Sticky

V7 Stand van zaken



Toon eerste bericht

891 reacties

Reputatie 1
Badge

sinds mn 5.0 veranderd is van kanaal heb ik geen enkele storing meer gehad op mn tv via de wifi bridge, al 2 dagen … en de update van de V7 nog niet ontvangen… there is a God !

Reputatie 4
Badge +2

ja bij mij staat dat er ook op. is de originele.

Reputatie 1
Badge

Kan iemand met een V7 eens kijken welke  hdmi kabel er standaard bijzit?

Ik heb ze door elkaar gehaald en weet niet goed welke van de v5 is en welke van de V7.


Ik heb eentje met de kabelcode E119932 Wieson met opschrift Hdmi

De andere is ook kabelcode E119932 Wieson met opschrift high speed hdmi

En ik heb nog eentje die merkloos is kabelcode E101344 met opschrift high speed hdmi cable with ethernet.

Alvast bedankt :)

bij mij staat er “2K-4K” op

die zou inderdaad ook moeten voldoen, is dat ook de originele die bij de decoder stak.

Reputatie 4
Badge +2

bij mij is het high speed hdmi cable with ethernet .

die laatste 2 zouden moeten voldoen

Reputatie 2

Kan iemand met een V7 eens kijken welke  hdmi kabel er standaard bijzit?

Ik heb ze door elkaar gehaald en weet niet goed welke van de v5 is en welke van de V7.


Ik heb eentje met de kabelcode E119932 Wieson met opschrift Hdmi

De andere is ook kabelcode E119932 Wieson met opschrift high speed hdmi

En ik heb nog eentje die merkloos is kabelcode E101344 met opschrift high speed hdmi cable with ethernet.

Alvast bedankt :)

En opnames die je vroeger voor de v7 opgenomen had op een ander oudere decoder kun je die nu al bekijken op de V7?

@HadewychT : enig idee binnen welke termijn de long-term nPVR opnames zullen mee opgenomen worden in een verbeterde versie ?

Reputatie 7
Badge +4

@denilson Dat is niet specifiek doorgegeven als een verbetering in deze update. Het is natuurlijk afhankelijk wat de oorzaak is van het schokkerig beeld dat je krijgt. Het kan, zoals je zelf hierboven al aangeeft, ook aan je draadloze verbinding liggen. Moest je nog hinder ondervinden is het zeker geen slecht idee te testen met de kabel die je hebt laten maken. Hou ons zeker op de hoogte. Dan kunnen we verder zoeken naar een oorzaak als het zo niet opgelost is.

the proof of the pudding is in the eating :relaxed:

Reputatie 1
Badge

De eerste V7-decoders zijn deze ochtend geüpdated. De rest volgt morgen. De update zal bij alle klanten met een V7 gebeuren. 

Welke wijzigingen er zijn heb ik bovenaan in het vastgezette bericht toegevoegd. 

En zijn daarmee de stabiliteitsissues ook verholpen dan? Wifi, schokkerig beeld enz?

Reputatie 7
Badge +4

De eerste V7-decoders zijn deze ochtend geüpdated. De rest volgt morgen. De update zal bij alle klanten met een V7 gebeuren. 

Welke wijzigingen er zijn heb ik bovenaan in het vastgezette bericht toegevoegd. 

Reputatie 1
Badge

Gisteren werd ik trouwens teruggebeld door fiber specialist proximus. Ze zei dat m'n wifibrifge uitzendt op 5ghz kanaal en mss dat interferentie geeft door andere netwerken id buurt. Ze kon voor mij de 5.0 op een ander kanaal zetten (ikzelf niet owv de one ssid) maar ze kon niet zien welke netwerken id buurt lagen. Ik heb dan zelf een scan laten doen op de laptop en haar het beste kanaal laten instellen voor mijn 5ghz. Hout vasthouden, sindsdien geen onderbrekingen meer gehad op m'n tv die met de bridge verbonden is. Ik heb nog een utp kabel laten maken van 9m die ik als back-up kan gebruiken en om eventueel verder te testen.

Reputatie 5
Badge +1

Inderdaad HadewychT schreef in een bericht, nu 18 u geleden dat de nieuwe sw er aan komt ( morgen ...). We vroegen haar voor wie … geen antwoord. 

Kan de communicatie iets specifiekers ?

 

Wie krijgt nu wat en wat is de verbetering in deze nieuwe sw ?

Kan de hoofding hier bovenaan eens aangepast worden, misschien in een andere kleur, wat de status is van de problemen en wat de nieuwe sw oplost of verandert ?

ro

die komt er wel net zoals die er altijd gekomen is voor andere decoders, maar in waves, je kan het vergelijken als Microsoft een update uitbrengt, die kan iedereen ook niet op de dit zelfde moment dat die uitkomt installeren op zijn Windows PC , en maar best ook ze zullen ook wel slimmer geworden zijn!

Reputatie 1
Badge

Normaal wordt die nooit naar alle bezitters van een wel bepaald type decoder, hier nu de V7 decoder , geüpdatet, dus dan zouden ze voor de V7 een uitzondering moeten maken en dat gaan ze niet riskeren denk ik :slight_smile:

waarom beweert de Proximus medewerker hierboven dan dat er vandaag een update komt voor de V7?

Normaal wordt die nooit naar alle bezitters van een wel bepaald type decoder, hier nu de V7 decoder , geüpdatet, dus dan zouden ze voor de V7 een uitzondering moeten maken en dat gaan ze niet riskeren denk ik :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

Hier ook nog niets ontvangen, niet op decoder noch op app

Reputatie 5
Badge +1

Nog niets ontvangen van de aangekondigde software update voor V7 .… dinsdagmorgen 9.30 u .

Komt die nog ? Of is het voor een specifieke groep bestemd ?

 

ro

Reputatie 4
Badge +2

is die update voor iedereen ?

Reputatie 5
Badge +1

Thanks RedsFan !

 

ro

Badge +4

@HadewychT

Kan je in het kort eens uitleggen wat het verschil is tussen MW build 3.58.2 en APK 4.58.9 ?

Wie ontvangt nu wat op V7 ?

Groeten.

Ro

Build 3.58.2 is de software versie en APK 4.58.9 is de app versie :thumbsup:

je kunt toch  zelf de op software update controleren via je v7 decoder

Decoder software versie updaten V7 decoder:
Je kunt proberen om manueel te controleren op een update:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.

NB: sommigen hebben de software versie 3.58.2 al op hun decoder van in december en nu zal die als standaard software erkend zijn waarschijnlijk.
maar de app versie APK 4.58.9 is nieuw 

Reputatie 5
Badge +1

@HadewychT 

Kan je in het kort eens uitleggen wat het verschil is tussen MW build 3.58.2 en APK 4.58.9 ?

Wie ontvangt nu wat op V7 ?

 

 

Groeten.

Ro

Reageer