Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement
Dag Jefkns ik ben ook al 4 dagen aan het wachten op mijn gsm zonder update. Je kan best wel je ordernummer erbij zetten.
R4WEBSHOP009336622 is de mijne bijvoorbeeld dan ga je rapper geholpen kunnen worden.
Grtjs en veel succes…
B.
Dus in dit forum moet je van proximus ook niet veel verwachten. De klantendienst mag gerust zijn, covid 19 zal er niet doorgeraken juist zoals de klanten. Een versterkte bunker is dat
Bij mijn het zelfde probleem en niemand die reageert maar heb wel al 550€ betaald slechte service hier en hoop dat ik de i phone krijg voor de feestdagen
Ok ik hoop dat alles snel in orde komt !!
Hallo had graag even geweten ik heb abonement besteld met gsm en heb bevestiging had maar als ik dan heb betaald gaat hij naar een pagina erachter en zegt oeps ?? Maar is wel betaald enz iemand die weet wat of hoe ?
probeer een met een browser door in een venster op te doen als volgt CTRL+SHIFT+N
NB: mensen van proximus zelf komen hier pas maandag terug langs.
Tja, het zal wel veel te vlug zijn maar had toch graag geweten of die nu idd verstuurt is of niet. Bij Bpost is de klantendienst ook niet bestaande. Gaat in een cirkeltje rond tot je het moe bent. Al veel zin om gewoon alles op te zeggen.
Beste
Ik heb zaterdag online een iphone 12 besteld betaald ging woensdag geleverd worden jullie kunnen deze beloofte niet waarmaken dus wil mijn geld nu terug
Ik dien klacht in bij de politie jullie bepieken de mensen
R4webshop009401160
Nu bij de politie afzetters
11 december 2 iPhone besteld 16 december 1 geleverd en Proximus ging vandaag alles oplossen
ZO, postbode heeft aan de deur gestaan denk ik en pakje is retour naar proximus. Reden: adres niet volledig. Heb aan proximus al lang laten weten dat het busnummer er moet bij staan of de post levert niet ( enkel rekeningen). Klacht ingediend door proximus Referentie 47095243 en we wachten wel weeral. Moeilijke tijden en denk er nu echt aan om naar de concurrentie te gaan. Ni normaal……...
ik vraag na bij onze collega’s hoe dit best wordt opgelost.
Excuses.
Groeten
Tina
collega voegt bus nr G1 toe !
nieuwe zending zal voorzien zijn !
we duimen
Groeten
Tina
Yess, het is gelukt, gsm is aangekomen. Bedankt voor de service en een postbode te zoeken die echt kan lezen :-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.