Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 81 reacties
  • 1918 Bekeken

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement 

 

 


81 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@nourae 

ik kan zien dat de transporteur bezig is met de verwerking en verzending…

meer info zal nog volgen; voorziene levering op dit moment : 25-2.

groetjes

Tina

Beste,

 

Ik heb nog geen track and trace code ontvangen.

bestelnummer is: R00000034013416939

groeten!

Dank je wel.. Antonella

 

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Dossier 47067490 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Ik stuur je opmerking door naar de dossierbeheerder en vraag haar om jou zo spoedig mogelijk te contacteren. Groetjes, Antonella

Goedeavond, 

Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen. 

Groet Marcel 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Naar aanleding van het onderzoek dat lopende is bij Proximus en Bpost in verband met de 1ste levering (monitor in plaats van gsm) wordt er gevraagd om een foto door te sturen van elke zijde van de doos (6 in totaal). Er zou namelijk nog een andere label op moeten staan in verband met de levering. Kan je me deze foto’s via deze weg bezorgen? Alvast bedankt. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Dag Ronny, bedankt voor de info. Ben blij dat de gsm is toegekomen. Ik volg het mee met je op in verband met de monitor. Groetjes, Antonella

@AntonellaD de gsm is geleverd. Bedankt voor de hulp. Voor het scherm heb ik nog niks gehoord van Bpost. Het zal wel komen zeker. 
Grtz

Reputatie 7
Badge +2

@Nekima Ja ik vind dit vervelend maar ofwel krijg je je geld terug of het toestel( er is een stockbreuk momenteel) Groetjes  Luc

Beste luc, 

Mijn hoop zakt toch langzaam weg.. Vindt de telefoon steeds minder belangrijk.. Maar 319 euro weg vindt ik wel heel erg.. 

Ik weet zeker beste luc, dat u het goed bedoeld.. Maar ben benieuwd of ik deze maand nog gebeld wordt.. Voel mij nu zo onmachtig. 

Reputatie 7
Badge +2

@Nekima  Dag ik heb de dossierbeheerder van je dossier 47067490 deze feedback meegegeven. Deze zal u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Zo vandaag even een update geven over mijn bestelling.. Ga er wel even bij vertellen dat ik nu echt van mijn melk ben. Goed zoals ik eerder geschreven heb. 21 december bestelling geplaatst meerdere telefoon gepleegd allerlei beloftes maar nog steeds niets.. Maandag werd ik gebeld meneer ik ben er mee bezig en houd het in de gaten.. Ik bel u dinsdag terug (gisteren) niemand belt. Nu het spannende deel.. Bel nu net met de vraag hoever de situatie is.. Heb tenslotte 319 euro betaald op 21 december.. En dan krijg je dit antwoord.... Eens kijken meneer ehhh u vergist zich want u heeft niets besteld ook geen betaling... Mijn hart klopt 1000 keer sneller... Mevrouw ik heb betaald... Nee hoor meneer ik zie niets.. Kan u helaas niet helpen. Mijn vraag kan ik iemand anders aan de telefoon krijgen.. Nee is het antwoord.. I kunt een mail sturen als u denkt dat u betaalt hebt. Dit is toch echt... Sorry ga niet schelden maar hier wordt ik echt niet goed van. 

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen  Bpost heeft de opdracht gekregen om de monitor terug te komen ophalen. De levering van de iPhone zou morgen moeten gebeuren. Het nieuwe tracenummer stuur ik ja via privébericht. Ik volg dit samen met jou op via dossier 47121935.  Groetjes, Antonella

TUI: Het antwoord zal waarschijnlijk pas maandag komen aangezien in het weekend niemand van proximus zelf tijdens het weekend langskomt.

@AntonellaD bedankt voor de snelle reactie. Dus als ik het goed begrijp gaan ze een nieuwe iPhone opsturen. Wanneer gaat dat zijn? Krijg ik er een track en trace van? Wat moet ik met die game monitor doen?

Grtz Ronny 

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen Ik heb deze info doorgekregen van de bevoegde dienst: “Er zal een nieuwe AppleiPhone12Pro 128GB Graph gestuurd worden naar de klant. Als de klant twee pakketten van Proximus ontvangt, moet hij het tweede pakket weigeren.”

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Zaince Je bent vandaag telefonisch gecontacteerd door mijn collega om dit in orde te maken. Je moet enkel nog even een mailtje sturen naar doc@proximus.com met een foto van de voor- en achterkant van je identiteitskaart en in het onderwerp de vermelding van je klantnummer. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen Dit is wel heel vreemd. Bij de verzendinformatie zie ik dat er op 28/12/2020 effectief een AppleiPhone12Pro 128GB Graph werd gescand met het imei-nummer. Het dossier is nog niet toegewezen aan een dossierbeheerder. Ik neem deze op mijn naam en ga dit verder voor je uitzoeken. Groetjes, Antonella

Hallo,

ik heb op 23/12/2020 een iPhone 12 pro besteld online (R4WEBSHOP009440557);

Op 29/12/2020 werd de gsm zogezegd geleverd. Maar in plaats van een iPhone 12 pro heb ik een gaming monitor ontvangen (Zie bijlage)

Ik heb op 29/12/2020 contact op genomen met jullie klantendienst en werd er een klacht opgemaakt (47121935).

Ik heb tot op heden nog niets gehoord van jullie!!!

Wanneer wordt dit recht gezet en ga ik mijn gsm ontvangen die ik al betaald heb???

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jennifer1992 je aanvraag werd niet automatisch verwerkt. Dossier 47184455 is intussen opgemaakt om manueel op te volgen. De achterliggende dienst zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Zaince vul je de klantgegevens op je klantprofiel even aan, om dit verder na te kijken? Alvast bedankt, Heidi

Goeiedag,

 

Ik heb onlangs een GSM besteld via abonnement en hiervoor een levering-factuur gekregen.

Op dit factuur / email staat ook dat er optie zou moeten zijn voor levering-tijd.

Helaas als ik naar ‘Orders’ ga op MyProximus, is hiervoor niets beschikbaar.

Mis ik hier iets of moet ik gewoon de levering afwachten?

 

Alvast bedankt.

Hey Joel, het bedrag is meteen van men rekening gegaan en ik zag staan mogelijke levering maandag 11/01 voor ik bevestigde en betaalde.

Reputatie 7
Badge +2

@Jennifer1992 Heeft u de betaling/voorschot al kunnen uitvoeren en een afspraakdatum kunnen  vastleggen voor de levering van het toestel door bpost.Groetjes,joel

Hallo,

 

ik heb een half uur geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro max.

is het normaal dat ik geen bevestingsmail heb gekregen en ik ook nog niets zie staan in mijn proximus profiel? 

 

bedankt alvast voor het nakijken.

 

mvg

 

Jennifer

Reageer