Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Heb een nieuwe Smartphone besteld, deze is besteld op 21 december. Zou 23 december geleverd worden.. Maar nog niets binnen.. Meerdere malen al gebeld... Krijg ik als eerste antwoord rustig wachten hij komt wel... Ehhh ik heb 319 Euro betaald mag ik me zorgen maken. Vandaag weer gebeld.. Zegt men tegen mij.. Hier is de telefoon al weg, ligt aan bpost.. Dat is makkelijk om het door te schuiven naar een ander.. Ik heb nog geen mail gehad van Niemand dat er iets onder weg is. Sterker nog zegt men ook nog.. Meneer u had beter niet online kunnen kopen dat kunt u beter in een winkel doen, dan had u de telefoon al gehad. Nu zakt mij de moed wel echt in de schoenen.. Gaat het nu echt gebeuren dat ik dadelijk en geen telefoon heb en mijn geld kwijt ben!!!
Marcel
TUI: Wacht gewoon af tot de proximus forummedewerkers je verder helpen als ze hier morgen de draad terug opnemen
Het ging ergens verkeerd.. Heb toen aangegeven om het dan zo te laten en heb dus die 319 euro betaald. Heb vandaag nog gebeld en. Men vertelde dat het niet in voorraad is. Maar zou binnen 48 uur opgelost worden. Dus we wachten af. Heb zojuist een mail gehad dat de datafoon is aangepast naar 20 euro. Hopelijk komt het goed.. Het jaar is net nieuw dus ga ik er vertrouwen in hebben.
Hallo,
ik heb een half uur geleden een bestelling geplaatst voor de nieuwe iphone 12 pro max.
is het normaal dat ik geen bevestingsmail heb gekregen en ik ook nog niets zie staan in mijn proximus profiel?
bedankt alvast voor het nakijken.
mvg
Jennifer
Hey Joel, het bedrag is meteen van men rekening gegaan en ik zag staan mogelijke levering maandag 11/01 voor ik bevestigde en betaalde.
Goeiedag,
Ik heb onlangs een GSM besteld via abonnement en hiervoor een levering-factuur gekregen.
Op dit factuur / email staat ook dat er optie zou moeten zijn voor levering-tijd.
Helaas als ik naar ‘Orders’ ga op MyProximus, is hiervoor niets beschikbaar.
Mis ik hier iets of moet ik gewoon de levering afwachten?
Alvast bedankt.
Dag
Dag
Hallo,
ik heb op 23/12/2020 een iPhone 12 pro besteld online (R4WEBSHOP009440557);
Op 29/12/2020 werd de gsm zogezegd geleverd. Maar in plaats van een iPhone 12 pro heb ik een gaming monitor ontvangen (Zie bijlage)
Ik heb op 29/12/2020 contact op genomen met jullie klantendienst en werd er een klacht opgemaakt (47121935).
Ik heb tot op heden nog niets gehoord van jullie!!!
Wanneer wordt dit recht gezet en ga ik mijn gsm ontvangen die ik al betaald heb???
Groetjes,
Antonella
Grtz Ronny
TUI: Het antwoord zal waarschijnlijk pas maandag komen aangezien in het weekend niemand van proximus zelf tijdens het weekend langskomt.
Zo vandaag even een update geven over mijn bestelling.. Ga er wel even bij vertellen dat ik nu echt van mijn melk ben. Goed zoals ik eerder geschreven heb. 21 december bestelling geplaatst meerdere telefoon gepleegd allerlei beloftes maar nog steeds niets.. Maandag werd ik gebeld meneer ik ben er mee bezig en houd het in de gaten.. Ik bel u dinsdag terug (gisteren) niemand belt. Nu het spannende deel.. Bel nu net met de vraag hoever de situatie is.. Heb tenslotte 319 euro betaald op 21 december.. En dan krijg je dit antwoord.... Eens kijken meneer ehhh u vergist zich want u heeft niets besteld ook geen betaling... Mijn hart klopt 1000 keer sneller... Mevrouw ik heb betaald... Nee hoor meneer ik zie niets.. Kan u helaas niet helpen. Mijn vraag kan ik iemand anders aan de telefoon krijgen.. Nee is het antwoord.. I kunt een mail sturen als u denkt dat u betaalt hebt. Dit is toch echt... Sorry ga niet schelden maar hier wordt ik echt niet goed van.
Beste luc,
Mijn hoop zakt toch langzaam weg.. Vindt de telefoon steeds minder belangrijk.. Maar 319 euro weg vindt ik wel heel erg..
Ik weet zeker beste luc, dat u het goed bedoeld.. Maar ben benieuwd of ik deze maand nog gebeld wordt.. Voel mij nu zo onmachtig.
Grtz
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.