Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?
Pro max black 1tb staat nu op voorraad. Hebben ze een levering gekregen? Wanneer krijgen we eens wat nieuws van proximus..
Maandagavond he
Pro max black 1tb staat nu op voorraad. Hebben ze een levering gekregen? Wanneer krijgen we eens wat nieuws van proximus..
Maandagavond he
ik stalk iedere dag proximus en alltijd zelfde verhaal hahha
Pro max black 1tb staat nu op voorraad. Hebben ze een levering gekregen? Wanneer krijgen we eens wat nieuws van proximus..
Ik heb bij Coolblue heel wat Pro’s (Max) op voorraad gezien vandaag.
Pro max black 1tb staat nu op voorraad. Hebben ze een levering gekregen? Wanneer krijgen we eens wat nieuws van proximus..
Ik heb bij Coolblue heel wat Pro’s (Max) op voorraad gezien vandaag.
Stouterik
Pro max black 1tb staat nu op voorraad. Hebben ze een levering gekregen? Wanneer krijgen we eens wat nieuws van proximus..
Ik heb bij Coolblue heel wat Pro’s (Max) op voorraad gezien vandaag.
15 pro max black 1tb is weer op voorraad bij PX
Toch wel erg hé, een mastodont telecom operator(.poging ) zo flateren ,coolblue for the win!
Bij de Pro Max:
Natural: 512gb, 1TB
Blue: 256gb, 1TB
White: 512gb, 1TB
Black: 256gb, 1TB
Bij de Pro Max:
Natural: 512gb, 1TB
Blue: 256gb, 1TB
White: 512gb, 1TB
Black: 256gb, 1TB
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is. Geef gewoon mijn telefoon man. Die beloven allerlei dingen, maar zie m’n gsm nog steeds niet. Oké de voorraad kunnen zij niks aan doen, maar pls. Laat mensen dan stoppen met pre ordenen. PX maakt mij echt boos man
Bij de Pro Max:
Natural: 512gb, 1TB
Blue: 256gb, 1TB
White: 512gb, 1TB
Black: 256gb, 1TB
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is. Geef gewoon mijn telefoon man. Die beloven allerlei dingen, maar zie m’n gsm nog steeds niet. Oké de voorraad kunnen zij niks aan doen, maar pls. Laat mensen dan stoppen met pre ordenen. PX maakt mij echt boos man
Bij de Pro Max:
Natural: 512gb, 1TB
Blue: 256gb, 1TB
White: 512gb, 1TB
Black: 256gb, 1TB
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is. Geef gewoon mijn telefoon man. Die beloven allerlei dingen, maar zie m’n gsm nog steeds niet. Oké de voorraad kunnen zij niks aan doen, maar pls. Laat mensen dan stoppen met pre ordenen. PX maakt mij echt boos man
Jupppp
Bij de Pro Max:
Natural: 512gb, 1TB
Blue: 256gb, 1TB
White: 512gb, 1TB
Black: 256gb, 1TB
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is. Geef gewoon mijn telefoon man. Die beloven allerlei dingen, maar zie m’n gsm nog steeds niet. Oké de voorraad kunnen zij niks aan doen, maar pls. Laat mensen dan stoppen met pre ordenen. PX maakt mij echt boos man
Jupppp
als dit zo zou zijn is dit zwaar verkeerd, ze hebben 30 d om te leveren en tot 90d als ze overmacht inroepen
Ik heb ook besteld met €200 korting maar heb een abonnement bij genomen.
Ik heb ook besteld met €200 korting maar heb een abonnement bij genomen.
Maar jij zit id 256gb promax nat tit boot die blijkbaar onvindbaar is overal nee? En hebt wel een abo genomen. Hmmm tis toch allemaal bizar.
Ik heb ook besteld met €200 korting maar heb een abonnement bij genomen.
Maar jij zit id 256gb promax nat tit boot die blijkbaar onvindbaar is overal nee?
Ja
Ik heb ook besteld met €200 korting maar heb een abonnement bij genomen.
Maar jij zit id 256gb promax nat tit boot die blijkbaar onvindbaar is overal nee?
Ja maar dus ook bij jou als
je annuleren wilt zit je met je abo dat je wel kan opzeggen maar is wat meer gedoe dan simpel de gsm besteld … och god knows ♂️
Ik had nochtans ook een email alert gevraagd vr die op coolblue
T’is zelfs zo erg dat ik niet meer durf bellen naar de klantendienst voor info. Is elke keer toch weer iets anders dat ze daar zeggen. Een beetje duidelijkheid???! Zelfs moderators reageren hier niet meer. Alles als het hun zint heb ik het gevoel. Gewoon wat duidelijkheid geven is toch niet zoveel gevraagd denk ik?
T’is zelfs zo erg dat ik niet meer durf bellen naar de klantendienst voor info. Is elke keer toch weer iets anders dat ze daar zeggen. Een beetje duidelijkheid???! Zelfs moderators reageren hier niet meer. Alles als het hun zint heb ik het gevoel. Gewoon wat duidelijkheid geven is toch niet zoveel gevraagd denk ik?
ze weten toch niks. Ik weet nu zeker dat ze niet volgens volgorde v besteldatum werken naja mijn besteldatum hebben ze week verlaat op die o zo zinvolle link. We zullen alvast deze week niks wijzer worden en maandagavond mailtjestijd….
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
Gets better and better man man miserie miserie
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel
Wablief? Hoe kan dit?!?!?!
Had dus zopas eens gebeld naar Proximus en die vent las me een ticket op dat er open stond, dat de klant (ik dus) geen geduld heeft en onbeschoft was. Terwijl ik steeds vriendelijk ben gebleven. Of toch steeds op een correcte manier tegen hun heb gesproken. Alleen dat ik had gezegd dat ik en niet alleen ik het niet kunnen vinden dat wij geen streefdatum kunnen verkrijgen. Ik werk zelf in een winkel en als wij geen levering krijgen zullen wij de leverancier contacteren voor meer info. Dit had ik gezegd.. of dit onbeschoft is?? Raar, maar dit tegen een nieuwe klant. En dan nog durven vragen of we onze internet en tv bij hun zouden willen. Dacht het niet. Zorg eerst dat dit in orde komt met al jullie zever
mijn zus heeft juist inde winkel iphone 15 plus roze kunnen kopen inde winkel
Wablief? Hoe kan dit?!?!?!
In de PX winkel of elders?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.