Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
ik kan zien dat de transporteur bezig is met de verwerking en verzending…
meer info zal nog volgen; voorziene levering op dit moment : 25-2.
groetjes
Tina
Beste,
Ik heb nog geen track and trace code ontvangen.
bestelnummer is: R00000034013416939
groeten!
Dank je wel.. Antonella
Goedeavond,
Ik ben er weer... Had begrepen enkele weken terug dat het niet leverbaar is.. Heb nu al meerder malen gevraagd om mijn geld terug te storten.. 21 december betaald... Zitten nu in februari... Er moet toch iemand zijn die dat kan regelen.
Groet Marcel
Grtz
Beste luc,
Mijn hoop zakt toch langzaam weg.. Vindt de telefoon steeds minder belangrijk.. Maar 319 euro weg vindt ik wel heel erg..
Ik weet zeker beste luc, dat u het goed bedoeld.. Maar ben benieuwd of ik deze maand nog gebeld wordt.. Voel mij nu zo onmachtig.
Zo vandaag even een update geven over mijn bestelling.. Ga er wel even bij vertellen dat ik nu echt van mijn melk ben. Goed zoals ik eerder geschreven heb. 21 december bestelling geplaatst meerdere telefoon gepleegd allerlei beloftes maar nog steeds niets.. Maandag werd ik gebeld meneer ik ben er mee bezig en houd het in de gaten.. Ik bel u dinsdag terug (gisteren) niemand belt. Nu het spannende deel.. Bel nu net met de vraag hoever de situatie is.. Heb tenslotte 319 euro betaald op 21 december.. En dan krijg je dit antwoord.... Eens kijken meneer ehhh u vergist zich want u heeft niets besteld ook geen betaling... Mijn hart klopt 1000 keer sneller... Mevrouw ik heb betaald... Nee hoor meneer ik zie niets.. Kan u helaas niet helpen. Mijn vraag kan ik iemand anders aan de telefoon krijgen.. Nee is het antwoord.. I kunt een mail sturen als u denkt dat u betaalt hebt. Dit is toch echt... Sorry ga niet schelden maar hier wordt ik echt niet goed van.
TUI: Het antwoord zal waarschijnlijk pas maandag komen aangezien in het weekend niemand van proximus zelf tijdens het weekend langskomt.
Grtz Ronny
Groetjes,
Antonella
Hallo,
ik heb op 23/12/2020 een iPhone 12 pro besteld online (R4WEBSHOP009440557);
Op 29/12/2020 werd de gsm zogezegd geleverd. Maar in plaats van een iPhone 12 pro heb ik een gaming monitor ontvangen (Zie bijlage)
Ik heb op 29/12/2020 contact op genomen met jullie klantendienst en werd er een klacht opgemaakt (47121935).
Ik heb tot op heden nog niets gehoord van jullie!!!
Wanneer wordt dit recht gezet en ga ik mijn gsm ontvangen die ik al betaald heb???
Dag
Dag
Goeiedag,
Ik heb onlangs een GSM besteld via abonnement en hiervoor een levering-factuur gekregen.
Op dit factuur / email staat ook dat er optie zou moeten zijn voor levering-tijd.
Helaas als ik naar ‘Orders’ ga op MyProximus, is hiervoor niets beschikbaar.
Mis ik hier iets of moet ik gewoon de levering afwachten?
Alvast bedankt.
Hey Joel, het bedrag is meteen van men rekening gegaan en ik zag staan mogelijke levering maandag 11/01 voor ik bevestigde en betaalde.
Hallo,
ik heb een half uur geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro max.
is het normaal dat ik geen bevestingsmail heb gekregen en ik ook nog niets zie staan in mijn proximus profiel?
bedankt alvast voor het nakijken.
mvg
Jennifer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.