Heb een nieuwe Smartphone besteld, deze is besteld op 21 december. Zou 23 december geleverd worden.. Maar nog niets binnen.. Meerdere malen al gebeld... Krijg ik als eerste antwoord rustig wachten hij komt wel... Ehhh ik heb 319 Euro betaald mag ik me zorgen maken. Vandaag weer gebeld.. Zegt men tegen mij.. Hier is de telefoon al weg, ligt aan bpost.. Dat is makkelijk om het door te schuiven naar een ander.. Ik heb nog geen mail gehad van Niemand dat er iets onder weg is. Sterker nog zegt men ook nog.. Meneer u had beter niet online kunnen kopen dat kunt u beter in een winkel doen, dan had u de telefoon al gehad. Nu zakt mij de moed wel echt in de schoenen.. Gaat het nu echt gebeuren dat ik dadelijk en geen telefoon heb en mijn geld kwijt ben!!!
@Nekima Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Op 21/12 werd dossier 47067490 opgemaakt omdat je liever een andere combinatie had gewenst: € 199 met € 25/maand in plaats van € 319 met € 20/maand. Klopt dit? Ook is de OnePlus 8 Pro 128GB On Black momenteel niet in voorraad. Groetjes, Antonella
Het ging ergens verkeerd.. Heb toen aangegeven om het dan zo te laten en heb dus die 319 euro betaald. Heb vandaag nog gebeld en. Men vertelde dat het niet in voorraad is. Maar zou binnen 48 uur opgelost worden. Dus we wachten af. Heb zojuist een mail gehad dat de datafoon is aangepast naar 20 euro. Hopelijk komt het goed.. Het jaar is net nieuw dus ga ik er vertrouwen in hebben.
@Jennifer1992 Heeft u de betaling/voorschot al kunnen uitvoeren en een afspraakdatum kunnen vastleggen voor de levering van het toestel door bpost.Groetjes,joel
Dag @Jennifer1992 je aanvraag werd niet automatisch verwerkt. Dossier 47184455 is intussen opgemaakt om manueel op te volgen. De achterliggende dienst zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi
@Ronny Sauwen Dit is wel heel vreemd. Bij de verzendinformatie zie ik dat er op 28/12/2020 effectief een AppleiPhone12Pro 128GB Graph werd gescand met het imei-nummer. Het dossier is nog niet toegewezen aan een dossierbeheerder. Ik neem deze op mijn naam en ga dit verder voor je uitzoeken. Groetjes, Antonella
@Zaince Je bent vandaag telefonisch gecontacteerd door mijn collega om dit in orde te maken. Je moet enkel nog even een mailtje sturen naar doc@proximus.com met een foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart en in het onderwerp de vermelding van je klantnummer. Groetjes, Antonella
@Ronny Sauwen Ik heb deze info doorgekregen van de bevoegde dienst: “Er zal een nieuwe AppleiPhone12Pro 128GB Graph gestuurd worden naar de klant. Als de klant twee pakketten van Proximus ontvangt, moet hij het tweede pakket weigeren.”
@AntonellaD bedankt voor de snelle reactie. Dus als ik het goed begrijp gaan ze een nieuwe iPhone opsturen. Wanneer gaat dat zijn? Krijg ik er een track en trace van? Wat moet ik met die game monitor doen?
@Ronny Sauwen Bpost heeft de opdracht gekregen om de monitor terug te komen ophalen. De levering van de iPhone zou morgen moeten gebeuren. Het nieuwe tracenummer stuur ik ja via privébericht. Ik volg dit samen met jou op via dossier 47121935. Groetjes, Antonella
Zo vandaag even een update geven over mijn bestelling.. Ga er wel even bij vertellen dat ik nu echt van mijn melk ben. Goed zoals ik eerder geschreven heb. 21 december bestelling geplaatst meerdere telefoon gepleegd allerlei beloftes maar nog steeds niets.. Maandag werd ik gebeld meneer ik ben er mee bezig en houd het in de gaten.. Ik bel u dinsdag terug (gisteren) niemand belt. Nu het spannende deel.. Bel nu net met de vraag hoever de situatie is.. Heb tenslotte 319 euro betaald op 21 december.. En dan krijg je dit antwoord.... Eens kijken meneer ehhh u vergist zich want u heeft niets besteld ook geen betaling... Mijn hart klopt 1000 keer sneller... Mevrouw ik heb betaald... Nee hoor meneer ik zie niets.. Kan u helaas niet helpen. Mijn vraag kan ik iemand anders aan de telefoon krijgen.. Nee is het antwoord.. I kunt een mail sturen als u denkt dat u betaalt hebt. Dit is toch echt... Sorry ga niet schelden maar hier wordt ik echt niet goed van.
@Ronny Sauwen Dag Ronny, bedankt voor de info. Ben blij dat de gsm is toegekomen. Ik volg het mee met je op in verband met de monitor. Groetjes, Antonella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.