Sticky

V7 Stand van zaken

Toon eerste bericht

808 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Is er ook zo’n overzicht voor de Apple TV app ?

Zal hierin de tv gids ook nog wijzigen ?

FYI: Ik heb op dat gebied geen ervaring met V7 op gebied van aansluiten van een externa harde schijf, alleen weet ik dat het de eerste decoder dan moet zijn waar je de USB hiervoor kunt gebruiken, maar hopelijk zijn er hier wel die deze ervaring hebben om je verder te helpen!
Je kunt altijd de vraag ook eens stellen op http://userbase.be ook.

Ik heb vandaag de V7 eveneens mogen ontvangen :sunglasses:

Plan was eveneens om de Kodi app te installeren en een externe harde schijf aan te koppelen via USB zodat ik mijn ander media center niet langer nodig heb. 

Echter lukt het niet om een externe harde schijf via USB te koppelen (NTFS file formaat). Heb dit intussen met 4 verschillende schijven geprobeerd, en bij elke schijf komt er op dat “de schijf beschadigd is”. Mijn Windows PC geeft echter aan dat er geen enkele fout op de schijf gevonden kan worden. Ook valt het mij op dat de USB poort onderste boven geplaatst is. 

Iemand die ervaring heeft met het koppelen van een externe harde schijf op die v7 decoder (positief of negatief)? 

Dat is trouwens al altijd zo geweest met software updates naar decoders of bboxen, is maar best ook dat ze dit doen, vergelijk het maar met Microsoft updates, niet iedereen krijgt die automatisch beschikbaar ter zelfder tijd !

• Woordje uitleg:
    Er zullen altijd nieuwe software versies zijn, gezien deze allemaal kort op elkaar volgen.
    Zodra er één uit is, draait de volgende vaak al in test en
    is er nog een volgende in het labo in de maak.
    Het belangrijkste is de 'standaard software'.
    Dit is de software die wordt gepushed of wanneer wanneer je een factory reset doet van je decoder
  • dus 3.58.2 is nog geen standaard software.

aan alle forumleden 
🍾 een gezellig eindejaarsfeest en een hoopvol 2021. 🥂