Sticky

V7 Stand van zaken



Toon eerste bericht

885 reacties

Reputatie 2
Badge +1

als je de nieuwe binnen trekt dan is dit inderdaad zowel software versie alsook de nieuw app-versie zoals aangegeven werd door prox medewerker

Nope, geen update voor de Apple devices, is trouwens geen APK bestand, apk = Android ;-)

als je de nieuwe binnen trekt dan is dit inderdaad zowel software versie alsook de nieuw app-versie zoals aangegeven werd door prox medewerker

Reputatie 1
Badge

Is het geen goede idee om een zelfde stickie te maken voor de Pickx app op smart devices zoals iOS.iPadOS, tvOS & Android ?

 

Zullen de versies van deze apps dezelfde metamorfose ondergaan als de Pickx app voor de V7 decoder ?

Dan spreek ik over de lay-out, nieuwe tv gids die eraan zit te komen, etc...

Nieuwe apk stond er bij vermeld dus ik vermoed van wel 

Reputatie 2
Badge +1

Is het geen goede idee om een zelfde stickie te maken voor de Pickx app op smart devices zoals iOS.iPadOS, tvOS & Android ?

 

Zullen de versies van deze apps dezelfde metamorfose ondergaan als de Pickx app voor de V7 decoder ?

Dan spreek ik over de lay-out, nieuwe tv gids die eraan zit te komen, etc...

bij problemen reset ik steeds is nog het zekerste !

Reputatie 4
Badge +2

gedaan. . is ok nu. ik denk dat het juist de opstart was.

Reputatie 1
Badge

@denilson  mijn 1 scherm dat ik te zien krijg is foutmelding p130

 

dan zou ik je decoder eens een reset geven en dan nogmaals proberen.

Reputatie 4
Badge +2

@denilson  mijn 1 scherm dat ik te zien krijg is foutmelding p130

 

Reputatie 1
Badge

Update gevonden!

 

Reputatie 4
Badge +2

@Martin is juist binnen.met v7 te herstarten

heeft er al iemand die update ontvangen ??

wordt die niet binnengetrokken via:
instellingen → apparaat voorkeuren → over → controleren op updates.

Reputatie 1
Badge

Op macbook is daar een ingebouwde app voor, heel handig. Op m'n Windows laptop deed ik dat met freeware apps, zoals Acrylic wifi scanner. De px medewerker bleef aan de lijn ondertussen en veranderd het kanaal dan nadien.

Reputatie 4
Badge +2

heeft er al iemand die update ontvangen ??

met welke app heb je dit dan gedaan?

was dit met “Proximus Home Optimizer”-app

en is het de bbox die de medewerker dan je bbox op 44 gezet heeft ?

Reputatie 1
Badge

bedankt voor de feedback, maar eigenlijk moeilijk om er iets uit af te leiden, gezien ze blijkbaar niet altijd het zelfde kanaal kiezen.

bij mij staat die op 40

Ik heb zelf het beste kanaal gezocht en px medewerker heeft die dan daarop ingesteld 

bedankt voor de feedback, maar eigenlijk moeilijk om er iets uit af te leiden, gezien ze blijkbaar niet altijd het zelfde kanaal kiezen.

bij mij staat die op 40

Reputatie 1
Badge

44

Reputatie 4
Badge +2

bij mij hebben  ze wifi 5 op kanaal 100 gezet .

weet je soms op welk kanaal ze die gezet hebben

Reputatie 1
Badge

sinds mn 5.0 veranderd is van kanaal heb ik geen enkele storing meer gehad op mn tv via de wifi bridge, al 2 dagen … en de update van de V7 nog niet ontvangen… there is a God !

Reputatie 4
Badge +2

ja bij mij staat dat er ook op. is de originele.

Reputatie 1
Badge

Kan iemand met een V7 eens kijken welke  hdmi kabel er standaard bijzit?

Ik heb ze door elkaar gehaald en weet niet goed welke van de v5 is en welke van de V7.


Ik heb eentje met de kabelcode E119932 Wieson met opschrift Hdmi

De andere is ook kabelcode E119932 Wieson met opschrift high speed hdmi

En ik heb nog eentje die merkloos is kabelcode E101344 met opschrift high speed hdmi cable with ethernet.

Alvast bedankt :)

bij mij staat er “2K-4K” op

die zou inderdaad ook moeten voldoen, is dat ook de originele die bij de decoder stak.

Reputatie 4
Badge +2

bij mij is het high speed hdmi cable with ethernet .

die laatste 2 zouden moeten voldoen

Reageer