Bestelling / levering GSM

  • 23 November 2020
  • 84 reacties
  • 2732 Bekeken

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd gsm met abonnement 

 

 


84 reacties

Dank je wel.. Antonella

 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Hallo

 

op 11/04/2023 heb ik een iPhone 14 plus besteld die de 13de zou moeten toekomen. Heb mijn iPhone onmiddellijk betaald en een datum gekozen voor de levering. Na de bestelling heb ik geen bevestiging via mail gekregen hoe kan dit? 

 

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns 

collega voegt bus nr G1 toe !

nieuwe zending zal voorzien zijn !

we duimen

Groeten

Tina

Yess, het is gelukt, gsm is aangekomen. Bedankt voor de service en een postbode te zoeken die echt kan lezen :-)

TUI: Wacht gewoon af tot de proximus forummedewerkers je verder helpen als ze hier morgen de draad terug opnemen

TUI: morgen kunnen de prox forummedewerkers je hiermee verder helpen ...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jennifer1992 je aanvraag werd niet automatisch verwerkt. Dossier 47184455 is intussen opgemaakt om manueel op te volgen. De achterliggende dienst zal je verder op de hoogte houden. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Ronny Sauwen Ik heb deze info doorgekregen van de bevoegde dienst: “Er zal een nieuwe AppleiPhone12Pro 128GB Graph gestuurd worden naar de klant. Als de klant twee pakketten van Proximus ontvangt, moet hij het tweede pakket weigeren.”

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Dossier 47067490 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. Ik stuur je opmerking door naar de dossierbeheerder en vraag haar om jou zo spoedig mogelijk te contacteren. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@nourae 

ik kan zien dat de transporteur bezig is met de verwerking en verzending…

meer info zal nog volgen; voorziene levering op dit moment : 25-2.

groetjes

Tina

Dag Jefkns ik ben ook al 4 dagen aan het wachten op mijn gsm zonder update. Je kan best wel je ordernummer erbij zetten. 

R4WEBSHOP009336622 is de mijne bijvoorbeeld dan ga je rapper geholpen kunnen worden. 

 

Grtjs en veel succes…

 

 

B.

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Ik zie dat de levering sinds 09/12 nog steeds in verwerking is bij Bpost. Ik heb dossier 47042327 opgemaakt voor de bevoegde dienst voor verder nazicht. Groetjes, Antonella

Ik heb op 7/12 een gsm besteld. Wanneer wordt die geleverd? Het is nu 16/12. Normaal 2 dagen maar met bpost kon dat een dagje later zijn !!!!!  Lange dagen bij bpost?

Bestelnummer:
R00000034009284011

Nu bij de politie afzetters

ZO, postbode heeft aan de deur gestaan denk ik en pakje is retour naar proximus. Reden: adres niet volledig. Heb aan proximus al lang laten weten dat het busnummer er moet bij staan of de post levert niet ( enkel rekeningen). Klacht ingediend door proximus Referentie 47095243  en we wachten wel weeral. Moeilijke tijden en denk er nu echt aan om naar de concurrentie te gaan. Ni normaal……...

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns 

ik vraag na bij onze collega’s hoe dit best wordt opgelost.

Excuses.

Groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@Fredje1979  Dag, er is hiervoor een dossier 46998452 in behandeling. De dossierbeheerder van dit dossier zal u contacteren. Groetjes Luc

11 december 2 iPhone besteld 16 december 1 geleverd en Proximus ging vandaag alles oplossen  

Reputatie 7
Badge +3

@jefkns  Dank je wel voor de update. Blij te horen dat de gsm is toegekomen. Prettige feestdagen! Groetjes, Antonella

Heb een nieuwe Smartphone besteld, deze is besteld op 21 december. Zou 23 december geleverd worden.. Maar nog niets binnen.. Meerdere malen al gebeld... Krijg ik als eerste antwoord rustig wachten hij komt wel... Ehhh ik heb 319 Euro betaald mag ik me zorgen maken. Vandaag weer gebeld.. Zegt men tegen mij.. Hier is de telefoon al weg, ligt aan bpost.. Dat is makkelijk om het door te schuiven naar een ander.. Ik heb nog geen mail gehad van Niemand dat er iets onder weg is. Sterker nog zegt men ook nog.. Meneer u had beter niet online kunnen kopen dat kunt u beter in een winkel doen, dan had u de telefoon al gehad. Nu zakt mij de moed wel echt in de schoenen.. Gaat het nu echt gebeuren dat ik dadelijk en geen telefoon heb en mijn geld kwijt ben!!!

Marcel

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Op 21/12 werd dossier 47067490 opgemaakt omdat je liever een andere combinatie had gewenst: € 199 met € 25/maand in plaats van € 319 met € 20/maand. Klopt dit? Ook is de OnePlus 8 Pro 128GB On Black momenteel niet in voorraad. Groetjes, Antonella

Het ging ergens verkeerd.. Heb toen aangegeven om het dan zo te laten en heb dus die 319 euro betaald. Heb vandaag nog gebeld en. Men vertelde dat het niet in voorraad is. Maar zou binnen 48 uur opgelost worden. Dus we wachten af. Heb zojuist een mail gehad dat de datafoon is aangepast naar 20 euro. Hopelijk komt het goed.. Het jaar is net nieuw dus ga ik er vertrouwen in hebben. 

Reputatie 7
Badge +3

@Nekima  Bedankt voor de info. Ik noteer dit alvast bij in het lopend dossier zodat de dossierbeheerder ervan op de hoogte is. Groetjes, Antonella

Hallo,

ik heb op 23/12/2020 een iPhone 12 pro besteld online (R4WEBSHOP009440557);

Op 29/12/2020 werd de gsm zogezegd geleverd. Maar in plaats van een iPhone 12 pro heb ik een gaming monitor ontvangen (Zie bijlage)

Ik heb op 29/12/2020 contact op genomen met jullie klantendienst en werd er een klacht opgemaakt (47121935).

Ik heb tot op heden nog niets gehoord van jullie!!!

Wanneer wordt dit recht gezet en ga ik mijn gsm ontvangen die ik al betaald heb???

 

FYI: Best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen :

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat  ⌘-medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.

Reageer