Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 84 reacties
  • 2730 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Naar aanleding van het onderzoek dat lopende is bij Proximus en Bpost in verband met de 1ste levering (monitor in plaats van gsm) wordt er gevraagd om een foto door te sturen van elke zijde van de doos (6 in totaal). Er zou namelijk nog een andere label op moeten staan in verband met de levering. Kan je me deze foto’s via deze weg bezorgen? Alvast bedankt. Groetjes, Antonella

Goedeavond, 

Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen. 

Groet Marcel 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Dossier 47067490 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Ik stuur je opmerking door naar de dossierbeheerder en vraag haar om jou zo spoedig mogelijk te contacteren. Groetjes, Antonella

Dank je wel.. Antonella

 

Beste,

 

Ik heb nog geen track and trace code ontvangen.

bestelnummer is: R00000034013416939

groeten!

Reputatie 7
Badge +3

@nourae 

ik kan zien dat de transporteur bezig is met de verwerking en verzending…

meer info zal nog volgen; voorziene levering op dit moment : 25-2.

groetjes

Tina

Hallo

 

op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit? 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Hallo

 

op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit? 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alyssia  Dag, deze zou vandaag geleverd worden. Groetjes

Reageer