sushi verkopen wanneer de tempura shrimp al op is voor je neerzit 🤣

@Shamo

AMEN!!!  Als een vliegtuigt overboekt is krijg je compensatie en neem je de volgende vlieger… wat is onze compensatie? Eerst hzast en stress om die presale te halen en dan betalen en kaal thuiskomen… PX kan er ook niks aan doen als er niks geleverd wordt maar wel al dit foute systeemnmer foute info op tracking en loze beloftes op chats en calls… 

Heel mooi voorbeeld na 22u dit communiceren via mail. 
ze kunnen niet meer gebeld of gecontacteerd worden.

Dit is echt een verhaaltje voor TestAankoop…

@Shamo

Heel mooi voorbeeld na 22u dit communiceren via mail. 
ze kunnen niet meer gebeld of gecontacteerd worden.

Dit is echt een verhaaltje voor TestAankoop…

Ik kan hier jammer genoeg weinig aan toevoegen is bij mij juist hetzelfde verhaal. Zal afwachten zijn nu zeker. 

Ik heb gebeld naar de klantendienst en blijkbaar is mijn toestel gisteren geleverd bij bpost. De levering zou vandaag of morgen kunnen zijn of toch op z'n minst deze week. De tracken code die proximus had werkte niet om het op te volgen, maar ik mocht deze namiddag eens terug bellen en dan zullen ze kijken of de training code werkt...

Ik heb gebeld naar de klantendienst en blijkbaar is mijn toestel gisteren geleverd bij bpost. De levering zou vandaag of morgen kunnen zijn of toch op z'n minst deze week. De tracken code die proximus had werkte niet om het op te volgen, maar ik mocht deze namiddag eens terug bellen en dan zullen ze kijken of de training code werkt...

Wanneer hebt u besteld?

@Kelvintjeuh 

Hopelijk krijg je hem snel binnen!

Wanneer hebt u besteld?

De 20ste

Wanneer hebt u besteld?

De 20ste

Ik heb de 19de besteld en kreeg gisteren een mailtje dat de iPhone 15 pro niet meer voorradig waren. Had ik dit op voorhand geweten had ik nooit besteld, 

@Kelvintjeuh 

Had je dezelfde mail ontvangen?

@Kelvintjeuh

Had je dezelfde mail ontvangen?

Ja klopt daarom dat ik hen had gebeld, maar is blijkbaar een standaart mail

@Jelle008 

Misschien ook even bellen of sturen naar een medewerker via messenger, kunnen ze wat duidelijkheid geven of je bestelling ook is geplaatst en onderweg. Ze verwachten wel dat eind tegen volgende week iedereen hun pre-order zou moeten hebben, ik denk dat ze er ook niet veel aan kunnen doen dat Apple minder stuurt bij hun eerste levering. Dit is iets dat elk jaar opnieuw afspeelt

@Kelvintjeuh 

Hopelijk krijgen we ze allemaal zo snel mogelijk binnen! Er moet wel denk ik handtekening gezet worden als Bpost langskomt, dus beter dat er iemand ook thuis is. 

Ik las ook veel slechte ervaringen met Bpost maar hopelijk is dit niet het geval bij ons 😅

@Jelle008

Misschien ook even bellen of sturen naar een medewerker via messenger, kunnen ze wat duidelijkheid geven of je bestelling ook is geplaatst en onderweg. Ze verwachten wel dat eind tegen volgende week iedereen hun pre-order zou moeten hebben, ik denk dat ze er ook niet veel aan kunnen doen dat Apple minder stuurt bij hun eerste levering. Dit is iets dat elk jaar opnieuw afspeelt

Dit is mijn eerste keer dat ik deze pre order bij Proximus. Maar omdat deze in voorraad was heb ik het toch maar geprobeerd. Maar ik ga nog even afwachten en anders zal ik het wel eens sturen naar een medewerker. Toch bedankt 😊

@Kelvintjeuh

Hopelijk krijgen we ze allemaal zo snel mogelijk binnen! Er moet wel denk ik handtekening gezet worden als Bpost langskomt, dus beter dat er iemand ook thuis is. 

Ik las ook veel slechte ervaringen met Bpost maar hopelijk is dit niet het geval bij ons 😅

Idd of ze leveren het op een veilige plaats zoals je kan ingeven in de bpost app

@Kelvintjeuh 

Normaal bij gsm hoor je handtekening te geven, maar ik zou het niet ergens anders laten leveren. Veel slechte ervaringen op dat vlak! Of gsm is gestolen of beschadigd, raad het zeker niet aan.. Heb zelf in Bpost gewerkt en dat gebeurde nog af en toe vorig jaar.

Ik heb vandaag ook nog gebekt en hij zei dat mijn pakketje zeker vandaag of morgen zou toekomen en dat de mail iets van het systeem is… dus dat mijn pakketje eigenlijk onderweg… hummm ik ging annuleren maar ik ga nog wachten tot morgen en we zien wel 

Ja, alleen dat de tracking code niet werkte bij hun als ik belde. En toen jij belde?

Hij heeft mijn info genomen om op te zoeken en zei gwn dat het normaal vandaag en morgen moet komen ik vroeg dan of het zeker was en hij zei van ja normaal gezien wel en de e-mail is iets van een systeem dus dat ik daar zogezegd niet op moet letten. Ik ga gwn wachten tot morgen en als het niet komt ga ik annuleren 

Wanneer hebt u besteld?

zijden ze ook van mij en was blijkbaar geen waar

Wanneer hebt u besteld?

worden er weer dingen beloofd en die mail is mss niet vr iedereen. Komaan he , rammel er nog wat meer mee. Ik geloof pas iets als ik een code zie 

Wanneer hebt u besteld?

worden er weer dingen beloofd en die mail is mss niet vr iedereen. Komaan he , rammel er nog wat meer mee. Ik geloof pas iets als ik een code zie 

van mij zijden ze we heben overhandigt aan bpost heb hiervoor espres conge gepakt en dat ik dan via de app stuurde naar proximus konden ze zien dat nog niks verstuurd was dat ze niet weten wanneer ik het ontvange dat er nog geen datum beschibaar is 

Er is geen voorraad vd pro mzx  is me net bevestigd door een mod. Succes aan iedereen die wacht en wie wel iets sneller krijgt des te beter enjoy ! :)

Reageer